Ik vind dat nogal een uitspraak, Bartjebart....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind Laura Janssen ene beetje een omhooggevallen typetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
idd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef creno het volgende:
pff, lees ik een keer terug is de uitspraak weer weg...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet het ook niet en het is niets voor Bartjebart himself om iets te editten en ik vraag me ook af: waaróm en wat heeft hij vandaag gegeten?!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet het ook niet en het is niets voor Bartjebart himself om iets te editten en ik vraag me ook af: waaróm en wat heeft hij vandaag gegeten?!
Nee, met transseksualiteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef NetSphere het volgende:
Opeens word ik vergeleken met travestie. Geweldig.
Ow t gebeurd vaker dan je denkt hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Laura Janssen ene beetje een omhooggevallen typetje.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef NetSphere het volgende:
Ik heb ook mannelijke kenmerken hoor haha. Ik houd bijvoorbeeld heel erg van gamen
Weet je dat niet joh? Dat als je veel spinazie eet dat je dan heel standvastig wordt, en als je vaak stoofperen eet dat je dan wat aanhankelijk gaat doen? Of wanneer je bijvoorbeeld een trostomaatje eet je daar wat zuur van wordt?quote:
Ja, leg me eerst maar uit waarom je het hebt weggehaald, desnoods per pm en dan zal ik overwegen of ik mijn reactie ook weg haalquote:
Wat dacht je van chinees?! Daar ga je van editten enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je dat niet joh? Dat als je veel spinazie eet dat je dan heel stanvastig wordt, en als je vaak stoofperen eet dat je dan wat aanhankelijk gaat doen? Of wanneer je bijvoorbeeld een trostomaatje eet je daar wat zuur van wordt?
Oh ik denk die heeft zwaar getafeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow t gebeurd vaker dan je denkt hoor
En ik ben nog aan het koken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |