daarom zeg ik het niet zo vaakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Lort het volgende:
99% van de keren dat mensen 'ik hou van je' zeggen menen ze er helemaal niks van.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
uit gezegt houd ontsprood het FOK wout
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
uit gezegt houd ontsprood het FOK wout
ja heey, tegenwoordig loopt iedereen die te dom is om te poepen te zeggen dat hij dyslexie heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Exentric90 het volgende:
TS heeft dyslextie sorry![]()
daarnaast ligt het er natuurlijk ook aan hoevaak je elkaar ziet. Ik zie haar alleen in het weekend, en zeg dan dus per dag 3x dat ik van haar hou
Ja sorry hoor, maar ik kan je het bewijs zo weerleggen hoor, heb lichte dyslextie, pfft dat iedereen t zegt moet maar niemand het meer hebben?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja heey, tegenwoordig loopt iedereen die te dom is om te poepen te zeggen dat hij dyslexie heeft.
Intelligentie heeft niks met dyslexie te maken, ik zeg het maar even.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja heey, tegenwoordig loopt iedereen die te dom is om te poepen te zeggen dat hij dyslexie heeft.
Dan komt het toch helemaal goed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 05:45 schreef Tomorrow_today het volgende:
Als het goed voelt om het te zeggen. Op speciale momenten, zodat het niet te cliche wordt. En pas wanneer je beseft dat je werkelijk van iemand houdt, dus niet na een maandje omdat de partner dat verwacht. interessanter: wat doe je als je partner voor het eerst zegt dat ie van je houdt, terwijl je zelf nog in het verliefd-stadium zit...
Normaal is "dyslexie" het enige woord dat mensen met dyslexie wél goed spellen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Exentric90 het volgende:
TS heeft dyslextie sorry![]()
daarnaast ligt het er natuurlijk ook aan hoevaak je elkaar ziet. Ik zie haar alleen in het weekend, en zeg dan dus per dag 3x dat ik van haar hou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |