quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Heb je daar je nieuwe fiets gekocht?![]()
Ze willen graag weten of je er iets over te Twitteren hebt
Laatste dag is morgen toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:59 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nog een kwartiertje en dan ben ik weg...
Laatste dag vandaag, dus ik kom nog wel even langsfietsen in de loop van de dag
Ik doe sowieso niet aan 'hypes'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er geen tijd voor.
Ben er bang voorquote:
Hypes kunnen ook blijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Twitter blijft.
Zo ben ik hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
True. Maar waarom niet aan 'hypes' meedoen? Lekker star omdat dat leuk is?
Ik vind het allemaal iets too much, Hyves, Facevbook, Twitter, Ping. Ik heb het gevoel dat ik de hele dag maar in contact moet zijn met andere mensen. Daar heb ik dus geen zin in. Ik hoef van een ander ook niet te weten wat ze iedere seconde van de dag doen. Ik heb wel een Twitteraccount, geloof ik, maar heb geen behoefte om zelfs maar in te loggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Twitter geweldig. Twitter is er voor de snelheid qua nieuws, nu.nl voor de achtergrond. Het is ook maar net wat je met Twitter doet, ik geef er m'n eigen draai aan.
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Heb je daar je nieuwe fiets gekocht?![]()
Ze willen graag weten of je er iets over te Twitteren hebt
kan je die blokken dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat soort volgers krijg ik ook, maar die blok ik net zo hard. Ik wil alleen maar leuke volgers.
En met jou miljoenen anderen. Net als met MSN, en Hyves.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, goede uitleg.
Ik heb Twitter ook een tijdje laten lopen, toen mee begonnen en het blijkt op m'n lijf geschreven. Ik vermaak me er mee.
Hyves heb ik, doe ik niets mee. Facebook heb ik niet. Ik pik eruit waar ik zin in heb.
Pingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal iets too much, Hyves, Facevbook, Twitter, Ping. Ik heb het gevoel dat ik de hele dag maar in contact moet zijn met andere mensen. Daar heb ik dus geen zin in. Ik hoef van een ander ook niet te weten wat ze iedere seconde van de dag doen. Ik heb wel een Twitteraccount, geloof ik, maar heb geen behoefte om zelfs maar in te loggen.
Ja, even op followers klikken en dan zie je de knopjes met mogelijkheden naast de individuele volger wel.quote:
hahaha je bent niet goed wijsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nu ook express een tweet gemaakt met: ik ben blij met me Batavus Jakima van Kees van Dijk(daar heb ik me fiets gekocht
Dat is een goede houding denk ik, doen waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, goede uitleg.
Ik heb Twitter ook een tijdje laten lopen, toen mee begonnen en het blijkt op m'n lijf geschreven. Ik vermaak me er mee. Ik gebruik het niet voor: 'ik ga slapen', 'nu ga ik boodschappen doen' 'ik vind dit stom' maar probeer berichten te plaatsen die voor anderen de moeite waard zijn om te lezen.
Hyves heb ik, doe ik niets mee. Facebook heb ik niet. Ik pik eruit waar ik zin in heb.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
owja, dat heb ik wel
en jij hebt een iPhone zonder Ping?
Oh ik geloof best dat die mediums handig en leuk zijn, daar gaat het mij ook niet om. Het is gewoon niet mijn favoriete manier van communiceren. Terug naar brieven, kaartjes en de ouderwetsche huistelefoon in de hoop dat er iemand thuis is en opneemtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
En Mar, als je dat gevoel bij die dingen hebt moet je het ook absoluut niet doen. Het doet alleen niets af aan de leuke mogelijkheden van de mediums.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Soort van chatprogramma, zodat je geen sms kosten meer hebt
exactquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Brieven en kaartjes, daar kan geen internet-iets tegenop.
Hahahaquote:
Het is wel een vereiste dat degene die je wilt Pingen het programmaatje ook heeft natuurlijkquote:
Ja gek he. Ik vind het zoveel leuker dan een smsje of een ander digitaal dingetje. Al klaag ik daar ook niet over hoor. Maar staat zo gek 'Bedankt voor je verjaardagsPing. Vind het super dat je aan me gedacht hebt. Thanks...'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stuur ook vaak kaartjes bij verjaardagen. Dat valt tegenwoordig op.
Ik overweeg al jaren mijn thuislijn af te schaffen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat die mediums handig en leuk zijn, daar gaat het mij ook niet om. Het is gewoon niet mijn favoriete manier van communiceren. Terug naar brieven, kaartjes en de ouderwetsche huistelefoon in de hoop dat er iemand thuis is en opneemt
Ik heb dan altijd het idee dat men zich er gemakkelijk van af wil makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja gek he. Ik vind het zoveel leuker dan een smsje of een ander digitaal dingetje. Al klaag ik daar ook niet over hoor. Maar staat zo gek 'Bedankt voor je verjaardagsPing. Vind het super dat je aan me gedacht hebt. Thanks...'
Ik heb geen vaste lijn meer, al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg al jaren mijn thuislijn af te schaffen...
Ach het is leuk om te zien dat je ergens heel erg enthousiast van wordt, vind ik. Maar het zegt mij ook niet zoveel als je om de haverklap meldt wat je aan het doen bent. Al vind ik een update over ijsjes wel weer fijn!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf er geen tijd voo rhebben, het kost eenvoudig tijd om berichten er op te zetten. En ik kan me niet voorstellen dat iemand wil weten wat mij interesseert. Ik zie me in japan al continue berichtjes plaatsen
okidoki!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha![]()
oh en c_a mijn broer is Shameless al voor me aan het neerhalen![]()
Dat scheelt weer een brandwerkje voor jou. Al vind ik het wel erg erg lief van je!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef Marlalala het volgende:
Maar staat zo gek 'Bedankt voor je verjaardagsPing. Vind het super dat je aan me gedacht hebt. Thanks...'
Moet zorgen dat mijn man hem krijgt die sms ik het meestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het is wel een vereiste dat degene die je wilt Pingen het programmaatje ook heeft natuurlijk
en je kunt smileys gebruiken, da's ook wel leuk
Die meld ik wel op fokquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ach het is leuk om te zien dat je ergens heel erg enthousiast van wordt, vind ik. Maar het zegt mij ook niet zoveel als je om de haverklap meldt wat je aan het doen bent. Al vind ik een update over ijsjes wel weer fijn!
Ook dat ja! En er is niets zo fijn als het gevoel dat iemand een beetje moeite voor je doetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het idee dat men zich er gemakkelijk van af wil maken
Dat is slechts een onderdeeltje. Maar goed, je voelt ergens iets bij of niet. Wat je al zei: lekker doen wat je leuk vind!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar het zegt mij ook niet zoveel als je om de haverklap meldt wat je aan het doen bent.
jahaa, dat weet ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is slechts een onderdeeltje. Maar goed, je voelt ergens iets bij of niet. Wat je al zei: lekker doen wat je leuk vind!
Ik nog steeds, maar al anderhalf jaar niet meer gebruiktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste lijn meer, al jaren niet meer.
Rustig maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
jahaa, dat weet ik.
het ging over Pheno
En om te laten zien dat je voor iemand moeite wil doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ook dat ja! En er is niets zo fijn als het gevoel dat iemand een beetje moeite voor je doet
ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
En om te laten zien dat je voor iemand moeite wil doen
Dat zijn van die automatische volgersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens? Soms snap ik twitter niet
Halfords Nederland (halfordsnl) is now following your tweets on Twitter.
A little information about Halfords Nederland:
26 followers
2 tweets
following 1240 people
Waarom volgt Halfords mij
Precies...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Brieven en kaartjes, daar kan geen internet-iets tegenop.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je 'poepen' tweet krijg je ook automatisch een retweet.
Dat grapje ken ik al...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:21 schreef iBenny het volgende:
Tweet eens over Kabouter Wesley voor de grap
quote:
Vaak rond deze tijd van de dagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoeissie? Het is hier best wel deaud of niet.
Hmmmquote:
Dan ben ik er om er leven in te blazenquote:
lunchpauzequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoeissie? Het is hier best wel deaud of niet.
quote:
Was het lekker?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Het was goddelijk! Een broodje gerookte makreel
lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als ik iets niet lust is het wel vis en die geur maakt me al ziek..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar toch lekker!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
Ik heel saai: broodje kaas en broodje kipfilet
Dan moet je maar vooral uit mijn buurt blijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik iets niet lust is het wel vis en die geur maakt me al ziek..
Nou eng, ik zie dan zo'n grote makreel op zo'n broodje liggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dan moet je maar vooral uit mijn buurt blijven
Haha nee, ze hadden in ieder geval z'n kop eraf gehaald en zn staart en zn vinnen en zn schubbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou eng, ik zie dan zo'n grote makreel op zo'n broodje liggen.![]()
Dus rond jou hangt een permanente visgeur?![]()
Je hebt gepraat tegen mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Marlalala en iBennyIk zit mijn postgeschiedenis door te lezen
Ik zocht wat
Nu kom ik een topic tegen over Popstars, en daar staan jullie ook gewoon in!!!
Ik reageerde zelfs op iBenny![]()
Vond ik wel grappig
quote:
oeeeh laat zien!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Marlalala en iBennyIk zit mijn postgeschiedenis door te lezen
Ik zocht wat
Nu kom ik een topic tegen over Popstars, en daar staan jullie ook gewoon in!!!
Ik reageerde zelfs op iBenny![]()
Vond ik wel grappig
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nee, ze hadden in ieder geval z'n kop eraf gehaald en zn staart en zn vinnen en zn schubben![]()
Nou ja ik vind het in ieder geval erg lekker. Maar ik hou dan ook echt van vis![]()
Ik heb net mijn handen nog maar eens gewassen en mijn tanden gepoetst dus die lucht van net is weg. Al sik verder nog naar vis ruik eeh dan weet ik het ook niet meer
Haha maak er iets moois van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga eens richting de kapper. Eens kijken wat ze voor m'n haar willen betalen!
o wacht, zo gaat dat niet
Je mist niets.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sushi heb ik daarentegen nooit gehad.
Sushiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou ook van vis hoor, vooral kibbeling, een Hollandse nieuwe en een lekkerbekje.
![]()
![]()
Sushi heb ik daarentegen nooit gehad.
Wat een geklaagquote:
Dat je sushi bij zo'n chinees haalt....quote:
Ik wist het... Marlalala en ik zijn voor elkaar voorbestemdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
Of dezeiBenny en Marlalala
Popstars #33 It's the final countdown
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het... Marlalala en ik zijn voor elkaar voorbestemd
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
He, ik zit weer op mijn eigen appeltjesnetwerk
UPC did it again!
Heb het eigenlijk niet helemaal gevolgd, maar een paar afleveringen, maar dat iemand als Wesley wint zegt genoeg vind ik. Het enigste wat ze nog kan redden is Marc Marie.quote:
Hahaha Idols Ix!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het... Marlalala en ik zijn voor elkaar voorbestemd
Wesleyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk niet helemaal gevolgd, maar een paar afleveringen, maar dat iemand als Wesley wint zegt genoeg vind ik. Het enigste wat ze nog kan redden is Marc Marie.
als er een nieuw forum komt, dan volg je het gewoon daarquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:02 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga het wel gewoon volgen,vooral als jullie erbij zijn.
![]()
Als we de volgorde van de 'wanneer-gaat-de-zus-van-PatriQue-bevallen' dan zijn eerst charmed_angel en Bos aan de beurtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh wee, als je dan al huisje-boompje-beestje hebt
Wat een gezelligheid Belquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:02 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga het wel gewoon volgen,vooral als jullie erbij zijn.
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:12 schreef Pheno het volgende:
Of ik even een hoofdstuk wil schrijven voor een miljoenencontract, het moet binnen nu en morgen af zijn
De shit, denk ik het eens rustiger te krijgen.
Het net voor de deadline afhebben?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:15 schreef Pheno het volgende:
Ja, zo blijkens. Ik denk dat ik morgenvroeg maar even aan de gang ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |