Dat het niet snel zal veranderen zegt iequote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
je zegt zelf dat de seks niet lang meer zal duren..
nou bespreek het met haar en zorg ervoor dat ze ja zegt op het neuken
oh ja ik zie het foutje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat het niet snel zal veranderen zegt ie
Dit dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oh ja ik zie het foutje.
naja dan met je vriwendin bespreken of ze seks wilt zo ja prima zo nee waarom niet
-edit- ontopic graag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef McArthursPark het volgende:
Praat er over! met haar! Hoe oud zijn jullie?
reactie op editquote:
Je kan op haar gaan liggen en je penis langs haar clit laten glijden. Dus niet naar binnen toe gaan. Dit kun je trouwens lang volhouden; ze heeft dan tijd genoeg om klaar te komen. En vanzelf wil ze dan meer, namelijk gevuld worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:47 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Me chick is nog maagd en heb zo'n gevoel dat dat niet snel gaat veranderen. We doen wel pijpen beffen enzo. Maar dit begint ook beetje eentonig te worden onderhand. Zijn er standjes en andere dingen die ik kan zetten zonder dat ik dr echt naai?
Heb zelf wel een fantasie maar miss heeft iemand ideen waar ik nog niet aan heb gedacht.. Dus jongens/meisjes begin je ideeen hier te zetten
De clit is geen aan/uit-knop hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:05 schreef jantco het volgende:
[..]
Je kan op haar gaan liggen en je penis langs haar clit laten glijden. Dus niet naar binnen toe gaan. Dit kun je trouwens lang volhouden; ze heeft dan tijd genoeg om klaar te komen. En vanzelf wil ze dan meer, namelijk gevuld worden.
welke fantasie heb je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:47 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Me chick is nog maagd en heb zo'n gevoel dat dat niet snel gaat veranderen. We doen wel pijpen beffen enzo. Maar dit begint ook beetje eentonig te worden onderhand. Zijn er standjes en andere dingen die ik kan zetten zonder dat ik dr echt naai?
Heb zelf wel een fantasie maar miss heeft iemand ideen waar ik nog niet aan heb gedacht.. Dus jongens/meisjes begin je ideeen hier te zetten
Dat valt wel mee hoor. Als ie het echt respecteerde kwam ie niet hier vragen wat ie wel kan omdat ie blijkbaar niet aan ze trekken komtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef Adolecens het volgende:
Beetje jammer dat de TS om tips vraagt naar dingen die hij kan doen op het neuken na en iedereen hier met geen enkel respect naar die vriendin toe reageert van "Doe dit en doe dat" dan kan je haar zo neuken.
De vriendin van TS mag blij zijn met haar vriend die haar wel respecteert.
'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:47 schreef TimeJumper het volgende:
Vreemd begrip, iemand die maagd wil blijven maar ondertussen vanalles in haar mond steekt en zich verder overal laat betasten
Maar wel kunnen zeggen "ik ben nog maagd".
Het slaat werkelijk nergens op.
Dan hoop ik voor je dat ze nooit seks met je zal willen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef jongenjeweettoch het volgende:
oke ffe update...
NEE IK HEB HAAR NOG NIET GENAAID EN IK WORD ER HELEMAAL LOCO EL COCO VAN.
zo die moest eruit! Alles wat ik kan verzinnen is gedaan.. 69 gedaan, 1 vinger, 2 vingers, 3 vingers . g spot gevonden dus nog wel iets aan t hele verhaal overgehouden. binnenkort blijft ze hier slapen dus als t dan nog niet gebeurd moet ik echt een buitenvrouw gaan vinden!
voor de dames die dit lezen: als je je man (lang/te lang) pussy ontzegd is het een kwestie van tijd dat ie rare dingen in zn hoofd gaat halen!
edit:
ik ga volgende keer ook is de anal play proberen.. keep you posted..
Snap ik op zich best.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef jongenjeweettoch het volgende:
hmm moet je mensen geen 5/6 maanden laten wachten![]()
kijk als ze 16 was okee kan ik t begrijpen. maar we zijn beide volwassen dus kom dan echt niet met die shit
Precies, in een goede relatie is seks helemaal niet belangrijk, we moeten ons niet laten leiden door onze dierlijke instincten maar op een hoger intellectueel niveau tot elkaar komen. Pas dan ken je echte liefde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze nooit seks met je zal willen!![]()
Je bent het niet eens waard als je al een ander voor de seks wilt hebben
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Precies, in een goede relatie is seks helemaal niet belangrijk, we moeten ons niet laten leiden door onze dierlijke instincten maar op een hoger intellectueel niveau tot elkaar komen. Pas dan ken je echte liefde.
ach dan kun je net zo goed niet voor een relatie gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
Mensen die geen lichamelijk plezier beleven
Ach man, pijpt ze niet goed genoeg?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef jongenjeweettoch het volgende:
kijk als ze 16 was okee kan ik t begrijpen. maar we zijn beide volwassen dus kom dan echt niet met die shit
Theoretisch klinkt dit heel leuk. Je zou zo Rouvoet kunnen opvolgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Precies, in een goede relatie is seks helemaal niet belangrijk, we moeten ons niet laten leiden door onze dierlijke instincten maar op een hoger intellectueel niveau tot elkaar komen. Pas dan ken je echte liefde.
Ik geloof niet dat jullie echt bij elkaar passen. En haar respecteren doe je eigenlijk al helemaal niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef jongenjeweettoch het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |