Ik mezelf ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He watte? Dus dat jij op tijd gaat slapen betekent dat het vreemd is dat ik hier vroeg ben? Ik snap je niet!
Je hebt een massage nodig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet. Ik heb wel koffie op, maar ik heb zo raar gelegen vannacht dat ik onwijze spierpijn in m'n rechter schouder heb. Leidt een beetje af. Zelfs met 2 parasnoepjes is het nog vervelend...
Lees m'n vorige post even, dan snap je m'n zuurheidquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met mij prima... met jou ook zo te zien aan je enthousiasme...
Spierpijn willen weghalen met paracetamollenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet. Ik heb wel koffie op, maar ik heb zo raar gelegen vannacht dat ik onwijze spierpijn in m'n rechter schouder heb. Leidt een beetje af. Zelfs met 2 parasnoepjes is het nog vervelend...
Je dudequote:Op woensdag 2 juni 2010 08:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt een massage nodig.
STEVE! GA JE DUDE EENS MASSEREN ZOALS HET EEN GOED ONDERDANIG VRIENDJE BETAAMT!
Oh da's vervelend... dat vraagt inderdaad om een massage door de vriendquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lees m'n vorige post even, dan snap je m'n zuurheid
Ik moet werken, lieverd. Ik moest wat!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spierpijn willen weghalen met paracetamollen
Steve luistert nog niet zo goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt een massage nodig.
STEVE! GA JE DUDE EENS MASSEREN ZOALS HET EEN GOED ONDERDANIG VRIENDJE BETAAMT!
Hij is nog jong en kneedbaar hequote:
Ik moet toch ook werken?quote:
Het was echt heel erg, kon m'n hoofd niet eens naar rechts draaienquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet toch ook werken?
Het is SPIERPIJN! Dat gaat echt wel weer weg
Je was alvast de standjes aan het doornemen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was echt heel erg, kon m'n hoofd niet eens naar rechts draaien
`quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:50 schreef creno het volgende:
gooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeedddddddddddeeeeeeeeeeeemorgen
Wat een teleurstelling, die Steve.quote:
Uh... neequote:Op woensdag 2 juni 2010 08:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je was alvast de standjes aan het doornemen?
drinken door een rietje en een stagiair al het werk laten doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uh... nee
Nee, het was echt irritant! Ik kon niet eens m'n kop koffie aan m'n mond krijgen met m'n rechterarm. Denk ook eerder dat het een pees is die raar doet
.
Ik zet 50 EUR op rood!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:25 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb geen spierpijn, dus dat is dan alweer mooi meegenomen
Het is maar goed ook, ik heb namelijk ook geen vriendje (laat staan een die jong, kneedbaar én goed met zijn handen is) om die pijn weg te halen.
Win ik, verlies ik of speel ik quitte?
Dag liefjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |