RoundUp, mijn oom heeft het nog wel eens over RoundUp. De RoundUp van tegenwoordig niet de RoundUP van vroeger meer. Jammer dat merken als RoundUp zo veranderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aandelen in RoundUp? want je typt RoundUp zovaak dat je bijna zou denken dat je betaald kreeg voor iedere keer dat je RoundUp zegt,
RoundUp
Nee, ik heb geen aandelen bij RoundUp, want als ik aandelen van RoundUp had, dan zorgde ik er voor dat alleen de sticker op de verpakking van RoundUp voldoende was om de hele straat onkruidvrij te maken. Met RoundUp dan bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aandelen in RoundUp? want je typt RoundUp zovaak dat je bijna zou denken dat je betaald kreeg voor iedere keer dat je RoundUp zegt,
RoundUp
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen aandelen bij RoundUp, want als ik aandelen van RoundUp had, dan zorgde ik er voor dat alleen de sticker op de verpakking van RoundUp voldoende was om de hele straat onkruidvrij te maken. Met RoundUp dan bedoel ik.
Nu kan je zelfs zonder gevaar een fles RoundUp opzuipen. Of is dat 7Up. Verwarrend.
Wat me vast op een boete komt te staan van de milieupolitie.quote:
ja, een rondje voor iedereen! proost!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat me vast op een boete komt te staan van de milieupolitie.
Zeg meneertje, daar gebruiken wij geen 7Up voor hè, dat is een milieuovertreding, voortaan het vriendelijkere middel RoundUp gebruiken meneertje.
Ik vind dat wij nu betaald moeten worden door RoundUp.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je zelf de echte RoundUp opdrinkt schuim je ook leuk
Lekker schhuimen met z'n allen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, een rondje voor iedereen! proost!
Daar maak je wel de mieren weer erg blij mee.quote:
Kijk, iemand die verstand van zaken heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Toch slecht dat ik nog geen banner van RoudUp zie. Het enige wat in de buurt komt is worteldoek.
En da's maar een saai en slap afstreksel van RoudUp. Want RoudUp beats worteldoek bigtime.
RoundUp.
En nu: Biomos.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Toch slecht dat ik nog geen banner van RoudUp zie. Het enige wat in de buurt komt is worteldoek.
En da's maar een saai en slap afstreksel van RoudUp. Want RoudUp beats worteldoek bigtime.
RoundUp.
Wat een leuke foto van jouw familie Zwabber.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Schuimpartyyyyyy!
[ afbeelding ]
moeten we wel veel RoundUp voor drinken denk ik
als je het wat vaker goed zou typen, zou dat dan helpen denk je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
RoundUp.
Wij hebben allemaal Afrikaantjes in de bakken, daar schijnen de mieren dan weer een hekel aan te hebben. Wedden dat ze helemaal gek worden, die mieren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar maak je wel de mieren weer erg blij mee.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je het wat vaker goed zou typen, zou dat dan helpen denk je?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal Afrikaantjes in de bakken, daar schijnen de mieren dan weer een hekel aan te hebben. Wedden dat ze helemaal gek worden, die mieren.
Wehehehe!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal Afrikaantjes in de bakken, daar schijnen de mieren dan weer een hekel aan te hebben. Wedden dat ze helemaal gek worden, die mieren.
Wil je ook een slokje RouNdUp?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oei mannen onder elkaar, zit je al onder het schuim Cat?
Gewoon tussen de afrikaantjes gooien dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:
Schuim?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oei mannen onder elkaar, zit je al onder het schuim Cat?
Temporary malfunction. De auto repair treedt vanzelf in werking.quote:
quote:
Doei!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje schuimsmarcheerders.
Ik gaEven langs een vriend en nog ff papieren van de auto uitzoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je het wat?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]NehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je het wat?![]()
quote:
van die rugtieten bedoel je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te willen. Wees blij dat ik niet een megaponder ben die met bikini alles aan de zijkanten heeft hangen.Auties je weetss
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je het wat?![]()
![]()
OMGquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van die rugtieten bedoel je?
[ afbeelding ]
HUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat zeg je nu wel, maar wat weet ik daar nou van?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te willen. Wees blij dat ik niet een megaponder ben die met bikini alles aan de zijkanten heeft hangen.Auties je weetss
Charmingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ook dat touwtje he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja erg hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Charmingzelfde vrouw (?), ander jurkje
[ afbeelding ]
Of je zet zoiets op wieltjes en laat je man/vriend dat rondduwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja erg he
en als je weet dat je er zo uitziet, trek dan iets minder onthullends aan![]()
voor dit rampengebied toch minstens niveau burka ofzo
Soms word ik bang ban jouw gedachtengang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
zouden ze voor dat soort mensen eigenlijk dubbelzijdige bh's hebben?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu wel, maar wat weet ik daar nou van?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan ook dat touwtje he?
'Schat, bind je mijn bandjes even samen, want anders blijft het niet zitten.'
Als je kleding je dat probeert te vertellen, you'd better listen!
Schuim je gezellig mee?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik kijk nooit meer 1 tegen 100 trouwens, wat zijn die mensen dom
Je weet dat het voor onkruid bedoeld is?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
Roundup is hier gisteravond ook uit het spuitje op den plantekes gegaan
Heerlijk toch? Dan voel ik mezelf altijd zo slim.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik kijk nooit meer 1 tegen 100 trouwens, wat zijn die mensen dom
Jeps maar had tijdelijk meer onkruid dan planten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet dat het voor onkruid bedoeld is?
Op je planten moet je 7Up gooien.
JA! iedereen weet toch dat de U in USB voor Uienbrood staatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Mja, dan twijfelen ze of Irene of Margriet de moeder van Bernhard is en ik dacht dat dat gewoon bekend was, maar niet. Of mensen die denken dat de U in USB voor Usable staat.
Uienbrood Stinkt Behoorlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JA! iedereen weet toch dat de U in USB voor Uienbrood staat
Dat dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
RoundUp![]()
Doe mij maar gewoon chemische troep die de boeren nog illegaal gebruiken
Paardenbloemen die het loodje leggen van azijn? Yeah rightquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Azijn werkt trouwens ook als een tiet tegen onkruid...en het ongroent ook nog
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
Vandaag canvas en pannen binnen gekregenwat een fijne dag
Nope, maar onkruid tussen de tegels wel....en voor de rest worteldoekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Paardenbloemen die het loodje leggen van azijn? Yeah right
Beide helemaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het dat canvas van jullie samen? Is het mooi geworden?En hoe zijn de pannen?
Moestuin doe ik ook met de hand hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Chemische troep.. ik ben afgelopen weekeinde 3 uur bezig geweest om onkruid uit mijn moestuin te halen, gewoon met de hand
Ahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, maar onkruid tussen de tegels wel....en voor de rest worteldoek![]()
Ben je blij met je canvas en je pannen?
Jan Piet Joris en Corneel!!! Jij echt vrouw. Met een aardappelschilmesje tussen de tegels?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Chemische troep.. ik ben afgelopen weekeinde 3 uur bezig geweest om onkruid uit mijn moestuin te halen, gewoon met de hand
Die hebben baaardenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jan Piet Joris en Corneel!!! Jij echt vrouw. Met een aardappelschilmesje tussen de tegels?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Leuke foto's Ml-etje.De bovenste twee zijn pannenset waardig en de onderste is
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik al 3000 keer gezegd, maar damn wat vind ik die keuken mooi.
10 en een griffel voor je geheugen en zie de pannenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die keukenwedstrijd afgelopen?
quote:
Ola Gbquote:
Het kwartje viel laat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
10 en een griffel voor je geheugen en zie de pannen
Je dacht toch niet dat ik van mijn meneer zoveel centjes mag uitgeven voor pannekes
Nee, ik kreeg vandaag per mail de verzendbevestiging. Ik krijg ze dus morgen of overmorgenquote:
Leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg vandaag per mail de verzendbevestiging. Ik krijg ze dus morgen of overmorgen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het kwartje viel laat.
Ik ga een fillumpie kijken, spA"ter.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
Ga even met Whoopie spelen en de laatste boodschapjes opruimenzo trug
Nee hoor!quote:
Oh, maar dat heb ik allaaang gedaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ja zo nuttig is het niet hoor maar de blikjes staan bij de blikjes en de chips ligt in de bak enz enznu even bij de plantjes kijken en ondertussen Whoopjes speeltje gooien, haske nuttig
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
BadkamerTkast leeg![]()
Nu nog bedenken waar ik de zooi tijdelijk op ga slaan![]()
Vriendin belde net; gistermiddag bevallen middels keizersnede, morgenvroeg alweer naar huis![]()
Gaat vlot tegenwoordig!
Tnx, morgen gaan we het aardappeltje bewonderenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]het gaat steeds sneller gelukkig! Ik lag na n hersenoperatie steeds 6 dagen i nt ziekenhuis, en in augustus hoef ik er maar 3
mijn oog is zelfs poliklinisch gedaan.
E: vergeet ik het belangrijkste: van harte gefeliciteerd!
Dat doet ze zeker....en haar man is ook nog 3 weken vrij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
Gaat inderdaad snel Ing! Toch best heftig, na een forse buikoperatie zo snel naar huis. Mét verse baby. Dat ze maar goed gebruik maakt van de kraamzorg.
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doet ze zeker....en haar man is ook nog 3 weken vrij.
En aangezien er nu een kleuter van 4 bij rondhobbelt, is dat best ff handig denk ik
Nee die is blijvend, maar wel tot stoppen gebracht door die bestralingenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx, morgen gaan we het aardappeltje bewonderen![]()
En het woord "hersenoperatie" blijf ik eng vinden![]()
Deze aandoening is toch blijvend Muis? Of is het echt te genezen?
Maar jij hoort wel bij de elite die visual proof heeft dat ze hersens heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die is blijvend, maar wel tot stoppen gebracht door die bestralingen. Mijn bolleke is nu 4x open geweest en dat vind ik genoeg
Neuj, ik rammel sneller van een peutertje dan van zo'n klein wurmke wat nog niets kanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.![]()
Wie weet ga jij morgen wel rammelen van het aardappeltje.
Lijkt mij ook wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die is blijvend, maar wel tot stoppen gebracht door die bestralingen. Mijn bolleke is nu 4x open geweest en dat vind ik genoeg
Is natuurlijk ook leuk om je vrienden zo gelukkig te zien!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, ik rammel sneller van een peutertje dan van zo'n klein wurmke wat nog niets kan![]()
Maar tis wat lullig om pas op kraambezoek te gaan als de kleine meid 2 wordt![]()
Met baby's heb ik echt erg weinig, maar omdat deze van vrienden is is het wel anders; leuker
Nee permanent! Op een CTscan van een half jaar terug is te zien dat het tumorweefsel is afgestorven. Eerst was het wit op de foto, nu zwart. Over n tijd moet ik waarschijnlijk weer een scan, dan zie ik hopelijk dat het een rozijntje is gewordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hoort wel bij de elite die visual proof heeft dat ze hersens heeft.![]()
Is de verwachting dat het nu permanent gestopt is of kan het weer terugkomen?
Is vast ook leuker ja. Zeker als je een goede band hebt met die vrienden dan kun je vaak wat meer met het prul doen. En dat maakt het interessanter.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, ik rammel sneller van een peutertje dan van zo'n klein wurmke wat nog niets kan![]()
Maar tis wat lullig om pas op kraambezoek te gaan als de kleine meid 2 wordt![]()
Met baby's heb ik echt erg weinig, maar omdat deze van vrienden is is het wel anders; leuker
Ja, dat ook....het is ze echt zoooo gegundquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook leuk om je vrienden zo gelukkig te zien!
Yay voor het rozijntje!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee permanent! Op een CTscan van een half jaar terug is te zien dat het tumorweefsel is afgestorven. Eerst was het wit op de foto, nu zwart. Over n tijd moet ik waarschijnlijk weer een scan, dan zie ik hopelijk dat het een rozijntje is geworden
Muis! Wat goed!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee permanent! Op een CTscan van een half jaar terug is te zien dat het tumorweefsel is afgestorven. Eerst was het wit op de foto, nu zwart. Over n tijd moet ik waarschijnlijk weer een scan, dan zie ik hopelijk dat het een rozijntje is geworden
Iddquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is vast ook leuker ja. Zeker als je een goede band hebt met die vrienden dan kun je vaak wat meer met het prul doen. En dat maakt het interessanter.
En dan het hele doosje in 1x in de mond stoppenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Rozijntjesuit zo'n rood doosje met een zonnetje erop!
Het gaat over beebies en Tombo valt binnenquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan het hele doosje in 1x in de mond stoppen
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jatenzij ze in het doosje vastgeplakt zitten, dan moet je zitten pielen met je wijsvinger om ze los te krijgen.
Ik heb bewust niet teruggelezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Dankzij Ll heeft wijsvinger een geheel andere betekenis gekregen bij mij.
En dan wordt die wijsvinger zo plakkerig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jatenzij ze in het doosje vastgeplakt zitten, dan moet je zitten pielen met je wijsvinger om ze los te krijgen.
+1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Ja, beebies! Kom es rammelen jij!quote:
Tschuessquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb bewust niet teruggelezen![]()
En nu ben ik weer nach oben
Ik rook hetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het gaat over beebies en Tombo valt binnen
Het is de Zwitsal he?quote:
+1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Wij hebben nog een heftrucklading aan Zwitsal dankzij mijn moederquote:
Hoezo kan je er nu niet meer aankomen dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij hebben nog een heftrucklading aan Zwitsal dankzij mijn moedermaar het is nu van Unilever geloof ik, dus ik kan er niet meer aankomen
Nou dan moet ik ervoor betalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo kan je er nu niet meer aankomen dan?![]()
En ik wil vooral de kidz
Stuur m daarna even hierheen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Ml
Ik ga zo mijn mister langs de mac sturen denk ik
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
oh, ik snap er geen bal van, geeft niet hequote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Ml
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Ahahaha
Muis: Zeg Mr, jij houdt heeeeeeeeeeeel veel van mij he?![]()
Mr: wat heb je nodig?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Ahahaha
Muis: Zeg Mr, jij houdt heeeeeeeeeeeel veel van mij he?![]()
Mr: wat heb je nodig?
Gofferquote:
Dat ja!quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Ml
quote:
OMG wat dachten ze van een band erom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer![]()
[..]
Dat ja!![]()
Mijn zusje en haar vriend...![]()
hij:
"we binden de blauwe koffer dicht met een tie-rip, zodat niemand hem zomaar open kan maken"
ik:
"heb je wel een schaar ofzo mee dan?"
zij:
"ja, in mn toilettas"
ik:
"waar zit je toilettas in?"
zij:
"de blauwe koffer"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen ik?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik las vanochtend ook iets terug over snacks ofzo van jou hè Ml-etje?
Gelijk heb je, ik wil ooooooook
Geniaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer![]()
[..]
Dat ja!![]()
hij:
"we binden de blauwe koffer dicht met een tie-rip, zodat niemand hem zomaar open kan maken"
ik:
zij:
"ja, in mn toilettas"
ik:
zij:
"de blauwe koffer"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had ze er ook om, maar dan kan je nog steeds de rits open doenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanmorgen ik?
Oh dat Dirkh het over Mac had?
Jullie wonen niet gek ver weg van mij vandaan he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Muis006 het volgende:
Cheeseburger, een grote friet zonder zout en een bananenshake
BWAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer![]()
[..]
Dat ja!![]()
hij:
ik:
zij:
"ja, in mn toilettas"
ik:
zij:
"de blauwe koffer"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie wonen niet gek ver weg van mij vandaan he?![]()
[..]
BWAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
Was dit vakantievoorpret of een ontdekking @the airport?
Oh ik heb geen ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik las vanochtend iets terugStukje van gisteravond
quote:
Ik zei het net tegen ze, voor ze hem dicht zouden doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie wonen niet gek ver weg van mij vandaan he?![]()
[..]
BWAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
Was dit vakantievoorpret of een ontdekking @the airport?
Tombo to the rescue!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei het net tegen ze, voor ze hem dicht zouden doen
Ze moeten om 4 uur op Schiphol zijn, raad eens wie ze mag brengen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei het net tegen ze, voor ze hem dicht zouden doen
Ze moeten om 4 uur op Schiphol zijn, raad eens wie ze mag brengen?
yepquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo to the rescue!
Wilde gok: jij mag ze wegbrengen.![]()
We wonen op 1/2 uur rijden, das dan wel weer handigquote:Ik ben blij dat mijn vlucht op een beschaafd tijdstip gaat. Kunnen we mooi met de trein heen en terug. Want van hieruit is het al helemaal niet 'even' op en neer naar Schiphol.
Jaquote:
dat is dan geen koffer toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had ze er ook om, maar dan kan je nog steeds de rits open doen
zo'n rolkoffer met een ritsquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
yep
[..]
We wonen op 1/2 uur rijden, das dan wel weer handig
Als ik mensen op moet halen bellen ze als ze geland zijn, en dan ben je precies als ze langs de bagageband zijn bij de ophaal-plaats![]()
[..]
Ja
nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, half uurtje rijden, dat is wel te doen, maar morgenochtend nog plannen of afspraken staan?
quote:
OMG hihi geestelijk voorbereiden echt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Handige zus Tombo![]()
En lekker dat je ze mag brengen![]()
Mijn taak zit er op, nu meneer I. nog ff aansporen.
Al heeft ie net wel de toiletpot en de wasbak naar zolder gebracht.
Nu de douchebak, het kastje en het douchescherm nog, maar daar moet ik um eerst nog ff geestelijk op voorbereiden
Nou, hij heeft het zelf momenteel een beetje te druk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG hihi geestelijk voorbereiden echt?
Arme heer Ing.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft het zelf momenteel een beetje te druk.
Hij had de afgelopen 5 dagen vrij en is continue met een website bezig geweest die voor zaterdag klaar moet.
Is al dagen amper buiten geweest, op bed tegen de tijd dat ik opsta en morgen moet ie weer werken.
En hij zat net ff lekker te gamen ter zijne ontspanning en toen kreeg ik het ineens op de heupen![]()
Maar hij zou het zo ff voor me doen
Als ik hem zie zal ik lief doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme heer Ing.Dan moet je maar heel lief tegen hem zijn.
![]()
Ik bedacht me net dat ik op vakantie ben op Satsu's eerste verjaardag!Maar goed dat ze elke dag verjaardag hebben en ik hun geboortedagen nooit vier.
Ah is dat lol of werk voor de baasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft het zelf momenteel een beetje te druk.
Hij had de afgelopen 5 dagen vrij en is continue met een website bezig geweest die voor zaterdag klaar moet.
Is al dagen amper buiten geweest, op bed tegen de tijd dat ik opsta en morgen moet ie weer werken.
En hij zat net ff lekker te gamen ter zijne ontspanning en toen kreeg ik het ineens op de heupen![]()
Maar hij zou het zo ff voor me doen
Het begon als "lol".quote:
Truste Pisces!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga nog even snel printen en dan tukken
Trusten voor straks "meisjes"![]()
![]()
Ah herkenbaar dat doet mijn Mr ook maar dan wel drie avonden per week iedere weekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het begon als "lol".
Maar dat viel ff tegen
Ik ben terug nog evenquote:
net op tijd!quote:
Potver, waren we lekker Modloos aan het rellenquote:
Bijna gelukt een heel topic zonder mods te blijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, waren we lekker Modloos aan het rellen![]()
Ook websites maken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah herkenbaar dat doet mijn Mr ook maar dan wel drie avonden per week iedere week
Dus ik heb een abonnement op mijn heupen
Hij heeft zijn mamma nog en dat kunnen lang niet alle kittens zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik hem zie zal ik lief doen![]()
Arme Satsu, moederziel alleen op z'n eerste verjaardag![]()
Trusten Tombo...succes straksquote:
Truste Tombo!quote:
Ja, kutmod!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, waren we lekker Modloos aan het rellen![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwalitatief Uitermate Topkwaliteit moderator. Ja, dat is wat ik zei.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ml-etje doet mij plagen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Hoi popjes!![]()
Zijn jullie een beetje braaf geweest?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Kwalitatief Uitermate Topkwaliteit moderator. Ja, dat is wat ik zei.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.braaf zo
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Zien!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
Mijn tuin is trouwens net een landingsbaan nu er 15 LED tuinlampjes in staan.
quote:
quote:
Kom maar langs. Je hoeft alleen maar de lampjes te volgen.quote:
Een schavuit is het!quote:
*boink!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom maar langs. Je hoeft alleen maar de lampjes te volgen.
Klik, kan ik dan zo nog slapen?quote:
*na 10 sec.*quote:
Die vliegen niet bij jullie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier staan ongeveer 40 lampjes in de tuin, het verbaast me nog steeds dat we nog nooit een 747 op het dak gehad hebben
Waar kijk jij naar! Ik zag het pas nadat ik het op pauze had gezet en eens ging kijken wat er ' ew' kon zijnquote:
Echt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier staan ongeveer 40 lampjes in de tuin, het verbaast me nog steeds dat we nog nooit een 747 op het dak gehad hebben
Kom op zeg! Dat ding was niet te missen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar! Ik zag het pas nadat ik het op pauze had gezet en eens ging kijken wat er ' ew' kon zijn
Het zijn er nog meer volgens mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt?
Oh bij mijn Mr is het tekenwerk (gas, water licht enz) dat hij doet
Of hij gochelt met meterkasten en beluchting enzo..
Leuke hobby maar het loopt nogal eens uit de hand.
Ik als vrouw alleen ga voor 15 euro LED lampjes op zonne-energie halen bij de Action en pleur die in de tuin. Kwartiertje werk. Klaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zijn er nog meer volgens mij![]()
Ach nou ja...dan hebben ze wat te doen he? Die kerels![]()
Tis ook pas de eerste keer dat ik de clip ziequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom op zeg! Dat ding was niet te missen!![]()
En![]()
Hier geen LED, daar houdt ie niet vanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik als vrouw alleen ga voor 15 euro LED lampjes op zonne-energie halen bij de Action en pleur die in de tuin. Kwartiertje werk. Klaar.![]()
De katten keken ook zeer verbaasd dat hun nachtelijk terrein opeens verlicht bleek te zijn.
Ja iddquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zijn er nog meer volgens mij![]()
Ach nou ja...dan hebben ze wat te doen he? Die kerels![]()
Voor mij was het na die 10 seconden ook de laatste keer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis ook pas de eerste keer dat ik de clip zie
Als ie er niet van houdt dan moet ie dat vooral niet aanschaffen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier geen LED, daar houdt ie niet van
Doet ie ook niet, alleen zijn die 12V-lampjes haast nergens meer te krijgen en hij wil zo graag nog meer lampjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ie er niet van houdt dan moet ie dat vooral niet aanschaffen.
Acherrum!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet ie ook niet, alleen zijn die 12V-lampjes haast nergens meer te krijgen en hij wil zo graag nog meer lampjes
Life sucks soms he?quote:
Zal mijn Mr even aankijken, maar die zoekt nu een sleutel dus roep het nog een keer donderdagavond als je wil? (iets met geheugen en zeefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet ie ook niet, alleen zijn die 12V-lampjes haast nergens meer te krijgen en hij wil zo graag nog meer lampjes
Mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haai![]()
Hoe ist? And what did I miss?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Huh? Wat? Moet ik roepen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal mijn Mr even aankijken, maar die zoekt nu een sleutel dus roep het nog een keer donderdagavond als je wil? (iets met geheugen en zeef).
Over die lampenquote:
Trusten Llquote:
Donderdagavond moet ik "lampen" roepen?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Me![]()
![]()
Alles oke, druk enzo, maar wel leuk druk![]()
Hoestie daar?Leuk druk is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief dat je het vraagt![]()
Het gaat best redelijk. Ik ben nu 75% weer aan het werk dus we komen er wel.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk druk is goed![]()
schimmel zequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga voor een v/d laatste keren genieten van de schimmeldouche
ja dat heeft de psycholoog me geleerd. slim mens die psych van mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Da's al een mooi eind op dreef dus.
Te snel = in dat soort situaties echt niet goed.
Maarrrr...heb je nu geleerd om aan te voelen/geven wat je grenzen zijn?
Tnx, het was weer heerlijk...douche al funghiquote:
En nou houden zo he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
ja dat heeft de psycholoog me geleerd. slim mens die psych van mij
Mij ookquote:
* pinkt meequote:
Ohhh noeeeesss!vind ze @tomtom al erg zatquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
uit verveling zat ik een beetje te kloten met smilies, en toen bedacht ik ineens iets
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
whehehe
Yes..of wacht ik mail hem nu wel evenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Donderdagavond moet ik "lampen" roepen?![]()
Oke, doen ik
En trusten![]()
Oh goedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk druk is goed![]()
Douche al funghi met champignons?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx, het was weer heerlijk...douche al funghi![]()
[..]
En nou houden zo he?
Cola lightquote:
Lust geen koffie en thee wordt ik ook niet overdreven blij vanquote:
Welnee das een uur nadat ik uit bed ben, voor mij dan héquote:
Morning ja je zit aan de vloeibare kauwgombal?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:26 schreef Greys het volgende:
Energy Drink![]()
Het is nodig, want ik drink geen koffie
Mogguh
Ook al houden we allebei niet van pannenkoeken?quote:
Waar is daarquote:
Ja, gewoon alleen om die debiele menu's en de naam van het restaurant. De humor toen we beide gaar in die auto zaten die maandag na Landal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al houden we allebei niet van pannenkoeken?
En dan een review voor FOK! schrijven!
Neeeequote:
Whehehehe, flashbackquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, gewoon alleen om die debiele menu's en de naam van het restaurant. De humor toen we beide gaar in die auto zaten die maandag na Landal.
'Hey.. Pannenkoe!'
Moet nu al lachenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe, flashback
Ja idd. Eerder altijd al pannenkoek gillen en nu ineens een groot bord langs de weg met Pannenkoe
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Oeh wanneer komt je nieuwe karretje trouwens?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik haalde gisteren overigens nog uit mn kofferbak en onder de motorkap het halve Loo vandaan. Overal nog bladeren enzoEn stoffig van die parkeerplaats
Slecht nieuws?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet nu al lachenen dat terwijl ik slecht nieuws in een leuk jasje probeer te gieten...so not working
Straks ophalen. Uurtje of 15 hier weg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh wanneer komt je nieuwe karretje trouwens?
Niet voor mij en geen groot drama ofzoquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
Als je ons gaat VERLATEN is het goed nieuws hoor Ml
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Gister ook hoor, was in de omgeving Riv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |