Nou inderdaad, dat wordt echt een superdag om op het strand een concert te geven, met dat weer!quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:24 schreef 78RPM het volgende:
Ik heb ze hier al liggen die kaartjes!Zaterdag feest!
![]()
En het gaat mooi weer worden!
Ik hoop dat iedereen wel de wandelschoenen aantrekt, want lopen wordt ws nog de enige manier om Scheveningen in te komenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat wordt echt een superdag om op het strand een concert te geven, met dat weer!
Wat schuift het als jij asociaal parkeert zodat je een plek voor mij hebt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen wel de wandelschoenen aantrekt, want lopen wordt ws nog de enige manier om Scheveningen in te komenDat gaat echt een zooitje worden. Duidelijk dat mn auto vrijdag hier in de straat geparkeerd wordt en pas na het weekend weer van die plek komt
Jij ook veel plezier dan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
Anders ik wel, samen treuren zaterdag maar?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef senesta het volgende:
En de Winnaar is.......Daantke
![]()
Gefeliciteerd en heel erg veel plezier! De kaarten worden vandaag nog naar je verzonden.
Als jullie het leuk vinden dan horen we natuurlijk heel graag hoe jullie het gehad hebben
Dus je deed mee aan de wedstrijd maar je wilt zelf niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:04 schreef Daantke het volgende:
Als iemand ze wil overnemen en diegene kan ze in Lelystad op komen halen, is dat ook geen probleem.
Welk vak??quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:04 schreef Daantke het volgende:
Als iemand ze wil overnemen en diegene kan ze in Lelystad op komen halen, is dat ook geen probleem.
Ja, ik kan niet maar bij het invullen had ik niet door dat het aankomende zaterdag al wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je deed mee aan de wedstrijd maar je wilt zelf niet?
Zonde...
Ik wil best wel met je mee naar Bon Jovi hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:04 schreef Daantke het volgende:
Gewoon even op marktplaats kijken. Voor 15 pleuro koop je kaartjes ervoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Anders ik wel, samen treuren zaterdag maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Ze waren gaaf he?quote:Op zondag 6 juni 2010 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ontzettend genoten van Bon Jovi vandaag!!
Hoe waren ze live?quote:Op zondag 6 juni 2010 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ontzettend genoten van Bon Jovi vandaag!!
Ze waren zeker gaaf!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze waren gaaf he?![]()
Kane vond ik matig, zeker de eerste helft.
Neeej! Dat zand lag zo lekker!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb me ook erg vermaakt! Bon Jovi altijd al eens willen zien, vooral voor It's My Life, We Weren't Ment to Follow en Livin' on a Prayer. Andere nummers kende ik niet zo goed, maar toch leuk.
Alleen heb ik een scheithekel aan zand. Asfalteren die zooi.
Ja inderdaad!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze waren erg goed live, het grote publiek kwam duidelijk voor de "oude hits" , geloof dat het het meest los ging op livin' on a prayer enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |