Oke, gelukkig maar. Ze is ook niet heel slim geloof ik, maar dat kan ook aan de taalbarriere liggen.quote:
Je bent Limburgs?quote:
Dat kan nog wel geil zijn alleen die vrouwen zijn meestal niet zo sexy.quote:
De merknaam is minstens zo ergquote:
Onder je bedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie heeft trouwens mijn etui gezien? Ik moet over 20 minuten weg en ik heb alles behalve mijn etui
Wat was er gebeurd dan?quote:
nou mijn vaste telefoon doet het niet en ik moest van een of ander kastje de stekker eruit halenquote:
Natuurlijk jijbuisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef Panda72 het volgende:
Huppel misschien is dit iets?
of dit
ik kan hier het geluid helaas niet hard zetten dus kan niet horen of het wat is
quote:
gek he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou mijn vaste telefoon doet het niet en ik moest van een of ander kastje de stekker eruit halen
maar al mijn kabels lopen door elkaar
dus ik heb werkelijk alles eruit gehaald dus incl modem en toen deed niks het meer
Da mannen maakt ;t toch niks uit, die zijn toch allemaal aan de drank.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je bent Limburgs?![]()
[..]
Dat kan nog wel geil zijn alleen die vrouwen zijn meestal niet zo sexy.
Goed idee. Ik kijk even.quote:
Sorry maar ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou mijn vaste telefoon doet het niet en ik moest van een of ander kastje de stekker eruit halen
maar al mijn kabels lopen door elkaar
dus ik heb werkelijk alles eruit gehaald dus incl modem en toen deed niks het meer
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
JEZUS CHANTAL HOE DOE JE DAT? MN ETUI LAG INDERDAAD ONDER MN BED
Moeder he, ogen in haar achterhoofd en verder overal waar je ze niet verwachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Of ze kent de chaos die mijn kamer heet een beetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeder he, ogen in haar achterhoofd en verder overal waar je ze niet verwacht
Die webcam was wel een goed idee van mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
whehehe was ook wel grappig maar goed ik moet echt een keer die kabels gaan sorterenquote:
Net was daar een goed moment voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe was ook wel grappig maar goed ik moet echt een keer die kabels gaan sorteren
quote:
Ik ben nooit iets kwijt het ligt alleen nooit waar ik dacht dat het lagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of ze kent de chaos die mijn kamer heet een beetje.
lekker he voorlopig kan ik hier alleen maar van dromenquote:
ik moet echt snel een keer weer naar duitslandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker he voorlopig kan ik hier alleen maar van dromen(tot na mij vakantie)
oow nee daar had ik echt effe geen geduld voor doe het wel een keer als ik me echt kapot verveel ofzoquote:
Zo kan je het ook zien jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben nooit iets kwijt het ligt alleen nooit waar ik dacht dat het lag
Over een jaar of 5 dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow nee daar had ik echt effe geen geduld voor doe het wel een keer als ik me echt kapot verveel ofzo
sowieso over 2 jaar want dan moet ik weer verhuizenquote:
mit pom frites.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet echt snel een keer weer naar duitsland
2 redenen cds kopen en currywurst
mwah duitsers die ik tegen kwam in berlijn waren wel relaxed vriendelijk volk welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mit pom frites.
Het eten in Duitsland is het enige waar ik blij van word. Duitsers
En Lena, die van het songfestivalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mit pom frites.
Het eten in Duitsland is het enige waar ik blij van word. Duitsers
gaan ik van de week doen als ik mijn mediaplayer krijgquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe was ook wel grappig maar goed ik moet echt een keer die kabels gaan sorteren
Waarom moet je dan weer verhuizen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
sowieso over 2 jaar want dan moet ik weer verhuizen
We hebben gisteren besloten dat twitteren en msngesprekken weer gewoon mogen. Net als nieuw vleesch verwelkomenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga fijn even buiten spelen. Omdat ik er zin in heb.
Twitter of niet, ik wilde het toch even met jullie delen, so sue me.
![]()
Vooral haar naaktfoto's zekerquote:
Ja, maar voor het geval jullie weer beslissen dat het niet mag, alvast een ingebouwde ontsnappingsclausulequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We hebben gisteren besloten dat twitteren en msngesprekken weer gewoon mogen. Net als nieuw vleesch verwelkomen
We?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We hebben gisteren besloten dat twitteren en msngesprekken weer gewoon mogen. Net als nieuw vleesch verwelkomen
Eigenlijk vind ik dat zelfs een beetje jammerquote:
Good thinking, agent Pie, good thinking!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar voor het geval jullie weer beslissen dat het niet mag, alvast een ingebouwde ontsnappingsclausule
dit is een tijdelijke woning waarin ik zit is nogal een lang verhaal in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moet je dan weer verhuizen?
Luna en ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
We?![]()
[..]
Eigenlijk vind ik dat zelfs een beetje jammer
quote:
Wtf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Wolvenseks op de tv.
Op klaarlichte dag![]()
Dat dit kan in Nederland Duitsland
Succes!1!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wtf?
IK GA EVEN EEN PAAR UURTJES FALEN IN SCHEIKUNDE
Het ga jullie goed!
succesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wtf?
Het ga jullie goed!
er gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Wolvenseks op de tv.
Op klaarlichte dag![]()
Dat dit kan in Nederland Duitsland
Falen lukt vast wel, ga toch eens voor een uitdagingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wtf?
Het ga jullie goed!
Ze doen het net als hondenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben heel sterk geweestIn de kantine heb ik geen bamisatesnack gegeten maar 1 pistolet met lightkaas(smakeloos
) en een kopje groentesoep.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze doen het net als honden![]()
Nooit geweten
ik wil 2 kilo kwijt voor mijn vakantie.quote:
ik 10 kilo denk alleen niet dat het gaat lukkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik wil 2 kilo kwijt voor mijn vakantie.
10 kilo maar jij bent toch niet te zwaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik 10 kilo denk alleen niet dat het gaat lukken
Ik kreeg net een boodschappen lijstje van mn zoon.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:31 schreef justmattie het volgende:
Ik heb net een lekker banaantje en pak melk gehaald
Healthy way of living de laatste tijd
ik vind mezelf wel te zwaar en ik eet gezond en beweeg wel aardig wat maar het gaat er gewoon niet afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
10 kilo maar jij bent toch niet te zwaar.
oke eigenlijk wil ik 4 kilo kwijt maar dat gaat denk ik niet lukken.![]()
waarom houd ik toch zoveel van lekker eten
Oh zo. Is het weer zover dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik wil 2 kilo kwijt voor mijn vakantie.
Die begrijpt hetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg net een boodschappen lijstje van mn zoon.
Of ik even meloen en aardbeien en bananen wil inslaan. Snoep en chips hoeft hij niet meer
Ik heb een hekel aan sport maar ben toch weer begonnen met fitness. Ik eet niet altijd gezond ben helaas gek op snacks. Maar ook rauwkost vind ik gelukkig heerlijk. Het gaat er bij mij helaas ook niet af. Of ik zou 4 uur op een dag moeten fitnessen met een personal trainer. Maar ik word niet graag afgebeuld door een personal trainer. Ik zal helaas nooit het lichaam krijgen van Doutzen Kroes en dat hoeft ook niet. Maar ik wil gewoon wat kilootjes kwijt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind mezelf wel te zwaar en ik eet gezond en beweeg wel aardig wat maar het gaat er gewoon niet af
doe je goedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben al 3 kilo kwijt..... door minder brood te eten, geen aardappels meer te eten en als ik rijst/pasta eet altijd zilvervlies/ volkoren te nemen snoep ook minder (ok op dit moment niet) en als ik iets lekkers neem op werk is het liga continu koekjes (30% minder suiker) en de jam die ik op crackers eet is halvajam (50% minder suiker maar smaakt nagenoeg hetzelfde, die van de appie dan) voor de rest geen stap harder gezet
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben al 3 kilo kwijt..... door minder brood te eten, geen aardappels meer te eten en als ik rijst/pasta eet altijd zilvervlies/ volkoren te nemen snoep ook minder (ok op dit moment niet) en als ik iets lekkers neem op werk is het liga continu koekjes (30% minder suiker) en de jam die ik op crackers eet is halvajam (50% minder suiker maar smaakt nagenoeg hetzelfde, die van de appie dan) voor de rest geen stap harder gezet
oow nee zo mager hoeft het nou ook weer niet maar iets minder zou me wel welkom zijn in ieder geval dan voel ik me er wat prettiger bijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan sport maar ben toch weer begonnen met fitness. Ik eet niet altijd gezond ben helaas gek op snacks. Maar ook rauwkost vind ik gelukkig heerlijk. Het gaat er bij mij helaas ook niet af. Of ik zou 4 uur op een dag moeten fitnessen met een personal trainer. Maar ik word niet graag afgebeuld door een personal trainer. Ik zal helaas nooit het lichaam krijgen van Doutzen Kroes en dat hoeft ook niet. Maar ik wil gewoon wat kilootjes kwijt.
inderdaad dus ik hou zo lang mogelijk vol. Maar ja ik ben natuurlijk over de 30 en dan word het steeds moeilijker om af te vallen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow nee zo mager hoeft het nou ook weer niet maar iets minder zou me wel welkom zijn in ieder geval dan voel ik me er wat prettiger bij
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja nou ja ik heb ook nog medicijnen en sindsdien ben ik er ook wel op aangekomenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
inderdaad dus ik hou zo lang mogelijk vol. Maar ja ik ben natuurlijk over de 30 en dan word het steeds moeilijker om af te vallen.
En minimaal 2 uur voor het slapen gaan niets meer etenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Gewoon geen brood, aardappelen, pasta of rijst meer eten. 's Morgens beginnen met 2 crackers met iets lekkers er op. Door de dag wat nootjes, magere yoghurt met fruit, magere kwark met halvajam, salade, enz eten. En voor het avondeten gewoon veel groente en mager vlees of vis.
Het beste is om 5 - 6 keer per dag iets te eten.
Is brood ook zo erg ja? Dacht altijd dat dat niet vet ofzo kon zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Gewoon geen brood, aardappelen, pasta of rijst meer eten. 's Morgens beginnen met 2 crackers met iets lekkers er op. Door de dag wat nootjes, magere yoghurt met fruit, magere kwark met halvajam, salade, enz eten. En voor het avondeten gewoon veel groente en mager vlees of vis.
zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat misschien de laatste week heeft meegeholpen is overspannen en geen zin in etenmaar gewoon minder koolhydraten eten kan al een hoop schelen
Brood is een echte dikmakerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is brood ook zo erg ja? Dacht altijd dat dat niet vet ofzo kon zijn.
ja dat zijn vaak bijvwerkingen helaasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik heb ook nog medicijnen en sindsdien ben ik er ook wel op aangekomen
quote:
Dat is niet te doen voor mij johquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Dat schijnt een fabeltje te zijn. Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En minimaal 2 uur voor het slapen gaan niets meer eten
woow okee mja dan gaat het ook wel snelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph, die al een tekort aan vet op zn botten heeft, is 2 jaar terug een kilo of 10 binnen 3 weken afgevallen.
Hij had een kaakontsteking en kon zn mond niet openen, dus kon ook niet eten.
Ik heb ook ooit juist het tegenovergestelde gehoord. Net voordat je naar bed gaat een klein beetje eten zodat je spijsvertering bezig blijft ofzoiets. Maar ook dat zou een fabeltje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat schijnt een fabeltje te zijn. Ik weet het ook niet.
Absoluut.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is brood ook zo erg ja? Dacht altijd dat dat niet vet ofzo kon zijn.
Dat dus. Je stofwisseling moet op gang blijven. Alleen dan verbrand je calorieën.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit juist het tegenovergestelde gehoord. Net voordat je naar bed gaat een klein beetje eten zodat je spijsvertering bezig blijft ofzoiets. Maar ook dat zou een fabeltje kunnen zijn.
Dat is toch vaak het probleem bij dieten. Dan moet je eigenlijk uithongeren met als gevolg dat je het jojo effect krijgt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Absoluut.
Het principe is simpel: geen (of zo weinig mogelijk) koolhydraten en suikers. En zo veel mogelijk eiwitten en genoeg goede vetten. Koolhydraten en suikers worden namelijk omgezet in vet. Eiwitten zijn de bouwstenen voor je spieren.
Een paar keer per dag eten houdt je stofwisseling op gang. Uithongeren werkt averechts: dan gaat je lichaam over op 'survival-modus'. Er wordt een reserve (vet) aangelegd.
Dat heb ik ook gehoord en laatst bij een programma op ned 3 ook dat je beter magere zuivel kunt drinken dan water als je wat kilootjes kwijt wilt. In zuivel zit natuurlijk kalk en dat zorgt er voor dat vet uitscheid in je lichaam.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat schijnt een fabeltje te zijn. Ik weet het ook niet.
Hmm dat klinkt idd wel heel logischquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord en laatst bij een programma op ned 3 ook dat je beter magere zuivel kunt drinken dan water als je wat kilootjes kwijt wilt. In zuivel zit natuurlijk kalk en dat zorgt er voor dat vet uitscheid in je lichaam.
Als je water drinkt zet je buik uit en dat pies je er zo weer uit, het neemt geen vet mee.
ja zeker maar om nou een kaakonsteking te krijgen om af te vallenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow okee mja dan gaat het ook wel snel
dus nu drink ik een glaasje mager drinkyoghurtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt idd wel heel logisch
Verse neem ik aan niet die zooi uit blikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Ananas helpt goed bij de vetverbranding trouwens
Komkommer ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Ananas helpt goed bij de vetverbranding trouwens
das wel een beetje drastischquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja zeker maar om nou een kaakonsteking te krijgen om af te vallen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Verse neem ik aan niet die zooi uit blik
en mosterd ookquote:
mosterdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en mosterd ook
zou ananas met mosterd lekker zijn
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Uiteraard.
En dat is tevens mijn lunch: verse ananas met magere yoghurt.
Dat is hier dus het hele probleem, sporters hebben koolhydraten nodig, ik zal dus nooit op een 'reguliere' manier kunnen afvallenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Absoluut.
Het principe is simpel: geen (of zo weinig mogelijk) koolhydraten en suikers. En zo veel mogelijk eiwitten en genoeg goede vetten. Koolhydraten en suikers worden namelijk omgezet in vet. Eiwitten zijn de bouwstenen voor je spieren.
Een paar keer per dag eten houdt je stofwisseling op gang. Uithongeren werkt averechts: dan gaat je lichaam over op 'survival-modus'. Er wordt een reserve (vet) aangelegd.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is hier dus het hele probleem, sporters hebben koolhydraten nodig, ik zal dus nooit op een 'reguliere' manier kunnen afvallen
Verschilt dat niet per sport?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is hier dus het hele probleem, sporters hebben koolhydraten nodig, ik zal dus nooit op een 'reguliere' manier kunnen afvallen
Ik momenteel 10x maar het wordt wel minder zo tegen het einde van het seizoen. Maar ik heb dat nog nooit geprobeerd...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Ik sport 5x per week en krijg nauwelijks koolhydraten binnen. Gaat prima zo.
bestond er maar een machine waarin je kunt stappen daar het aantal kilo's wat je kwijt wilt invoert en voila slank zonder moeite.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ik weet alleen dat het hier in het zwemmen heel erg op koolhydraten is...quote:
10x tering he bij het idee alleen al word ik moequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik momenteel 10x maar het wordt wel minder zo tegen het einde van het seizoen. Maar ik heb dat nog nooit geprobeerd...
Ik ging het net eens tellen, toen was ik ook wel verbaasd. Ik wist niet dat het al zoveel was.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
10x tering he bij het idee alleen al word ik moe
ja schakers zullen idd anders eten dan wielrenners jaquote:
ik vind je geweldigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ging het net eens tellen, toen was ik ook wel verbaasd. Ik wist niet dat het al zoveel was.
johquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja schakers zullen idd anders eten dan wielrenners ja_!
My point exactlyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou je denkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wist je dat een halve pinda genoeg energie bevat om 5 minuten te kunnen denken?quote:
serieus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wist je dat een halve pinda genoeg energie bevat om 5 minuten te kunnen denken?
nee dat wist ik nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?quote:
bloed serieusquote:
handige info tochquote:
Jammer van m'n allergiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe gruwelijk lekker een snicker isquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker!
Zo'n kip gezond gaat er altijd wel in
Nee dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe gruwelijk lekker een snicker is![]()
Ah ja ik ben even vergeten wat Olle. net besteld heeft!quote:
how sadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dus
[..]
Ah ja ik ben even vergeten wat Olle. net besteld heeft!
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dus
[..]
Ah ja ik ben even vergeten wat Olle. net besteld heeft!
Olle had een broodje met kalkoengehaktbalquote:
Tss eik0ls!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef Olle. het volgende:
[..]
[..]
Olle had een broodje met kalkoengehaktbal
en sla enzow! Had zonder tomaat besteld alleen lagen er wel 4 dikke plakken tomaat tussen
fijn dat jouw broodje gesmaakt heeft c0nd0r
jaa kut zooi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tss eik0ls!
Ja hier waren ze weer naar volle tevredenheid
Vrijdag maar weer!
Ik had de broodjesmaker in elkaar gebeuktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef Olle. het volgende:
[..]
[..]
Olle had een broodje met kalkoengehaktbal
en sla enzow! Had zonder tomaat besteld alleen lagen er wel 4 dikke plakken tomaat tussen
fijn dat jouw broodje gesmaakt heeft c0nd0r
Vrijdag ben ik een lang weekend op vakantie!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaa kut zooi!
maar goed ben er overheen gekomen hoor!![]()
nou vrijdag ben ik vrij dus zal ik je niet zienmisschien volgende week weer!
waar naar toe dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik een lang weekend op vakantie!
heb hem laten leven....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had de broodjesmaker in elkaar gebeukt
Texel. Ouders zijn 25 jaar getrouwd danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
waar naar toe dan?
[..]
heb hem laten leven....
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
waar naar toe dan?
[..]
heb hem laten leven....
ah texelse lammetjes zijn zo lekker liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Texel. Ouders zijn 25 jaar getrouwd dan
ja als ik dat dan durfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dan beuk je hem de volgende keer in elkaar
ooooeh een mooie lamsboutquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ah texelse lammetjes zijn zo lekker lief
Wat langquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
lekker!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
tuurlijk welquote:
ja of een lekker zuiglammetje die zijn heerlijk malsquote:
ik krijg hongerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja of een lekker zuiglammetje die zijn heerlijk mals
probeer deze eens http://www.imagevenue.com/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:02 schreef Panda72 het volgende:
Hoe kan ik vanuit paint hier een plaatje plakken ik kan namelijk niet op photobucket op het werk die site is afgeschermd
Ook afsgeschermd helaas sinds kort zijn vele sites afgeschermdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer deze eens http://www.imagevenue.com/
ja en imageshackquote:
Nee, het was al geboekt en alles voor wij wat kregenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:44 schreef Olle. het volgende:
[..]
lekker!![]()
samen met DW?![]()
even uitwaaien, texel is leuk!
Hebben jullie wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
http://bartkramer.nl/upload.php , voor niet te grote plaatjes. Moet hem nog een keer fixen
Nevermind, is stuk volgens mij
[..]
Nee, het was al geboekt en alles voor wij wat kregen![]()
ik las badkamer.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
http://bartkramer.nl/upload.php , voor niet te grote plaatjes. Moet hem nog een keer fixen
Nevermind, is stuk volgens mij
[..]
Nee, het was al geboekt en alles voor wij wat kregen![]()
nee die niet ik ga het even proberenquote:
ik snap er niks van ik heb een tekening gemaakt in paint, deze opgeslagen als een jpg. En daarna het plaatje opgeload in pictureboxquote:
mail hem anders even dan upload ik hem voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik snap er niks van ik heb een tekening gemaakt in paint, deze opgeslagen als een jpg. En daarna het plaatje opgeload in picturebox
En verstuurdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
mail hem anders even dan upload ik hem voor je![]()
zie pm
Ja. Hoezo?quote:
Iets met bril op sterktequote:
paint is koelquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Iets met bril op sterkte_!
Alleen zachtequote:
Niks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Iets met bril op sterkte_!
quote:
quote:
Hij is geweldigquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
Hulde voor de versiering op je werk C0nd0r![]()
* suikertaartje does the Mypos dance of joyquote:
Vaak gaat dat geheel onbewust wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is geweldig![]()
Ga je alles nadoen wat je op een foto ziet
quote:
cousin balkiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje does the Mypos dance of joy
waar blijf je nouquote:
moet ik komen kriebelen?quote:
noem dat maar kaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
NOES! BERG JE! DIE KALE IS WEER VRIJ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
ja je stelde het zelf voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet ik komen kriebelen?
Thijs slaapt
Ook belangrijkquote:
Wil jij beweren dat Erwin veel haar op zijn hoofd heeft? En dan heb ik het niet over zijn kinquote:
zit jouw kin niet op jouw hoofd danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat Erwin veel haar op zijn hoofd heeft? En dan heb ik het niet over zijn kin
Niet aan de bovenkant nee.quote:
dat dus..nou jaaaaaa, er OP nou ook weer nietquote:
quote:
nee niet er precies bovenop neequote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat dus..nou jaaaaaa, er OP nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
NOES! BERG JE! DIE KALE IS WEER VRIJ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
quote:
er bestaat dus wel degelijk een leven buiten fokquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Voor de verandering eens wat nuttigs gedaan...
Zoals?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Voor de verandering eens wat nuttigs gedaan...
Inderdaad. Om hem te straffen noem ik hem nijntje.quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Om hem te straffen noem ik hem nijntje.
Nias!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bezig geweest met een website voor mijn 'band', mijn muziek, teksten geschreven...
Donderdag heb ik de hele dagquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nias!Dus, wanneer krijg ik de aanvraag voor een domeintje, waarmee ik je kan matsen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
Okee.
Wat is er mis gegaan als je zoon zegt: Bom diggy diggy, mama, boks!![]()
![]()
![]()
Jeej ik ben niet meer de enige met een zoon die een onbegrijpelijke taal spreektquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
Okee.
![]()
![]()
Wedervraag, wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ooit wel een domein hebben ja...
Moet je wel met een héééél goede prijs komen...![]()
Dan heb je hem die boks niet teruggegeven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
Okee.
![]()
![]()
Euh....doe mij maar ColdFusionquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wedervraag, wat heb je nodig?(PHP/MYSQL/ASP/MSSQL/ColdFusion)
dan zeg je lijpe shit ouwe en geeft een boks terugquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
Okee.
![]()
![]()
Echt? Gebruik jij dat?quote:
Die kan wel heel veel verschillende uitdrukkingen tegelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
Okee.
![]()
![]()
Haha, die van mij praatte net een beetje WEL begrijpelijke taalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jeej ik ben niet meer de enige met een zoon die een onbegrijpelijke taal spreekt
Nee, dat was de enigste naam die ik niet herkende uit dat rijtjequote:
Ik denk dat het hierdoor komt:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb je hem die boks niet teruggegeven.
Whahaha komt raph net naar beneden, ziet mij op site van makelaar zitten en keek me even heel erg raar aan.quote:
Geen van dat alles. De site staat nu op Blogger (quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wedervraag, wat heb je nodig?(PHP/MYSQL/ASP/MSSQL/ColdFusion)
Kijk je Chuck? Daar ken ik het liedje van. Vind het liedje niet zo leuk maar Chuckquote:
(Interactieve) websites mee makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, dat was de enigste naam die ik niet herkende uit dat rijtje![]()
Kun je daar wat leuks mee dan?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha komt raph net naar beneden, ziet mij op site van makelaar zitten en keek me even heel erg raar aan.
Ga het zo maar even uitleggen denk ik
niet eens voor shizzle my dizzle enzulks?quote:
Oh, ik dacht omdat jij nog zo jong en hip bent, en je deze deed:quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:20 schreef Panda72 het volgende:
dankzij pezu kan ik hier mijn paintplaatje plaatsen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Chuck?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk je Chuck? Daar ken ik het liedje van. Vind het liedje niet zo leuk maar Chuck
whehehe wel wat aan de grote kantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:20 schreef Panda72 het volgende:
dankzij pezu kan ik hier mijn paintplaatje plaatsen![]()
![]()
[ afbeelding ]
niet dusquote:
2 keer?quote:
ja sorry ik zag alleen een kruisjequote:
Lieve schat, je bent een jaar ouder dan ik...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat jij nog zo jong en hip bent, en je deze deed:
Amerikaanse actie/comedy serie gebruikt dat nummer ook.quote:
Weet ik toch snoetepetoetertjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:23 schreef 8108139dpths het volgende:
Lieve schat, je bent een jaar ouder dan ik...![]()
Okee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Amerikaanse actie/comedy serie gebruikt dat nummer ook.
dat was ook mijn reactie toen ik em zag voor het eerstquote:
Ik moet zo trouwens wel echt wat gaan doen trouwens... de boodschappen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat was ook mijn reactie toen ik em zag voor het eerst
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=459688&rq=kip&course=hoofdgerecht&fast=on
zal ik dat maken straks?
hmm... niks bijzonders imho...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=459688&rq=kip&course=hoofdgerecht&fast=on
zal ik dat maken straks?
nee, het is dinsdag, ik moet nog stofzuigen, dweilen, boodschappen doen en koken..voor o.a. een slecht etend kind..dan wil ik ook niets bijzonders...quote:
ik ga niks meer doen vandaag vanaaf effe bij een vriend langs en verder ga ik op tijd slapen morgen werken enzulksquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet zo trouwens wel echt wat gaan doen trouwens... de boodschappen...
Ik doe ook makkelijk vanavond... pasta met gebakken spekjes, spinazie en paturain...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, het is dinsdag, ik moet nog stofzuigen, dweilen, boodschappen doen en koken..voor o.a. een slecht etend kind..dan wil ik ook niets bijzonders...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik doe ook makkelijk vanavond... pasta met gebakken spekjes, spinazie en paturain...![]()
dat kijk ik bij een vriend op zijn nieuwe 46" tvquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
Jullie vergeten allemaal Nederland - Ghana vanavond te kijken
Het is maar een oefeninterland, zo belangrijk is dat toch nog nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
jummie...dat spuugt Thijs alleen meteen uit tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik doe ook makkelijk vanavond... pasta met gebakken spekjes, spinazie en paturain...![]()
dat vergeet ik xpressquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
nee hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben gezegend met een kind dat alles eetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jummie...dat spuugt Thijs alleen meteen uit tegenwoordig
je bent terugquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
kom ik aan met een potje groente en een stukje vleesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
rijst met zelfgemaakte kippenragout![]()
jummie
voor het recept kan je pm-en
ik straks vast ook weer, dat deed ie altijd welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een kind dat alles eet
quote:
OMG GMTAquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor.
dat kijk ik expres niet
haha dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kijk ik bij een vriend op zijn nieuwe 46" tv
Ik tel het vast mee bij de "road to the final"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar een oefeninterland, zo belangrijk is dat toch nog niet
Je zoontje geen interesse in voetbal? Of is hij daar nog te jong voor?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor.
dat kijk ik expres niet
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen van dat alles. De site staat nu op Blogger (), nrs. kunnen worden gehost door SoundClick (er staat ook een audiospeler van SoundClick op de site). Ik twijfel nog. Misschien kunnen volledige albums ook wel worden gehost door / verkocht worden via SoundClick. En misschien is het handiger een apart domein te nemen... dat moet ik dus nog even bekijken...
Daar is hij tot hij uit huis gaat te jong voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zoontje geen interesse in voetbal? Of is hij daar nog te jong voor?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar is hij tot hij uit huis gaat te jong voor
Ik deed ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Misschien wil en kan hij wel een nieuwe Bergkamp worden
En wat nou als hij een echt natuurtalentje blijkt te zijn en op zn 15de al een contract bij AJAX kan scoren?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar is hij tot hij uit huis gaat te jong voor
Ajaxquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat nou als hij een echt natuurtalentje blijkt te zijn en op zn 15de al een contract bij AJAX kan scoren?
quote:
Dan hoeven we trouwens toch geen voetbal op tv te kijken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat nou als hij een echt natuurtalentje blijkt te zijn en op zn 15de al een contract bij AJAX kan scoren?
quote:
Dan doe ik hem wel aanmoedigen vanaf mn bankquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hoeven we trouwens toch geen voetbal op tv te kijken?
Dan kijken we vanaf de tribune naar dat wat er echt toe doet, namelijk onze zoon die doet waar hij goed in is
daar ging het toch al vanaf het begin om, gekkiequote:
Ik wilde bijna zeggen: neeeee, dan zit je gewoon naast mij!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doe ik hem wel aanmoedigen vanaf mn bank
Hoezo nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen: neeeee, dan zit je gewoon naast mij!
Maar doe toch maar niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |