na zit nog te twijfelen of ik het zelf wilquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Zo even op huisbezoek bij m'n held van de dag
Zet er maar eentje apart!quote:
Ja Myles ownedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef F2tB het volgende:
Kom die net tegen, Myles Kennedy(Alter Bridge) die samen met Slash, Paradise City uitvoert !
Erg gaaf !
quote:
PMquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik kwam net de site van Cultuurpodium Boerderij in Zoetermeer tegen. Komen nog best bekende artiesten;
- Robben Ford
- Allan Holdsworth
- Richie Kotzen
Die laatste lijkt me nog wel eens vet om te zien
Ik heb een hollowbody ibanez, en het is bijna Gretsch niveau qua klank en bespeelbaarheidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
Okay mensen.
Het is nog allemaal niet zeker maar ik ben zo een beetje rond aan het kijken.
Ik vind de Epiphone Les Paul erg mooi, ook reviews waren erg goed en klonk het allemaal lekker zwaar /bluesy achtig.
Nou heb ik op een Epiphone Les Paul gespeeld in een winkel, maar het beviel me toch net niet.
Hij ziet er super nice uit ( Cherry sunburst) en voelt echt heel lekker aan, maar op een of anderen manier was het niet fijn spelen. ( Snaren leken wel sliertjes) Kan natuurlijk ook afstelling zijn.
Gisteren op een semi-accoustic Ibanez gespeeld en 1 woord: Wow...
Ik heb nog nooit op een Elektrische Ibanez gespeeld dus ik weet niet hoe dat voelt.
Iemand ervaring/ Tips?
Lekker gitaartje hoor, die LTD. Scheurt als een gek, ook over de koptelefoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Zo even op huisbezoek bij m'n held van de dag
Rollerbridge kopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Quantie het volgende:
Was 'n tijdje afwezig @ fok, maar ben weer terug.
M'n les paul z'n hoge e-snaar is al 4x gebroken in de tussentijd
Om over dat Line6 ding in combi met deze 2 scheurijzers maar te zwijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Lekker gitaartje hoor, die LTD. Scheurt als een gek, ook over de koptelefoon
Dean?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |