Wat was hiermee ook alweer mee aan de hand?quote:
Ya, en toch doen ze elkaarquote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat was hiermee ook alweer mee aan de hand?
Waren toch broer en zus toch?
Dat is een mening en daar is weinig discussie over mogelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Krijg jeuk, ik vind het een lekker wijf. Dat het een kutwijf is interesseert meet geen ruk.
Leer er iets vanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een mening en daar is weinig discussie over mogelijk.
Lelijk. Je ouders?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef mooiemeid het volgende:
Maar beste mensen
wat zou je doen als je dochter met zoiets uit zou komen als ze er zo uit zag WAT VINDEN JULLIE VAN DIT STEL?
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
zo goed?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
De vriendjes zijn nog niet lelijk genoeg om mij zelfvertrouwen te geven.
Erger dan Schenkstroop zal 't niet zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
De vriendjes zijn nog niet lelijk genoeg om mij zelfvertrouwen te geven.
zo lelijk is ie, maar zie editquote:
ligt niet aan jou, zoek gewoon ugly guy en je ziet hem achter een damequote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Zooootje het volgende:
[..]
![]()
Alleen doet de link het bij mij ook niet, of ligt dat aan mij?
Jij kunt chauffeur niet eens spellen, dus heb er weinig woorden voor..quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef mooiemeid het volgende:
maar wat vinden jullie van het stel dat ik stuurde
kap isquote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef mooiemeid het volgende:
maar wat vinden jullie van het stel dat ik stuurde
srsly ??quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef mooiemeid het volgende:
ey fok jullie dit is mijn topic ik bepaal hier!
Grapjasquote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef mooiemeid het volgende:
STFU ugly biatchquote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef mooiemeid het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef mooiemeid het volgende:
iedereen die een grapje over hun maakt. krijg van mijn telefoon nummer d.m.v (jullie druven toch niet te bellen) een prive bericht. en mogen dan kiezen of ik pijp je of je mag op mij kotsen.
iedereen die een grapje over hun maakt. krijg van mijn telefoon nummer d.m.v (jullie druven toch niet te bellen) een prive bericht. en mogen dan kiezen of ik pijp je of je mag op mij kotsen.
heel fok! kotst al op haar, en ze heeft niet eens der nummer gegevenquote:
PM je nummer dan evenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef mooiemeid het volgende:
ijs? om 10 uur savonds? de zon schijnt niet eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef mooiemeid het volgende:
maak grappen over hun! ik ijs het! en dan beloon ik je! behalve als je bert heet!
Je ijst het?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef mooiemeid het volgende:
maak grappen over hun! ik ijs het! en dan beloon ik je! behalve als je bert heet!
lekker he, 2 bolletjes zelfs!quote:
die likt de pus nu al van zn lippen OMNOMNOMNOMquote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Schenkstroop zou al opgewonden raken van het idee
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
die likt de pus nu al van zn lippen OMNOMNOMNOM
Alles over Bye Bye Zwaai Zwaai Kraakbeweging @ rsms.nlquote:
Ik ben geen held om te gaan bellen, maar degene die 't wel doet: Ik zou de link van dit topic doorgeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |