Zulke dingen weet ik nu eenmaal Dennis.quote:
quote:
http://www.advancedpower.ch/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Zoek eens op AdvancedPower.
Of op mijn uitspraken. Altijd leuk.
quote:Advanced Power develops and invests in power generation and related infrastructure projects in Europe and North America.
Wehehe, TR!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS gebruikt adblocker pro, dat mag toch helemaal niet?!
!
!
[ afbeelding ]
wel op google punkass-bitchquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
!
!
[ afbeelding ]
Blijkbaar heb jij het ook, want anders had je niet geweten dat dit Ad Blocker Pro is. Ik wist dat dus nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
!
!
[ afbeelding ]
Nee, maar ik weet wel wat het is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij het ook, want anders had je niet geweten dat dit Ad Blocker Pro is. Ik wist dat dus niet
Nog even de OP quoten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef Wasmachinemann het volgende:
En hij staat nu ook op Google!
[ afbeelding ]
Klacht: Mijn signatures zijn te leuk
Subklacht: Waarom ben ik geen internetlegende
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Wasmachinemann het volgende:
Het is Adblock Plus, Kuttenkoppen_!!
Ik denk dat veel users mij dankbaar zullen zijn als jij van FOK! wordt verbannen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef Wasmachinemann het volgende:
Subklacht: Josti's die de OP quoten_!
quote!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
!
!
[ afbeelding ]
OMDAT HET KAN KRIJG JIJ EEN BAN!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef Wasmachinemann het volgende:
En hij staat nu ook op Google!
[ afbeelding ]
Klacht: Mijn signatures zijn te leuk
Subklacht: Waarom ben ik geen internetlegende
Baas!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Wasmachinemann het volgende:
Het is Adblock Plus, Kuttenkoppen_!!
Oh nice 1.5Vquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Wasmachinemann het volgende:
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1218646
3.573ghz jonge bam!
13.24? bedoel je 1.324?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Wasmachinemann het volgende:
4ghz met 13.24v is wel een mooie OC imo.
Wordt dat ding niet erg heet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Ja, 4de kern is kapot, Heb al geprobeerd op 1ghz met 1.6vCore, Werkt ook niet, kut AMD
Is toch me spam-adres, Gebruik een ander gmail accountquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef Lysdexie het volgende:
TS, iedereen kan je misbruiken met je e-mailadres
Zou ik ook zeggen ja! Pics van je ABP-settings!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Wasmachinemann het volgende:
ABP is op FOK! uit, op andere sites zit ie gewoon aan, Handig scriptje zit er ingebakken.
Gloeiende gloeiende wat een bazenstreekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja! Pics van je ABP-settings!
TS zit met ABP áán én FOK!-tabjes open, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
ff checken: ts, gebruik je nu echt Adblock Plus of zit je maar wat te trollen?
Jaja, dat heb je zeker snel even zo ingesteld.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat is fokzine foor een site, wij zein fok.nl greotnjes
FOK!zine is de ad.sitequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat is fokzine foor een site, wij zein fok.nl greotnjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |