Is zelfs heel toepasselijk want onze straat is altijd vol!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
Mag mijn auto met de tekst Vol is Vol wel in jullie straat ?
Wonen jullie ook in zo'n kloterig jaren '50 straatje die zijn ontworpen in een tijd dat alleen doktoren en ministers een auto hadden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef Joene het volgende:
heheheonze ook, auto half op de stoep enzo of aan de andere kant van het drop ongeveer.
Jij moet gewoon lekker je linkse koffie drinken J!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens DE Black dus! En dat is gewoon van slavernij negerts geloof ik.
Nee de enige doorgaande straat van het drop. met uiteraard maar aan 1 kant van de weg parkeergelegenheid en nu na de jaren 90 ingevoerde verkeersheuvels en versmallingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wonen jullie ook in zo'n kloterig jaren '50 straatje die zijn ontworpen in een tijd dat alleen doktoren en ministers een auto hadden?
Da's gewoon de schuld van GL J.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee de enige doorgaande straat van het drop. met uiteraard maar aan 1 kant van de weg parkeergelegenheid en nu na de jaren 90 ingevoerde verkeersheuvels en versmallingen
Jups, zelfs die.:Dquote:
Er rijden ook van die karren die mest vervoeren rond in Nederland waar de tekst "Wat wij vervoeren, lopen homo's in te roeren" op staat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
Mag mijn auto met de tekst Vol is Vol wel in jullie straat ?
Ja zo op het werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |