Live tv veel discovery en animal planet. En voor de rest heel veel series van internet in 720P en DTSquote:Op maandag 7 juni 2010 15:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waar kijk je dan naar? Er is echt geen donder aan met al die talentshows en foute klusprogramma's toch? Ik kijk af en toe een sitcom ofzo, maar dan heb je het wel gehad. En gisteren een stukje The Longest Day maarja da's een film uit 1765 ofzo dus daar is toch niks HD of breedbeeld aan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was ik ook wel van plan, maar ik wil dan wel een pakket met BBC 1 en 2.
Dank voor de info..
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1quote:
Ik zie nu het hele uitgekauwde tv concept al voor me. Is dat ook inclusief vervelende tv neger zoals wij in Nederland hebben? Die John Williams ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Ripley het volgende:
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1
Die doet dat programma nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zie nu het hele uitgekauwde tv concept al voor me. Is dat ook inclusief vervelende tv neger zoals wij in Nederland hebben? Die John Williams ofzo?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
Echt... al die "Red mijn...." of "Help mijn man is....." programma's..
Totale a-creativiteit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Ripley het volgende:
En geen idee wie de hosts worden, ik zit morgen en overmorgen in londen voor de consultancy
Thanks, een programma van mij op de BBC vind ik best stoer.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In ieder geval gefeliciteerd met de verkoop.
Hij had die gesprekken niet op moeten nemen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch
had iemand hier, oud en wijs, Nixon niet kunnen behoeden voor Watergate, dan had ik er nu geen essay over hoeven schrijven
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij had die gesprekken niet op moeten nemen..
Heb jij die drek bedacht R?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks, een programma van mij op de BBC vind ik best stoer.
A-creativiteit of niet
Deze wel ja. De Help mijn man dingen zijn van John de Molquote:
Ik vind voornamelijk het ongebreidelde uitmelken zo irritant. Dat je 1000 varianten op hetzelfde thema krijgt. Dus ook met Idols, XFactor, popstars weet ik veel wat. Prima als je een keer wat succesvols bedenkt, alle kudos maar moeten er dan gelijk 1000 variaties op komen? (Ja, dat moet!).quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Deze wel ja. De Help mijn man dingen zijn van John de Mol
Blame de kijkerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk het ongebreidelde uitmelken zo irritant. Dat je 1000 varianten op hetzelfde thema krijgt. Dus ook met Idols, XFactor, popstars weet ik veel wat. Prima als je een keer wat succesvols bedenkt, alle kudos maar moeten er dan gelijk 1000 variaties op komen? (Ja, dat moet!).
Los van het feit dat ik het sowieso waardeloze sensatie tv vind maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |