Is het genoeg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Redbaron het volgende:
zo op weg naar holten...140km en 80 liter
bingoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker![]()
Vooral achter de geluidwal rechts (als je vanaf Almelo komt)
Dat scheelt idd.. nee daar achter de geluidswal staan ze echt heel vaak. Als ik Almelo uit rij dan kijk ik altijd in mn achteruitkijkspiegel als ze er staan....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
mijn volvo gaat toch niet harder dan 120 dus heb toch geen probleem
ja dan is het te laatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat scheelt idd.. nee daar achter de geluidswal staan ze echt heel vaak. Als ik Almelo uit rij dan kijk ik altijd in mn achteruitkijkspiegel als ze er staan....
hej gezegd dat je moest overstappen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:56 schreef Mdrop het volgende:
Bus gemist omdat de chauffeur niet wol claxxoneren, hoe hej't da.
Ja , einde lijn , + dat mijn bus naast die waar ik in zat. stondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej gezegd dat je moest overstappen?
mooi klotenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja , einde lijn , + dat mijn bus naast die waar ik in zat. stond.
we lopen ongeveer 4 op 1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
komen we al dichterbij Nijmegen qua topics?
Nou ze zijn hier buiten aan het werk, tegels opnieuw inleggen ofiets. En ze begonnen vanmorgen al lekker vroeg met lawaai makenquote:
Hoezo dat niet dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
Er hangen op school bordjes in de wc, je mag niet gehurkt op de wc-bril zitten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef norich het volgende:
[..]
Nou ze zijn hier buiten aan het werk, tegels opnieuw inleggen ofiets. En ze begonnen vanmorgen al lekker vroeg met lawaai maken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
Ik was pas om 14 uur uit bedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt wel daj dan nog wat aan de dag hebt
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef norich het volgende:
[..]
Nou ze zijn hier buiten aan het werk, tegels opnieuw inleggen ofiets. En ze begonnen vanmorgen al lekker vroeg met lawaai maken
Turkish style?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
we lopen 25 topics achter, dus als we die 4 op 1 blijven halen zijn we met topic #545 hun voorbijquote:
Voeten op wc-bril en kont boven t gat, dat mag nietquote:
hoe zijn ze er achter gekomen dat dat gebeurt dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voeten op wc-bril en kont boven t gat, dat mag niet
schoenafdrukken op de wc-bril?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe zijn ze er achter gekomen dat dat gebeurt dan?
Ik wil het niet weten, to be honestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe zijn ze er achter gekomen dat dat gebeurt dan?
misschien hebben ze wel camera's op de wc hangenquote:
joahquote:
wheheh, er zitten ook meer homo's dan hier denk ik zo..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bas misschien moet je is een twitter account aanmaken
niks mis met twitter, he marko?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
goed hoor. en hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef Assiej het volgende:
As zegt Hallo, - Eten - WegHoe is het hier schatjes (met uitzonderig van bepaalde mensen anders krijg je dat gezeur weer)?
Mooizo!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed hoor. en hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Robinhoo het volgende:
In this team we fight for that it's, on this team we care our self and anyone else around is for that it 's CAUSE WE NOW
THAT'S THE FUCKING DIFFERNCE BETWEEN WINNING AND LOSING
BETWEEN LIVING AND DYINIG
Neen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
oow, dat gaat nogquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef Redbaron het volgende:
Ben zonder problemen in holten gekomenzit een 500l tank onder en moest 460 liter tanken
Duurt wel ff onnie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef Redbaron het volgende:
Ben zonder problemen in holten gekomenzit een 500l tank onder en moest 460 liter tanken
Mwoah weet niet wanneer de pomp geen diesel meer oppompt dus netjes op tijd getankt...quote:
paar minuutjesquote:
Whehehequote:
dat wordt nog wat samen met Van Persiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ibi Afellay in de basisgeweldige sfeer hier
Niet in de basis neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt nog wat samen met Van Persiespeelt Robben nog?
fixedquote:
En terechtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Over 10 minuten is Boschker international
Boschkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Over 10 minuten is Boschker international
Het is cognac en ik mix het met Red Bull. Alleen doe ik de verhoudingen net andersomquote:
Goede timing, zo op een dinsdagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ik heb zin om uit te gaan.
Trustenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga met mn verwarde hoofd maar eens slapen![]()
Trusten
slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga met mn verwarde hoofd maar eens slapen![]()
Trusten
ik heb d'r niks van gezien. alleen het laatste kwartier van de samenvattingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef F2tB het volgende:
wat een kutpot voetbal
dramatisch, maar wel een paar leuke aanvalletjes
valt me wel tegen van jequote:
ja kantine ging sluitenquote:
thuus vedanquote:
quote:
whehe, ik zeg jaquote:
hmm, das ook mooi kut. zit d'r nog meer volk in de trein dat verder moet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godvergeten kutNS, kom waarschijnlijk niet verder dan Amersfoort vanavod
Maar 3-400 manquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das ook mooi kut. zit d'r nog meer volk in de trein dat verder moet?
zoiets dacht ik alquote:
Overnachten bij Justin?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godvergeten kutNS, kom waarschijnlijk niet verder dan Amersfoort vanavod
Dat lijkt ons ook, maar we worden naar Utrecht gestuurd, en dan moeten we er maar het beste van maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al
lijkt me sterk dat de ns die allemaal laat staan
hmm, waar ben je nu?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat lijkt ons ook, maar we worden naar Utrecht gestuurd, en dan moeten we er maar het beste van maken.
uut de neus vrett'nquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Mdrop het volgende:
Avond , helemaal gesloopt, respect voor stratenmakers!
Maar .... morgen vrij ,, wat zal ik toch is doen.
Een cursus Nederlands volgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Mdrop het volgende:
Avond , helemaal gesloopt, respect voor stratenmakers!
Maar .... morgen vrij ,, wat zal ik toch is doen.
hmm, volgens de ns reisplanner kom je idd niet naar deventer vandaagquote:
Kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, volgens de ns reisplanner kom je idd niet naar deventer vandaag
komt dit topic nog vol vandaag?quote:
moet je naar deventer met z'n vijven?quote:
quote:
gewoon aanpotenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef norich het volgende:
Onee wacht, vandaag is nog maar een half uur. Dat wordt 'm niet
De meesten moeten naar Oldenzaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je naar deventer met z'n vijven?
hmm, dat wordt wel een hele dure taxiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De meesten moeten naar Oldenzaal.
quote:
quote:
quote:
zit 'eens' ook buiten T9?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kneus , woorden buiten teenegen gaan nu sowieso fout.
dat is zeker weten waarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Mdrop het volgende:
Maar wel even 70 meter maal 5 breed in drie uur gelegd, beter dan drie uur fitness.
Knaken, en niet zo weinig ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ David, misschien dat de mensen voor Oldenzaal een treintaxi kunnen nemen? Ik noem maar wat.
Hoi , ranja _0_.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
terug, en bier is lekker
Ik had er hier wel 3 kunnen verstouwen, mits eentje een aantrekkelijk meisje was dat uiteraard bij mij in bed zou liggen. Jij en de andere hadden samen op de bedbank gekundquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, de taxi komt er aanrond twee uur rijdt er een taxi naar bijna alle plaatsen in Overijssel
Idd ! en ik zit binnenquote:
& Myles Kennedy ! Alter Bridge \m/quote:
Front to the Backquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi , waar staat Jou naam eigenlijk voor?
Ontbijt!
Nope, zit bij Drienerloquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh. Zal ik zo met de motor naar school gaan? zijn er nog mensen op het saxion?
Niet, 21ste pas !quote:
Keerl !quote:
Garantie?quote:
gewoon water/regenschade van makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Garantie? Dat de gebruiker hem in de was gooit?
"Mevrouw, waarom ruikt uw Ipod naar zeep?"quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
gewoon water/regenschade van maken
Probleem, bijna geen bedrijf laat die twee dingen in garantie vallen, verzekerings werk als je wat wilt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gewoon water/regenschade van maken
ik zit nu op saxionquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh. Zal ik zo met de motor naar school gaan? zijn er nog mensen op het saxion?
hoe?quote:
waar kun je die kopen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
ik zit er over te denken om een ' U Kijkt Zo Lief' shirt te bestellen
waarom haar telefoon?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
San:
Leg alle onderdelen van je telefoon in een luchtdichte bak met ongekookte rijst. Want rijst zuigt vocht aan. Haal er hem na een dag weer uit
quote:
Hij ligt al in de rijst. Dat foefje gebruik ik al járenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
San:
Leg alle onderdelen van je telefoon ipod in een luchtdichte bak met ongekookte rijst. Want rijst zuigt vocht aan. Haal er hem na een dag weer uit
dit is dus niet de eerste keerquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij ligt al in de rijst. Dat foefje gebruik ik al járen
Ezels stoten zich geen .... helaas mensen welquote:
Een keer de telefoon doorweekt gehad door een enorme regenbui. En ik heb ook zusjes hequote:
op zich wel gaafquote:
schuif de schuld maar op je zusjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een keer de telefoon doorweekt gehad door een enorme regenbui. En ik heb ook zusjes he
een iPod is ook geen telefoonquote:
Ojaquote:
Ik heb nog steeds een BBquote:
Heel erg, maar kans is HEEL groot dat hij verkleuringen of vervormingen gaat geven nadat hij is opgedroogd, hier ook een keer het scherm compleet nat gehad na een schuimparty (quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop dat de iPod te redden is... Ma zei dat er wat vocht achter het scherm zat, hoe nat kan dat ding dan zijn?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist en Ipod gaat altijd boven welke mp3 speler op welke mobiel dan ook.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist en Ipod gaat altijd boven welke mp3 speler op welke mobiel dan ook.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een taxi door de NS betaald.
Verkleuring kan me weinig schelen eigenlijk. Ach ja, we shall see.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heel erg, maar kans is HEEL groot dat hij verkleuringen of vervormingen gaat geven nadat hij is opgedroogd, hier ook een keer het scherm compleet nat gehad na een schuimparty () en dat scherm sloeg daarna aardig blauw uit maar nog wel bruikbaar.
Dat moeten zequote:
Juist voordeel van MP3 je kijkt er niet de hele dag na ofzo, hopelijk heb je een beetje gelukquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
Verkleuring kan me weinig schelen eigenlijk. Ach ja, we shall see.
Dat zeg je nou wel, maar de NS beweert dat zij niet verantwoordelijk zijn voor volle treinen (ook al is het de laatste) en toch maken ze reclame over de trein nemen naar evenementenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moeten zeAls er door hun 'schuld' treinen uitvallen of vertraging hebben waardoor de reiziger niet meer thuis kan komen, moeten zij voor vervangend vervoer zorgen.
Niet voor volle treinen. Maar ze hebben wel de plicht gestrande reizigers te vervoeren als er vertragingen oplopen waardoor de laatste aansluitende treinen gemist worden, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar de NS beweert dat zij niet verantwoordelijk zijn voor volle treinen (ook al is het de laatste) en toch maken ze reclame over de trein nemen naar evenementen
Mjaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet voor volle treinen. Maar ze hebben wel de plicht gestrande reizigers te vervoeren als er vertragingen oplopen waardoor de laatste aansluitende treinen gemist worden, bijvoorbeeld.
Die zie je vandaag de dag ook overal op Fok!quote:
hoezo 2 uur vertraging? volgens het normale schema was je helemaal niet thuis gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar 2 uur vertraging
whehehequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo 2 uur vertraging? volgens het normale schema was je helemaal niet thuis gekomen
succesquote:
Assrape.quote:
De laatste trein vanuit Rotterdam naar Enschede bestond uit één treinstel en er moesten zo'n 500 mensen mee. Dat pastte dus niet. Wij een half uur wachten op de trein naar Utrecht, daar overgestapt naar Amersfoort en om kwart voor 2 ofzo kwam eindelijk de taxiquote:
Oh, dus het is niet de schuld van de NS dat je vertraging hebt. Dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De laatste trein vanuit Rotterdam naar Enschede bestond uit één treinstel en er moesten zo'n 500 mensen mee. Dat pastte dus niet. Wij een half uur wachten op de trein naar Utrecht, daar overgestapt naar Amersfoort en om kwart voor 2 ofzo kwam eindelijk de taxi
Het is de schuld van de NS dat zij niet genoeg capaciteit boden om ons allemaal te vervoeren,quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet de schuld van de NS dat je vertraging hebt. Dan is het een ander verhaal.
Oke. Dan is er geen probleem, lijkt me.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is de schuld van de NS dat zij niet genoeg capaciteit boden om ons allemaal te vervoeren,
Dat gaven ze later ook toe
Ja, wij waren ruim op tijd voor de trein, maar pasten er dus niet meer bij inquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Dan is er geen probleem, lijkt me.
Dan nog is het wel je eigen verantwoordelijkheid op tijd de trein te nemen zodat je zeker weet dat je thuis kan komen.
Indd. Maar dan had de NS een groot probleem gehad. Er waren zo'n 80-90 mensen in Amersfoort gestrand.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, shit happens. Gelukkig heb je nog niet op een stationsbankje moeten overnachten
ow, 80-90 valt nog meequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd. Maar dan had de NS een groot probleem gehad. Er waren zo'n 80-90 mensen in Amersfoort gestrand.
23:05, omdat die daarvoor ook tot het dak toe vol zat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
Hoe laat ben je gisteren met de trein uit Rotterdam vertrokken dan?
dat is natuurlk nooit fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |