Eh nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Markster het volgende:
lijkt me niet, er zijn alleen maar ranzige wijven op dat soort festivals.
Waarom niet gewoon faken en be done with it?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef Seven. het volgende:
Ik stond eens op Shockers in de rij (2002 was dat denk ik) om mijn jas op te hangen. Ik was de enige die een jas bij zich had dus ik stond daar alleen maar dat was zo druk dat je je zelfs niet meer om kon draaien. Echt zo schouder aan schouder. Toen stond een heel naar type met zijn stijve pik tegen mijn kont aan. Hij keek me strak in mijn ogen toen ik een keer omkeek, maar beschuldigingen hebben geen zin want ik kon geen kant op, en hij ook niet.
Ik vond het echter niet zo geil als hem. Ik heb er lang niet aan gedacht maar ik krijg er nu nog rillingen van.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon faken en be done with it?
Als het erg druk is heb je mogelijkheden zat om hem 'per ongeluk' pijn te doen ... plant hem een elleboog op zijn plexus solaris of als hij heel vervelend is zijn strottehoofd of neus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Seven. het volgende:
[..].
Stel je eens voor dat jij in een tent bent waar alleen homo's zijn en het is erg dringen geblazen. Je kunt geen kant op en iemand duwt zijn harde wortel langdurig tegen jouw harige kont aan. Daarbij blaast hij in je nek en kijkt je strak aan omdat hij wéét dat hij er mee wegkomt.
Ja, dat zal ongetwijfeld leiden tot de gewenste resultatenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Als het erg druk is heb je mogelijkheden zat om hem 'per ongeluk' pijn te doen ... plant hem een elleboog op zijn plexus solaris of als hij heel vervelend is zijn strottehoofd of neus.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk dat er toch genoeg gebeurt op dat soort festivals en dance feesten hoor
dat dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 03:42 schreef Siegfried het volgende:
What happens at a festival, stays at a festival
Ja, klinkt wel slim om zoiets te doen als je geen kant op kunt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Als het erg druk is heb je mogelijkheden zat om hem 'per ongeluk' pijn te doen ... plant hem een elleboog op zijn plexus solaris of als hij heel vervelend is zijn strottehoofd of neus.
Ik zou het me niet laten gebeuren, te driftig, maar misschien is het inderdaad verstandiger niets te doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel slim om zoiets te doen als je geen kant op kunt.
Had gewoon even met je billetjes tegen hem aangewreven, dan had hij een zaadlozing in z'n broek gehad, hij blij, en jij ook, omdat je iemand blij hebt kunnen maken... je moet wel iets over hebben voor je medemens hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef Seven. het volgende:
Ik stond eens op Shockers in de rij (2002 was dat denk ik) om mijn jas op te hangen. Ik was de enige die een jas bij zich had dus ik stond daar alleen maar dat was zo druk dat je je zelfs niet meer om kon draaien. Echt zo schouder aan schouder. Toen stond een heel naar type met zijn stijve pik tegen mijn kont aan. Hij keek me strak in mijn ogen toen ik een keer omkeek, maar beschuldigingen hebben geen zin want ik kon geen kant op, en hij ook niet.
Ik vond het echter niet zo geil als hem. Ik heb er lang niet aan gedacht maar ik krijg er nu nog rillingen van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |