En jij bent?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef leeell het volgende:
Zovty___!!!
voor de rest topic niet gelezen
Yvonnequote:
Nee, de fittie was daar wel klaar, hier maakt 't misschien nog wat kans.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:39 schreef L.no het volgende:
Een apart topic maken hierover is niet nodig als je klacht over specifieke mensen hebt, maar toch probeert om het algemeen te maken.
Dit kon je net zo goed in de KLB FB vertellen, of heb je meer voorbeelden van mensen die denken als wesp40?
Gooi dan wat olie op het vuur, zo wordt het een fittie van niksquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef zovty het volgende:
Nee, de fittie was daar wel klaar, hier maakt 't misschien nog wat kans.
Al HAAR , het is toch een hijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Wesp40, wat moet je erover zeggen
Hij is zogenaamd 30 maar jankt nog meer dan een 5jarige die net al haar voortandjes eruit geslagen krijgt.
Ik achtervolg hem over denkt, hoezo paranoid op een forum!
Ik moet hem met rust laten maar toch komt hij weer janken tegen mij!
Oja Zovty hoort niet in ONZ thuis!!
Precies!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Wesp40, wat moet je erover zeggen
Hij is zogenaamd 30 maar jankt nog meer dan een 5jarige die net al haar voortandjes eruit geslagen krijgt.
Ik achtervolg hem over denkt, hoezo paranoid op een forum!
Ik moet hem met rust laten maar toch komt hij weer janken tegen mij!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Precies!
De diklip valt graag aan met nietszeggende argumenten en gescheld en gaat dan huilen als een weerloos schaap dat iedereen zo lelijk tegen hem doet.
Hij jankt als een bitchquote:
Zou me niks verbazen, ff serieusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:00 schreef Twizu het volgende:
Hahahaha! Jullie zijn er allemaal ingetrapt.![]()
![]()
Wesp40 is een kloon van AP namelijk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |