Ow je laat je reactie maar lekker staan hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, leg me eerst maar uit waarom je het hebt weggehaald, desnoods per pm en dan zal ik overwegen of ik mijn reactie ook weg haal.
Ja, man->vrouw is vaak lastiger. Maar als iemand blijkbaar zijn best doet om zich als vrouw te kleden en te gedragen, lijkt het me eigenlijk redelijk logisch om dat te respecteren, al blijft duidelijk dat ze als man geboren isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb eens een discussie gehad met een transgender. Niet om het zijn wie je bent, maar ik was aan het werk en de transgender in kwestie wilde haar auto wassen, maar het ging dus niet, want ze zette de auto niet ver genoeg naar voren, toen tikte ze allemaal verkeerde dingen in... Dus zij begon boos op mij te worden, blabla, geen service, te gek voor woorden, ik zou het expres zeggen, dus ik zeg: "Mevrouw!! Dit en dit en dit!!! Dus!!", waarop ik weer dacht van, hey, ik zei mevrouw, terwijl daar dus iemand tegen mij tekeer ging met een doorgerookte mannenstem. Dat vond ik wel een eh, apart moment. Want ik tref regelmatig transgenders, ik weet niet hoe dat kan, misschien is er *iets* hier met bijeenkomsten ofzo, en het is niet door gebrek aan begrip, maar ik denk meer door het ongemak en het feit dat je "ze" () amper treft, maar ik voel me altijd erg ogemakkelijk als daar opeens iemand staat met heel mannelijke gezichtskenmerken en een mannenstem in vrouwenkleding met make-up en alles. En niet ongemakkelijk als 'ik ben een boer en ik mot dat niet', maar het is meer het niet goed weten hoe ermee om te gaan. Maar enfin,. dat ik spontaan "mevrouw" zei, ja, toen dacht ik, ik ben zo slecht nog niet.
1032 om precies te zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is onmenselijk!Zou hij niet hebben afgrond? Zo van, mwoah, 750 is ook bijna 1000?
Ja, 1000 per uur is precies 2.7 per seconde, dat zei ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
1032 om precies te zijnNee, ik tik wel redelijk snel hoor. Volgens whatpulse bij dat soort dingen 2.5 tot 3 aanslagen per seconde.
Pastaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denk die heeft zwaar getafeld.
Maar wat maak je?!
Wacht! Ik zei zoveel woorden per seconde.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, 1000 per uur is precies 2.7 per seconde, dat zei ik.
Da's dan wel heel snel... toch? Dat zijn zo'n 15 aanslagen dan. Oh, ik zie het al, het is .27 woorden per secondequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wacht! Ik zei zoveel woorden per seconde.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef Ang3l het volgende:
Jezus fucking crisis wat een beatrixwijvenhoed!
Zo. Is dat ook weer gezegd.
Moving on!HOI
quote:
Nee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, was er niet ooit iets met stoofperen en jou aan de hand?
Ohja, kippenlevertjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!Niet dat ik weet.... Mi8sschien lust je dat én kippenlevertjes niet, want ja, met dat laatste....
Kun je nagaan, dat is alweer 4,5 jaar oud ofzo, dat verhaal....
![]()
Euh nee niet echtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar echt een hele flinke pan vol en alles?Met speciale ingredienten?
Oh, dat verhaal was echt prachtig..quote:
wat voor games speel je dan ?quote:
Adam Lambert is donker (en heeft niet gewonnen)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef creno het volgende:
[..]
wat voor games speel je dan ?
En wie is dat in je avatar ? ben je dat zelf of is dat die jongen die american idol heeft gewonnen waar ik de naam effe niet van weet ?
Noem je ons nu sex dolls of praat je tegen de muur?quote:
Ik hoop voor je dat je die gratis hebt gekregenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef NetSphere het volgende:
Wat vinden jullie dan van deze hoed?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |