Jij kan in de toekomst kijken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Hoogezand -
Aan het eind van de middag is een rijtjeswoning aan de K. ter Laanstraat in Hoogezand uitgebrand. De brand werd rond half vijf gemeld.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wel shit. 11 mensen die hun huis kwijt zijn.
Maar 11 mensen in een rijtjeshuis met 4 slaapkamers is ook wel erg veel.
Je was bang dat je huis was uitgebrand? Of dat je er achter kwam dat je nog heel wat broertjes en zusjes hebt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:15 schreef Blik het volgende:
Ik schrok even, ik woon zelf in de Ter Laanstraat (maar dan Utrecht).
quote:
Een echte aanwinst voor Nederlandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ach ja het fokt maar door he. De vrouw des huizes komt ook nooit buiten, mag niet van haar man. De mannen doen de boodschappen. Heb het mens 1 keer toch naar buiten zien gaan toen 1 van de jongste kinderen was aangereden. Kwam ze ineens naar buiten rennen, droeg 2 hoefddoeken om een beetje het burka effect te krijgen
Ik heb nooit begrepen waarom "links" dat "een verrijking" voor de cultuur/Nederland noemt... En "links" kan het ook nooit uitleggenquote:
Ik voorzie meer woningbrandenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef zoalshetis het volgende:
triest voor die mensen. hopen dat ze een grotere woning krijgen toegewezen.
Een sociale huurwoning met meer dan 4 slaapkamers zullen ze niet snel vinden. De woning die is uitgebrand is al behoorlijk ruim van binnen, mijn ouders hebben zo`n zelfde type woning gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef zoalshetis het volgende:
triest voor die mensen. hopen dat ze een grotere woning krijgen toegewezen.
Ik schrok even dat er wellicht een huis van mijn blok afgebrand zou zijn...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je was bang dat je huis was uitgebrand? Of dat je er achter kwam dat je nog heel wat broertjes en zusjes hebt?
Enig idee hoe hoog uitkering + kinderbijslag is met zo'n dierentuin aan kinderen? Daar kan je niet tegen werken...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Een sociale huurwoning met meer dan 4 slaapkamers zullen ze niet snel vinden. De woning die is uitgebrand is al behoorlijk ruim van binnen, mijn ouders hebben zo`n zelfde type woning gehad.
Een vriendin van me heeft buren gehad die met 13 personen waren, maar die huurden 2 woningen naast elkaar. In de wand tussen beide keukens hadden ze van de woningbouw een boog gemaakt zodat ze van de ene woning naar de andere konden lopen. De woonkamer van de ene woning door middel van tussenwandjes verbouwd tot 3 slaapkamers, zolder verbouwd tot 2 slaapkamers en er waren ook al 4 slaapkamers standaard. En in de andere woning zaten dus ook 4 slaapkamers. Die mensen hadden dus ruimte zat. Maar wel duur om twee 1gezinswoningen te huren.
Net zo onbegrijpelijk als dat de gastarbeiders hier door rechts zijn heengehaald en vervolgens niet teruggestuurd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom "links" dat "een verrijking" voor de cultuur/Nederland noemt... En "links" kan het ook nooit uitleggen
Het niet-terugsturen is een linkse keuze geweest, want dat is "zielig".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net zo onbegrijpelijk als dat de gastarbeiders hier door rechts zijn heengehaald en vervolgens niet teruggestuurd?
Zwak van "rechts" dus. Als ze het écht terug hadden willen draaien hadden ze daar ruim de gelegenheid toe in al die (centrum-)rechtse kabinetten van na de gezinshereniging.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Het niet-terugsturen is een linkse keuze geweest, want dat is "zielig".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |