Dat werkt niet op fok. Alt+nummer brengt je zo naar de pagina.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan altcodes uit je hoofd leren
configuratiescherm->toetsenbord. En dan instellen op nederlands of US international, geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:33 schreef Deceit het volgende:
ja ik snap niet waarom mijn laptop dat niet kan, zal wel gewoon in de instellingen staan, maar kan het niet vinden..
Dan moeten die toetsenborden wel geïnstalleerd zijn in Windowsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
configuratiescherm->toetsenbord. En dan instellen op nederlands of US international, geloof ik.
Ja, ik zat ook te kijken, maar het is compleet aan me voorbij gegaan ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:44 schreef creno het volgende:
goedemorgen, die kerel die het optreden verstoorde van Spanje was eigenlijk best duidelijk in beeld LOL ik heb dat dus helemaal gemist.
ik hoop voor jullie dat het luktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:54 schreef Xiance het volgende:
mgoed.. naar de rechtbank dus..
vandaag word uitspraak gedaan over de voogdij van mn nichtje
kan jij je pijlen niet beter op dizer richten ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Jij moet het maar gewoon met mij doen hoor!En met Steve!
jij kent die joe ook dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef Dosadi het volgende:
nee dat zal je zeker niet worden.
hout brox hugo boss of toch suit supply ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok, mijn casual-days op het werk zijn voorbij... ik ga een project doen dus ik moet nog wat pakken gaan kopen
of hebben jullie vanuit het werk een vaste krijtstreep leverancier ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok, mijn casual-days op het werk zijn voorbij... ik ga een project doen dus ik moet nog wat pakken gaan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |