quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef Twizu het volgende:
Waar is het eigenlijk fout gegaan? En wat vinden jouw ouders daar nu eigenlijk van?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef zoekjewat het volgende:
Henk en Martijn zijn niet open voor enig commentaar hoorde ik net
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef RikKer93 het volgende:
Hoe gaat het met die MILF advancedpauper?
quote:
Ik hoorde dat ze veel aan crack deed tijdens de zwangerschap, gewoon om alles alvast te verwerkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik hoorde pas dat zijn moeder tijdens haar zwangerschap een keiharde trap tegen d'r buik heeft gekregen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AP is aardiger dan jjullie denken!!
Ik zeg ook niet dat hij niet aardig is!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AP is aardiger dan jjullie denken!!
Je kunt ook te ver gaan.quote:
E-Clitoris zul je bedoelenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ga door, mijn e-penis groeit door het gescheld van jou, remlof.
Nu je fontanelletje nog dichtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ga door, mijn e-penis groeit door het gescheld van jou, remlof.
Jij bent zo aardig altijd tegen iedereen op het forum!quote:
Haha, mensen die zwakbegaafd zijn.quote:
Andersomquote:
Mensen.quote:
Haters gonna hate.quote:
Ik hoorde dat jij een kinderwens had? Maar deze niet kon realiseren omdat geen enkele vrouw zwanger van je wou zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat jij per ongeluk bent ontstaan uit voorvocht
Is aids ooit uitgevonden dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Penisbaard het volgende:
AdvancedPower is de slechtste uitvinding sinds aids
Ik dacht ik het wel met je kon vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Penisbaard het volgende:
AdvancedPower is de slechtste uitvinding sinds aids
We zijn toch ook de allerbeste FOK!maadten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik dacht ik het wel met je kon vinden.
Het was toch ontstaan door een man die met apen ketste, die ook AIDS kunnen hebben maar dan een niet dodelijke versie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Door wetenschappers in Afrika maar toen was er een brand en is het virus verspreid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |