Vrij zeker dat ik die op Emporium langs heb horen komen toen ik van de early naar de trance liep.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp ! heb geen internet in me nieuwe appartament dus zit nu ff op de uni bij te lezen :/ gaat hard zeg 2.5 topic :/
maargoed ik zag dat emporium vet wasen dat er een nieuwe jubileum mix in de maak is, mijn nominatie : Zatox & Nikkita - Poltergeist
![]()
![]()
![]()
vind het raar dat ik die bijna nergens in setjes hoor, ( is die wel op emporium gedraait? )
Ah okayquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Vrij zeker dat ik die op Emporium langs heb horen komen toen ik van de early naar de trance liep.
Maar Poltergeist is volgens mij nog niet uit.
tja het is ook wel heel erg happy allemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:42 schreef NLS04 het volgende:
kut was mijnes vergeten om in de lijst te zetten![]()
[..]
Wat blijft het trouwens jammer dat op A-lusion na geen enkele DJ nog de josh&wesz platen draait. Vroeger DBSTF, Luna & Deepack nog wel eens maar dat gebeurt ook bijna nooit meer heb ik het idee.
Staan die niet op Ground Zero? Was toch z'n verhaal dat Q-dance je dan niet meer boekte voor hun feesten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Sc0tTy het volgende:
J&W zijn imho een van de betere producers die er zijn erg jammer dat ze nouwelijks meer geboekt worden of hun tracks gedraait.
quote:
Die is er.. zelfde melodie hardere kicks (niet die van de vinyl maar nog een andere), of zonder melodie + andere tekst (die van de organ donors die pas was gepost).quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef Gezicht het volgende:
Nu we het toch over Showtek - FTS hebben, wat een potentie had die plaat met dat refrein, verneuken ze het door zo'n enorm zwakke melodie eronder te zetten.Wordt eens tijd dat daar een knallende remix van gemaakt wordt als je het mij vraagt.
Ik heb idd een aantal remixes gehoord van FTS maar geen van die bevielen mij...quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die is er.. zelfde melodie hardere kicks (niet die van de vinyl maar nog een andere), of zonder melodie + andere tekst (die van de organ donors die pas was gepost).
Nog beter zou ik het vinden als die plaat verbannen wordt, die hoef ik nooit meer te horen, met die kut vocals waar iedereen quasi emotioneel meegaat lopen doen.. maar ik gok dat bij de feestfabriek nog wel langskomt
Verbannen die hap!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nog beter zou ik het vinden als die plaat verbannen wordt, die hoef ik nooit meer te horen, met die kut vocals waar iedereen quasi emotioneel meegaat lopen doen.. maar ik gok dat bij de feestfabriek nog wel langskomt
als dov hem draait zou het wel erg hypocriet zijn om te gaan zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Verbannen die hap!
Als FTS bij de Feestfabriek gedraaid wordt iedereen weer gaan zitten zodat we Sensation Black taferelen krijgen.
Ben bang dat dat hem niet wordt en FTS toch gedraaid gaat worden..
Vriend van me heeft er een vette remix van gemaakt, zal is kijken of ie die ergens los heeft staan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef Gezicht het volgende:
Nu we het toch over Showtek - FTS hebben, wat een potentie had die plaat met dat refrein, verneuken ze het door zo'n enorm zwakke melodie eronder te zetten.Wordt eens tijd dat daar een knallende remix van gemaakt wordt als je het mij vraagt.
En dat voor een niet HD filmpjequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef T_Killer het volgende:
Ej Boy ik werd trouwens aangesproken door iemand die zei dat ik op de officiele aftermovie van Emporium stond.
Je shit lijkt legit
Na de aanfluiting van de dvd van vorig jaar zou het me niet verbazen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:43 schreef InGebruik het volgende:
Wie weet meer over de geruchten dat er geen DefQon.1 2010 Dvd zal zijn?
Heb het nu al meerdere keren zien staan op het internet en in de All-you-need-to-know staat ook niets aangegeven over een dvd wat andere jaren volgens mij wel anders was.
Als ze weer een dvd à la 2008 maken, graag!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Na de aanfluiting van de dvd van vorig jaar zou het me niet verbazen...
heldquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef T-Force het volgende:
Ik doe lekker faces EN marlboro manEn ja, ik heb de promo van faces ja (net zoals iedereen hier trouwens denk ik
)
ik ben ook zeker weer presentquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb al kaarten dus ben er weer bij![]()
als we het er toch over hebben: wie draait er nog platen van A-lusion dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:42 schreef NLS04 het volgende:
kut was mijnes vergeten om in de lijst te zetten![]()
[..]
Wat blijft het trouwens jammer dat op A-lusion na geen enkele DJ nog de josh&wesz platen draait. Vroeger DBSTF, Luna & Deepack nog wel eens maar dat gebeurt ook bijna nooit meer heb ik het idee.
die lui blijven ook maar gaanquote:
Eens een heeel andere plaat dan normaal gekozen, in 2007 een van mn favoriete plaatjesquote:T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
Quyxz_: A-lusion - Talk iz Tomorrow
em-dee-em-aa: Acti & Vorti - Raw
Deeltjesversneller: Josh & Wesz - Fucking Posers
StM: Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
RiKe - Sasha F - Balance Of Opposites
mstx: Ivan Carsten - Bazooka Girl
sethje: Dark Oscillators - Nero (Original Mix of Remove The Melody Mix?)
eNGine10: The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
InGebruik: Donkey Rollers - Silver Bullet
Tha_Bartman: Matt Restless - And it Goes
eQuaL: Alphaverb & Intractable One - Trauma
Koepert - TNT - First match (Tuneboy Mix)
Grrommit - Star Creatorz - Killzone (Original Mix of Hunter Remix?)
Just_Shut_Up - Acti & Mani - We are the bass 2006
T_Killer - Bioweapon - The Weapon
PartyAnimal87 - DBSTF - Total Eclipz
El Dani: Davide Sonar - Reactor
Bertje_NL: Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
de_huig: Zany - Frequency
Boy_Snakeye: Hyperdrive - The Punishment
Da_Ripper: Maly - Generic Mistake
Gezicht: Headhunterz - Psychedelic
Nitrouz: Thera vs. Wavolizer – Sexobear
Remcore: Noisecontrollers – Faces (of creation) / Marlboro man
CrustyClown: Acti – Icon
Benniesnugger: Raine - Dominating
LeonH: Alpha Twins - Nowhere To Hide
NLS04 : High Voltage - Bombs Away (WEB) anders Max Enforcer- Catchin' up
LtNoX: Le Sphinx - The Shot
quote:
Dat dus.quote:
Ik denk niet dat ze die na meer dan een jaar ineens alsnog gaan releasen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat dus.
Voor iedereen die een remix van FTS wil: er is al een verschrikkelijke bazenremix!
Nu nog releasen die hap!
Deze is inderdaad zeer goed te doen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat dus.
Voor iedereen die een remix van FTS wil: er is al een verschrikkelijke bazenremix!
Nu nog releasen die hap!
Ik boek ze op bijna ieder feest van mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Josh & Wesz, die moeten vaker geboekt wordenDie heb ik nog nooit in 't echie horen draaien, maar de opgenomen setjes zijn altijd strak
Maar eens een keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik boek ze op bijna ieder feest van mij
regelen danquote:
Had die vent nog gereageerd dan op PF?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef NLS04 het volgende:
Anders krijg je ff van een wildvreemde zijn gewonnen gastenplekken voor alcatrazz
Zaterdag dus zon, bier en josh&wesz platen
Eén dag na mijn verjaardag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar eens een keer
[..]
regelen dan
Twisted is 1 dag voor m'n verjaardag zie ik, kansje!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die heb ik nog nooit in 't echie horen draaien
Ga jullie schamen.quote:
http://twitter.com/Q_dance/status/15351990408quote:RT @k4lki3: @Q_dance Wel vet dat jullie charly en theo laten afsluiten op defqon.. Dat wordt mega vet!!! // Dat zou idd heel vet zijn...
http://www.groundzerofest(...)hardstyle-radio.htmlquote:Nu Ground Zero steeds dichterbij komt zullen er ook een aantal beukende radiospecials verschijnen. De spits wordt afgebeten door Real Hardstyle Radio.
Op zondag 6 juni zal het vanaf 17.00 uur een aantal uur flink knallen... Ground Zero style! Real Hardstyle Radio presenteert een aantal exclusieve sets van DJ Thera, Josh & Wesz, Vortex, D’Stylers, Super Marco May en Dozer. Al deze DJ’s zullen ook tijdens Ground Zero aanwezig zijn in de Defense Department.
Intunen op Real Hardstyle Radio doe je op www.realhardstyleradio.nl. De 128kbps stream is ook te beluisteren in iTunes, WMP, Winamp en Realmedia.
Was het niet al bekend dat ze sowieso niet zouden afsluiten? Als toch, heel vet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is schuld van Scantraxx! en Q-Dance! Monopolie! Vriendjespolitiek!
-----
[..]
http://twitter.com/Q_dance/status/15351990408
Wat zou ie daarmee bedoelen?![]()
optie 1: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat hebben we nog helemaal niet gezegd
optie 2: Dat zou idd heel vet zijn... dus dat doen we
optie 3: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat gaat helaas niet door. want scantraxx moet afsluiten!
Josh & Wesz en Super Marco May!quote:
Charly heeft iig op ZIJN twitter gezegd dat ie niet als laatste draaide.. Misschien om ons op het verkeerde been te zetten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is schuld van Scantraxx! en Q-Dance! Monopolie! Vriendjespolitiek!
-----
[..]
http://twitter.com/Q_dance/status/15351990408
Wat zou ie daarmee bedoelen?![]()
optie 1: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat hebben we nog helemaal niet gezegd
optie 2: Dat zou idd heel vet zijn... dus dat doen we
optie 3: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat gaat helaas niet door. want scantraxx moet afsluiten!
-----
[..]
http://www.groundzerofest(...)hardstyle-radio.html
Zondagmiddag, zonnetje, biertje, hardstyle![]()
Dat stond er inderdaad. Eeuwig zonde en waarschijnlijk ook een enorme flop getuige die track die op Emporium gedraaid werd. Dat is flink hard.. Om dan erna nog Hardstyle te gaan draaien zou ik niet zo zien zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Laatst stond ook op Mental Theo zijn site dat ze niet zouden afsluiten. Theo moet nog 2 feestjes draaien, dus misschien daarom.
Gok op optie 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
Klopt ja, Hij blijkt ook van the viper zelf te zijn dus dikke kans dat ie op de main bij defqon helemaal niet te horen valt.. Desondanks blijft het lullig voor de artiest die volgende week na CL&MT mag gaan draaien..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
die your smile remix is zo vet..
maar die gaat ook alweer een tijdje mee, volgens mij werd ie vorig jaar ookal gedraaid op de festivals... viper op decibel anyone?
Ik denk dat charly en theo hem er wel op leggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef NLS04 het volgende:
dus dikke kans dat ie op de main bij defqon helemaal niet te horen valt..
quote:-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
Quyxz_: A-lusion - Talk iz Tomorrow
em-dee-em-aa: Acti & Vorti - Raw
Deeltjesversneller: Josh & Wesz - Fucking Posers
StM: Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
RiKe - Sasha F - Balance Of Opposites
mstx: Ivan Carsten - Bazooka Girl
sethje: Dark Oscillators - Nero (Original Mix of Remove The Melody Mix?)
eNGine10: The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
InGebruik: Donkey Rollers - Silver Bullet
Tha_Bartman: Matt Restless - And it Goes
eQuaL: Alphaverb & Intractable One - Trauma
Koepert - TNT - First match (Tuneboy Mix)
Grrommit - Star Creatorz - Killzone (Original Mix of Hunter Remix?)
Just_Shut_Up - Acti & Mani - We are the bass 2006
T_Killer - Bioweapon - The Weapon
PartyAnimal87 - DBSTF - Total Eclipz
El Dani: Davide Sonar - Reactor
Bertje_NL: Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
de_huig: Zany - Frequency
Boy_Snakeye: Hyperdrive - The Punishment
Da_Ripper: Maly - Generic Mistake
Gezicht: Headhunterz - Psychedelic
Nitrouz: Thera vs. Wavolizer – Sexobear
Remcore: Noisecontrollers – Faces (of creation) / Marlboro man
CrustyClown: Acti – Icon