abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82198393
Oke ik ben dus naar de revert geweest in haarlem heb allemaal losse delen gehaald ( tis trouwens mn eerste board maar wel gelijk pro board want die bartsmit dingen gaan zo kapot.. :p

maareh hoe zet je alles in elkaar want ik heb nu een deck / grip tape / 4 stuks wielen / 2 trucks / heel veel schroefjes / en 8 dingen die in dat wiel passen

ik snap der dus niks van

help aub
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:52:14 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_82198604
Wieletjes moeten aan die ijzeren dingen. die moet je met schroefjes in je plank doen. Die grip tape ding op je plank en die schroefjes kan je op eten.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_82198690
tja niet zo slim;) heb je niet nog een bart smit board staan zodat je een beetje kan kijken hoe het zit?
''Altijd trek in een pilsje''
pi_82199044
Hehe.

Niet handig... had in de winkel gevraagd of ze het in elkaar zetten!
Zelf heb ik een boardje of 8 versleten tijdens mijn skateboardtijd
Je had misschien beter een compleet proboard halen(heb je al vanaf een 130E),
of het dus in elkaar laten zetten door een vriend/de skateshop.

Meekijken hoe dat gaat is wel handig, want ik heb ook wel een griptape of 2 verneukt mijn eerste keer

Eh wat je nodig hebt: kruiskopschroevendraaier, maat 8 dopsleuten en maat 15 of 13 dopsleutel.
Deze verkopen ze ook bij de shop

Successss!! Oja. En als je de griptape perongeluk verkeerd plakt; gebruik je moeders fohn even om de lijm warm- dus los- te maken en het dan goedplakken. Moet je echter niet te vaak doen want dan kan je de griptape niet meer goed plakken!

Nog een x succes
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:04:16 #5
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_82199118
_!

ik kreeg zo vroeger lekker gratis hehe
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_82199346
ik doe wel eerst griptape en dan de rest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')