Ik "verkoop" dit ding namens een vriendin van mij. Zij heeft 'm weer van haar ouders gekregen, maar hij is er na een maand mee gestopt. Wat is het probleem? Als je hem aanzet hoor je een regelmatige zachte piep-piep-piep, waarna hij om de zoveel seconden probeert "aan te gaan", maar dat doet hij niet. Ik heb al heel even gezocht op internet, maar het schijnt iets te zijn met de power supply. De tv komt uit 2003. Bon niet aanwezig.
Dit is verder een kwalitatief goede en mooie tv met goed beeld en geluid. Een foto heb ik even van internet geplukt, ziet er dus zo uit:
Wat krijg je:- Een Loewe Aconda 9372 ZP (4:3 verhouding) televisie
- Afstandbediening met batterijen
- Handleiding
Wat vraag ik:- 2 flessen wijn (1 voor mijn vriendin, 1 voor mij)
- Dat je hem zelf komt ophalen in Apeldoorn (hij is in principe door 1 persoon te dragen, maar een sterke rug is aanbevolen, ik wil wel helpen dragen naar je auto...)
Dus nogmaals: deze tv werkt op dit moment NIET, maar ik vermoed dat het redelijk simpel door een handige Harry is op te lossen! Heeft het prima gedaan, maar is er opeens mee gestopt.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!