graciasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Feli
Mijn oude lerares Nederlands is vandaag (dinsdag) jarig. Waarom weet ik dat nog??
Gelukkigquote:
Ik had wel goed contact met haar... Zelfs na mijn diploma nog op kraamvisite geweest. Maar daarna niet meer gezien (ze kreeg MS en op open dagen op mijn oude school zag ik haar niet meer).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gracias
en ja waarom weet je dat nog
Het ESF is altijd onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:06 schreef Deceit het volgende:
hoezo is ijsland zo laag geeindigd trouwens? was ze in de finale niet goed?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had wel goed contact met haar... Zelfs na mijn diploma nog op kraamvisite geweest. Maar daarna niet meer gezien (ze kreeg MS en op open dagen op mijn oude school zag ik haar niet meer).
Ik weet niet eens of ze nog wel leeft...
neeh, mijn laptop kan geen trema's.. ofja.. ''+e doet ie niks..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het ESF is altijd onvoorspelbaar
Je hebt een typo snel verbeteren voordat de spellingpolitie het ziet.
Die kans had je gisteravondquote:
2 zelfsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het ESF is altijd onvoorspelbaar
Je hebt een typo snel verbeteren voordat de spellingpolitie het ziet.
dat vond ik dan ook wel een vreselijk nrquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:09 schreef Deceit het volgende:
ja i know, maar israel was de grote favo en die was weet ik hoeveel?
Ja, ik zoek af en toe het internet af, maar nog geen geluk gehad. En ze heeft een nogal veel voorkomende achternaam dus echt opschieten doet dat ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gosh
zo een lelijke aandoening is dat
misschien is het leuk haar op te sporen ofzo
Ik vond die turkse jongen leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Israel had wel een leuke jongen ingezonden. Zong het nummer niet al te best, maar ach.
ah ja dan is dat lastigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik zoek af en toe het internet af, maar nog geen geluk gehad. En ze heeft een nogal veel voorkomende achternaam dus echt opschieten doet dat ook niet.
Uhm...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ja dan is dat lastig
je school emailen?
quote:
Ze kunnen het mailtje altijd doorsturen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bij deze
hoewel ik me afvraag in hoeverre ze informatie zullen geven over leraren/oud leraren
maar je weet het nooit toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |