Een goed idee. Ze kunnen vast wel hulp gebruiken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:04 schreef teknomist het volgende:
Nu het kraakverbod eindelijk is doorgegaan voorzie ik veel spannende ontruimingen en veel oproer wanneer men het kraakverbod gaat handhaven. Het lijkt mij wel tof om dat langharig werkschuw tuig een beetje met stokken, traangas en waterkanonnen te bewerken. Dus ik vroeg mij af.. hoe kom je bij de ME? Moet je eerst een politie-opleiding volgen? Of kun je ook vrijwilliger worden net zoals bij de brandweer?![]()
Ik heb van beiden maar een beetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Twizu het volgende:
Je beseft wel dat je er spieren en conditie voor nodig hebt?
Een flinke wapenstok kan al een hoop compenseren denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb van beiden maar een beetje.Maar dat valt er wel bij te trainen.
Inderdaad. Je moet wel een target halen met het uitdelen van (parkeer)boetes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Via de politie, eerst gewoon agent zijn en dan kan je doorgroeien naar de ME.
Dat is een omweg. Ik wil niet eerst een sullig wijkagentje zijn en dan pas krakers, neonazi's en hooligans meppen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
quote:
Via de landmacht, maar of je dat wil?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is een omweg. Ik wil niet eerst een sullig wijkagentje zijn en dan pas krakers, neonazi's en hooligans meppen.Is er geen shortcut?
Nee, dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Via de landmacht, maar of je dat wil?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar is mijn post?Vind het een beetje vreemde reden om bij de ME te willen.
Ja, op fok is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
TS die klappen uitdeelt aan neonazi's, krakers en hooligans.
Een mens mag dromen
hehehequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, op fok is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Naja, doorgroeien. Het is gewoon een nevenfunctie, op het ene bureau verplicht en op het andere bureau niet.. afhankelijk van het animo en de grootte van de ME in de betreffende regio.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Na internethelden, internetknokploegen en interneteigenrichters nu dan eindelijk de internet ME-er.
Ja, zonder laserpistool of bonnenboekje verveel je je maar wat he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Kloon2009 het volgende:
[..]
Naja, doorgroeien. Het is gewoon een nevenfunctie, op het ene bureau verplicht en op het andere bureau niet.. afhankelijk van het animo en de grootte van de ME in de betreffende regio.
Maar zo leuk is de ME niet, 95% van de tijd zit je in de bus te kaarten of sta je ergens te wachten bij een afzetting.
maar zonder eerst gewoon agent te zijn geweest maak je weinig kans?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Kloon2009 het volgende:
[..]
Naja, doorgroeien. Het is gewoon een nevenfunctie, op het ene bureau verplicht en op het andere bureau niet.. afhankelijk van het animo en de grootte van de ME in de betreffende regio.
Maar zo leuk is de ME niet, 95% van de tijd zit je in de bus te kaarten of sta je ergens te wachten bij een afzetting.
Lees nog eens wat ik zeiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn oom is cipier geweest en zat ook bij de ME maar heeft niet i nhet leger gezeten
Moet je in Rotterdam solliciteren, mag je wekelijks los als het aan Aboutaleb ligt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Kloon2009 het volgende:
[..]
Dat was juist mijn opmerkingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je reageerde op een opmerking over de landmacht vandaar
Oh ik zie het al ik las, dat is de enige manier, maar het was dan is dit de enige manierquote:
Ik dacht al dat je zoiets lasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ik zie het al ik las, dat is de enige manier, maar het was dan is dit de enige manier
Fail.
Het zijn allemaal agenten, behalve het ondersteunend personeel zoals de planners enzo misschien. ME is geen dagtaak, je wordt opgepiept of je hebt een geplande oefening.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef jitzzzze het volgende:
maar zonder eerst gewoon agent te zijn geweest maak je weinig kans?
Doorgroeien? Ik dacht dat met de ME optreden een soort secundaire arbeidsvoorwaarde was. Net zoals bedrijfssporten en fiets van de zaak. Om ervoor te zorgen dat je genoeg beweging krijgt...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Ligt eraan wat je speelt natuurlijk..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Kloon2009 het volgende:
[..]
Je moet er wel een agentenopleiding voor hebben, én een ME-opleiding. Ik denk niet dat ondersteunend personeel ME-dienst heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef Kloon2009 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal agenten, behalve het ondersteunend personeel zoals de planners enzo misschien. ME is geen dagtaak, je wordt opgepiept of je hebt een geplande oefening.
Zo heel zwaar zijn die vereisten volgens mij niet, er staan soms ook vrouwen van 1.65 tussen en gasten van in de 50.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Twizu het volgende:
Je beseft wel dat je er spieren en conditie voor nodig hebt?
Dat, dan krijg je aanvullende trainingen enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Maar soms, heel soms, mag je er helemaal op los slaan en dat maakt alles goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:11 schreef SebasM het volgende:
Waarom zou je in godsnaam bij de ME willen? Je zit de hele dag in een busje en als je er dan eindelijk uitmag wordt je bekogeld met vanalles terwijl je niet terug mag gooien
Groeien? Je bedoelt degraderen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:04 schreef teknomist het volgende:
Het lijkt mij wel tof om dat langharig werkschuw tuig een beetje met stokken, traangas en waterkanonnen te bewerken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |