Er zijn meerdere / verschillende sleutels...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Een beetje professionele dief heeft zo'n sleutel natuurlijk zelf ook...
Heeeeeeel veel verschillende idd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:40 schreef JeOma het volgende:
[..]
Er zijn meerdere / verschillende sleutels...
O? Zie je maar weer dat mijn opmerking dus wel ergens op sloeg, aangezien TS t over wielbouten heeft, terwijl het wielmoeren zijn. Groot verschil en belangrijk verschil want er zijn niet veel modellen meer met wielmoeren.quote:
Thanks. Goeie aanvulling. En nuttig ook! Dus check wel even of je bouten of moeren hebt... dit zijn inderdaad moeren!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef dagizmo het volgende:
[..]
O? Zie je maar weer dat mijn opmerking dus wel ergens op sloeg, aangezien TS t over wielbouten heeft, terwijl het wielmoeren zijn. Groot verschil en belangrijk verschil want er zijn niet veel modellen meer met wielmoeren.
Jij suggereerde dat er helemaal geen schroefdraad was. Of het nou een bout of een moer is, beiden hebben uiteraard schroefdraad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef dagizmo het volgende:
[..]
O? Zie je maar weer dat mijn opmerking dus wel ergens op sloeg, aangezien TS t over wielbouten heeft, terwijl het wielmoeren zijn. Groot verschil en belangrijk verschil want er zijn niet veel modellen meer met wielmoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |