Bron: Paroolquote:Een Vlaamse huisarts uit Kortrijk is dinsdag door een rechter in die plaats veroordeeld voor schuldig verzuim wegens niet ingrijpen na klachten van een patiënt over een langdurige erectie. De man kreeg daarvoor een voorwaardelijke straf.
De arts kreeg in 2007 een patient op bezoek die last had van een constante erectie. Het ongemak werd veroorzaakt door medicijnen die de man slikte voor zijn manische depressie. De arts adviseerde hem rustig te blijven en stuurde hem met een slaapmiddel naar huis.
Na een erectie van dertig uur belandde de man op de spoedafdeling van een ziekenhuis. Daar bleek dat er bloedvaten in zijn penis waren beschadigd. Een amputatie van de penis kon nog net worden voorkomen, maar de man is sindsdien wel impotent.
De arts vond dat hem geen schuld trof, omdat de man te laat hulp gezocht zou hebben. De rechter oordeelde anders. Volgens hem was sprake van schuldig verzuim.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje stijfjes, maar wel sterk vind ik
nou, dat kende ik al wel. maar ik ben blij dat jij wel goed hebt gegoogled.quote:
Heb je er ervaring mee gehad?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou, dat kende ik al wel. maar ik ben blij dat jij wel goed hebt gegoogled.
scheelt weer wat uitleg aan de ongeletterden.
nee, maar ik kan hem wel lekker lang stijf houden, als je daar in geïnteresseerd bentquote:
Vertel verder...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, maar ik kan hem wel lekker lang stijf houden, als je daar in geïnteresseerd bent
dat was 'm... hoop dat je er iets aan hebt bij het rukken vanavond.quote:
Dat kan volgens mij iedereenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, maar ik kan hem wel lekker lang stijf houden, als je daar in geïnteresseerd bent
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou, dat kende ik al wel. maar ik ben blij dat jij wel goed hebt gegoogled.
scheelt weer wat uitleg aan de ongeletterden.
Erg lulligquote:
ja, dat is wel geestig idd. voor die man.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is voor de rest van z'n leven impotent, dus van een stijve zal hij geen last meer hebben denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |