Is het genoeg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Redbaron het volgende:
zo op weg naar holten...140km en 80 liter
bingoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker![]()
Vooral achter de geluidwal rechts (als je vanaf Almelo komt)
Dat scheelt idd.. nee daar achter de geluidswal staan ze echt heel vaak. Als ik Almelo uit rij dan kijk ik altijd in mn achteruitkijkspiegel als ze er staan....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
mijn volvo gaat toch niet harder dan 120 dus heb toch geen probleem
ja dan is het te laatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat scheelt idd.. nee daar achter de geluidswal staan ze echt heel vaak. Als ik Almelo uit rij dan kijk ik altijd in mn achteruitkijkspiegel als ze er staan....
hej gezegd dat je moest overstappen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:56 schreef Mdrop het volgende:
Bus gemist omdat de chauffeur niet wol claxxoneren, hoe hej't da.
Ja , einde lijn , + dat mijn bus naast die waar ik in zat. stondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej gezegd dat je moest overstappen?
mooi klotenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja , einde lijn , + dat mijn bus naast die waar ik in zat. stond.
we lopen ongeveer 4 op 1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
komen we al dichterbij Nijmegen qua topics?
Nou ze zijn hier buiten aan het werk, tegels opnieuw inleggen ofiets. En ze begonnen vanmorgen al lekker vroeg met lawaai makenquote:
Hoezo dat niet dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
Er hangen op school bordjes in de wc, je mag niet gehurkt op de wc-bril zitten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef norich het volgende:
[..]
Nou ze zijn hier buiten aan het werk, tegels opnieuw inleggen ofiets. En ze begonnen vanmorgen al lekker vroeg met lawaai maken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
Ik was pas om 14 uur uit bedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt wel daj dan nog wat aan de dag hebt
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef norich het volgende:
[..]
Nou ze zijn hier buiten aan het werk, tegels opnieuw inleggen ofiets. En ze begonnen vanmorgen al lekker vroeg met lawaai maken
Turkish style?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
we lopen 25 topics achter, dus als we die 4 op 1 blijven halen zijn we met topic #545 hun voorbijquote:
Voeten op wc-bril en kont boven t gat, dat mag nietquote:
hoe zijn ze er achter gekomen dat dat gebeurt dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voeten op wc-bril en kont boven t gat, dat mag niet
schoenafdrukken op de wc-bril?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe zijn ze er achter gekomen dat dat gebeurt dan?
Ik wil het niet weten, to be honestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe zijn ze er achter gekomen dat dat gebeurt dan?
misschien hebben ze wel camera's op de wc hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |