ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstMaar om haar nou dood te wensen en voor kankermongool en dat soort dingen uit te schelden? Vind je zelf ook niet dat dat een beetje te ver gaat ?
Nee, omdat ze zelf hapt. Als ze niet had gehapt was het nooit zover gekomen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstMaar om haar nou dood te wensen en voor kankermongool en dat soort dingen uit te schelden? Vind je zelf ook niet dat dat een beetje te ver gaat ?
Vertel, waarom vind jij het normaal dat haar zulke dingen toegewenst worden ?quote:
De aarde is te goed voor zulke mensen. Klaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Vertel, waarom vind jij het normaal dat haar zulke dingen toegewenst worden ?![]()
(begrijp me allemaal niet verkeerd, het gaat mij ALLEEN om de doodsverwensingen en het overdreven gescheld met kanker etc. Voor de rest: props voor deze topics)
Op Myspace ziet ze er nog lekker uit ook. Waarom doet ze dan van die vage make-up op?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Floxcie het volgende:
BREAKING NEWS - ANITA COLLIN ONTMASKERD
1 juni, 2010 - Floxcie, FOK!ker sinds 18 mei, 2010 en daarbij newb te noemen heeft uitgebreid onderzoek verricht naar het FOK!-fenomeen "Anita Collin" en is interessante informatie bij vrijgekomen. "Anita Collin" blijkt in werkelijkheid toch wel Suzan te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Dissociative identity disorder je weet toch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Op Myspace ziet ze er nog lekker uit ook. Waarom doet ze dan van die vage make-up op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |