volgens mij was dat de vraag nietquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien niet met die intentie. maar je hebt toch wel eens een vent in zijn harde pik geknepen na het zoenen op de dansvloer?
Zie het al helemaal voor me. Nonchalante blik erbij en zeggen "Ja, ik dacht ik laat hem even zien".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef B3nn0 het volgende:
ik hoop er altijd wel op ja, en als ze het zelf niet checken haal ik em gewoon tevoorschijn.
Whaha dan moet de jongen/man wel eerst de vrouw opwinden dus! En dat op een eerste date?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:42 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me. Nonchalante blik erbij en zeggen "Ja, ik dacht ik laat hem even zien".
Maar on-topic: geen idee, maar het zou goed kunnen. Seksuele voorlichting leerde mij ooit dat vrouwen opwinding anders ervaren dan mannen, laten we zeggen op de manier dat zij voelen dat er iets in moet. [b]Hersenspinsel: het zou me niets verbazen dat (veel) vrouwen dan ook die neiging hebben zoiets te controleren. Maar nogmaals, ik heb geen idee.
Wat sneu als je zo met mensen om moet gaan..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:00 schreef Buschetta het volgende:
TS werkt ? Heeft een auto. Is duidelijk niet de slimste.
Win-win dus voor een Roemeense.
Probeer de komende dates eens voor de grap je financiele situatie te schetsen (als in slecht)
Waarschijnlijk zie je d'r nooit meer.
*Bovenstaande gebruikte ik altijd om de golddiggers eruit te vissen...
Groeten uit Bucharest
You're wrong there..vrouwen doen dat hoor. Je moet toch weten wat je in de kuip heb. Vooral vrouwen waarvoor 'size DOES matter' geldt (like moi) is het gewoon belangrijk om te weten of iemand wel een dick heeft of niet. Vooral als het om een neukertje gaat, dan vraag ik desnoods een foto in stijve toestandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef Tegan het volgende:
Vaag verhaal, vrouwen doen dat niet zo hoor. Misschien alleen beetje voelen door stevig te knuffelen of dicht bij elkaar te dansen enzo.
Stuur dan ook een foto terug van je kut en de maten erbij want SIZE DOES matter het moet niet zo'n uitgelubberde Coen Tunnel zijn dat schiet niet echt op voor ons aangezien de meeste van ons geen pik hebben van minstens 18cm!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:39 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
You're wrong there..vrouwen doen dat hoor. Je moet toch weten wat je in de kuip heb. Vooral vrouwen waarvoor 'size DOES matter' geldt (like moi) is het gewoon belangrijk om te weten of iemand wel een dick heeft of niet. Vooral als het om een neukertje gaat, dan vraag ik desnoods een foto in stijve toestand
Zolang je je Kegel exercises doet blijft het allemaal goed strak ;-)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef klootviolen het volgende:
[..]
Stuur dan ook een foto terug van je kut en de maten erbij want SIZE DOES matter het moet niet zo'n uitgelubberde Coen Tunnel zijn dat schiet niet echt op voor ons aangezien de meeste van ons geen pik hebben van minstens 18cm!
volgens mij is dat de vraag juist wél!quote:
In de vagina zelf zitten inderdaad geen spieren. Maar als je goed hebt opgelet bij de biologieles ben je daar vast al van op de hoogte.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik begrijp wel dat sommige vrouwen aan de pik voelen. ze hebben vaak ook erg grote vagina's. zonder spieren.
Bekkenbodemspieren bestaan niet? Maar waar hou ik dan de handel mee op?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
In de vagina zelf zitten inderdaad geen spieren. Maar als je goed hebt opgelet bij de biologieles ben je daar vast al van op de hoogte.
Serieus?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:52 schreef Tiger-Lilly het volgende:
Ik heb m'n vriend via internet leren kennen. Dus we chatten met elkaar over van alles en nog wat. Voordat we op onze echte eerste date gingen vroeg ik naar penis maat en of die aan beffen doet. Ik hoef geen grote maar ik hoef ook geen ienie-mini, wat wel de ervaring was van een paar vriendinnen van mij. En als hij niet aan beffen doet hoef ik hem ook niet te hebben.
En wat is daar het practisch nut van?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:02 schreef brunette82 het volgende:
nee ik check de kont...of de man een lekkere kont heeft
Niets, dat is zelfs heel pijnlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
En wat is daar het practisch nut van?
zo! heb jij mij even tuc.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
In de vagina zelf zitten inderdaad geen spieren. Maar als je goed hebt opgelet bij de biologieles ben je daar vast al van op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |