Dat het niet snel zal veranderen zegt iequote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
je zegt zelf dat de seks niet lang meer zal duren..
nou bespreek het met haar en zorg ervoor dat ze ja zegt op het neuken
oh ja ik zie het foutje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat het niet snel zal veranderen zegt ie
Dit dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oh ja ik zie het foutje.
naja dan met je vriwendin bespreken of ze seks wilt zo ja prima zo nee waarom niet
-edit- ontopic graag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef McArthursPark het volgende:
Praat er over! met haar! Hoe oud zijn jullie?
reactie op editquote:
Je kan op haar gaan liggen en je penis langs haar clit laten glijden. Dus niet naar binnen toe gaan. Dit kun je trouwens lang volhouden; ze heeft dan tijd genoeg om klaar te komen. En vanzelf wil ze dan meer, namelijk gevuld worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:47 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Me chick is nog maagd en heb zo'n gevoel dat dat niet snel gaat veranderen. We doen wel pijpen beffen enzo. Maar dit begint ook beetje eentonig te worden onderhand. Zijn er standjes en andere dingen die ik kan zetten zonder dat ik dr echt naai?
Heb zelf wel een fantasie maar miss heeft iemand ideen waar ik nog niet aan heb gedacht.. Dus jongens/meisjes begin je ideeen hier te zetten
De clit is geen aan/uit-knop hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:05 schreef jantco het volgende:
[..]
Je kan op haar gaan liggen en je penis langs haar clit laten glijden. Dus niet naar binnen toe gaan. Dit kun je trouwens lang volhouden; ze heeft dan tijd genoeg om klaar te komen. En vanzelf wil ze dan meer, namelijk gevuld worden.
welke fantasie heb je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:47 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Me chick is nog maagd en heb zo'n gevoel dat dat niet snel gaat veranderen. We doen wel pijpen beffen enzo. Maar dit begint ook beetje eentonig te worden onderhand. Zijn er standjes en andere dingen die ik kan zetten zonder dat ik dr echt naai?
Heb zelf wel een fantasie maar miss heeft iemand ideen waar ik nog niet aan heb gedacht.. Dus jongens/meisjes begin je ideeen hier te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |