* Paaskonijn ook solliciteren gaatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mocht er een vacature van baas te komen vervallen dan kun je solliciteren.
RT@ynuhhsleven: Goed gedaan chici, waar ging het over?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:47 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, de presentatie ging super. Nu weer in trein richting huis. #ynuhhsleven
4EBE WHERE ART THOU. OPENBAAR VERVOERRRRR.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:47 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, de presentatie ging super. Nu weer in trein richting huis. #ynuhhsleven
Kut.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:49 schreef Skylark. het volgende:
Hoe gingen de examens, PK? In het algemeen, in teveel details ben ik niet geinteresseerd.
Niks chicken, ik zie je neus gewoon groeien vanaf hierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die is niet van toepassing omdat jij toch chickent.
Hoezo, ik beweer dat ik wel een foto heb. Jij zegt van niet. KOM DAN.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks chicken, ik zie je neus gewoon groeien vanaf hier.
Nee.quote:
Heel zuur.quote:
Oke, door 'm naar me te sturen kun je me bewijzen dat ik fout zit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo, ik beweer dat ik wel een foto heb. Jij zegt van niet. KOM DAN.
What's in it for me?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, door 'm naar me te sturen kun je me bewijzen dat ik fout zit.
Een duidelijk van voren genomen fullbody shot met gezicht erop en een papiertje met SKYquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat kan ik jou van mezelf geven dat je uberhaupt zou interesseren?
Voor in je fotoboek?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een duidelijk van voren genomen fullbody shot met gezicht erop en een papiertje met SKYerbij.
Nee, maar zodat ik weet dat zij het eckt is.quote:
Have fun.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben weg, ga de gym hitten. xxx
Ik heb al genoeg van dat soort foto's gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een duidelijk van voren genomen fullbody shot met gezicht erop en een papiertje met SKYerbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |