quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:25 schreef Fapperdefap het volgende:
In het licht van de verkiezingen wil ik dit toch even kwijt. Ik sta niet bekend als een rechts iemand, ik heb geen managersfunctie (thank god no, ik doe tenminste iets nuttigs), ik lees geen Telegraaf. Desondanks ga ik waarschijnlijk toch VVD stemmen. Dit had ik nooit van mezelf kunnen denken. Maar waarom? Bij gebrek aan betere partijen.
- CDA: Christen Democratisch Appèl
- PvdA: Irreëel, wordt alleen door allochtonen op gestemd
- SP: communisten, nuff said
- PVV: Geert Wilders
- GL: Enigzins te doen, maar zal waarschijnlijk een coalitie willen vormen met PvdA, dus nee
- CU: ChristenUnie
- D66: Enge, enge partij. Wil naar tweepartijenstelsel toe.
- PvdD: Treehuggers, eigenlijk nog gewoon een one-issue partij
- SGP: Staatskundig Gereformeerde Partij
- TON: Zal toch nooit in de regering komen. Tevens, de uitspraken van Rita
- Piratenpartij: Stelletje nerds met onrealistische en onuitvoerbare idealen
- LEF: Frans
Klacht: Parlementaire democratie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer heldere analyse![]()
Volstrekt mee eens.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zeer heldere analyse![]()
Volstrekt mee eens.
Gelukkig leven we in een kapitalitische samenleving anders hadden we het met zijn allen lang niet zo goed gehad in dit land / het westen.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen die op een partij stemmen die coffeeshops willen sluiten.
Allemaal dankzij de VVD hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een kapitalitische samenleving anders hadden we het met zijn allen lang niet zo goed gehad in dit land / het westen.
true,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een kapitalitische samenleving anders hadden we het met zijn allen lang niet zo goed gehad in dit land / het westen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Allemaal dankzij de VVD hè?
Lekker meer asfalt aanleggen zodat er nog meer file op kan hè.
Klopt, maar tot dusver is het kaptalisme het beste van het slechtste.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:24 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
true,
helaas gaat datzelfde kapitalisme ons net zo makkelijk weer naar de verdoemenis helpen
En TS, waarom niet lijst 17? Dan stem je teminste nog op (iets wat doorkan gaan voor) een mokkelquote:
klopt,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt, maar tot dusver is het kaptalisme het beste van het slechtste.
Mensen die op een partij stemmen die een downloadverbod wil.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen die op een partij stemmen die coffeeshops willen sluiten.
SP is niet communistisch. Misschien moet jij dan animal farm nog eens lezen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:41 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Gast, ik zeg nergens dat ik tegen allochtonen ben. Ik stel alleen vast dat allochtonen voornamelijk op de PvdA stemmen, aangezien de PvdA de enige grote partij is die voor hen overblijft, aangezien het meerendeel het niet eens is met de coalitie CDA-VVD. Tevens, algemeen pardon.
Anti-communistisch moge duidelijk wezen. Als je niet snapt waarom raad ik je aan om eens Animal Farm te lezen
Dat is een dictatuur.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:12 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Verhuis jij dan maar naar Noord-Korea
Ah, zegt degene die denkt dat puur kapitalisme de enige reden is dat het westen zo welvarend is geworden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het leven van een hokjesgeest.......
halon met gea woutur bos heb un lkr kontjuh dus darom stem ik op bosje groetjens geaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
En TS, waarom niet lijst 17? Dan stem je teminste nog op (iets wat doorkan gaan voor) een mokkel
Stem jij op een partij omdat iemand anders dat de beste partij vind? Nee toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Ja, want je eigen mening is het belangrijkst, zonder na te denken over de consequenties van je stem, en over de consequenties voor je medemens. Rot toch op man
Zucht, die goede ouwe tijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef HerbertThePervert het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Communistische Partij Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |