Dat is dan misschien de enige die ik zou willen opvullen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef superdrufus het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie het probleem niet zo zeer
Want ze zijn al zo oppervlakkig zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is dan misschien de enige die ik zou willen opvullen.
Dat programma begint sowieso steeds triester te vinden. Het is ook echt dele tijd miss Tyra dit, miss Tyra dat. Zo knap/bekend/etc is ze niet eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Oja en die neger uit de jury van America's Next Top Model, Miss J Alexander ofzo, wat een verschijning is dat. Ik lach me elke keer kapot om die gast.
[ afbeelding ]
Oh dus je hoeft alleen beleefd te zijn tegen mensen die wel heel knap/bekend/etc. zijn?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat programma begint sowieso steeds triester te vinden. Het is ook echt dele tijd miss Tyra dit, miss Tyra dat. Zo knap/bekend/etc is ze niet eens.
Dat is het punt niet. Maar in dat programma maakt ze alleen maar reclame over zichzelf. Gaat altijd om Tyra, en hoe Tyra het doet, blabla. Zijn wel bekendere en betere modellen dan zij.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh dus je hoeft alleen beleefd te zijn tegen mensen die wel heel knap/bekend/etc. zijn?
Doutzenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef superdrufus het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie het probleem niet zo zeer
Doutzen is schandalig lekker. Wie wilt er nou niet zo een chick, plus ze houdt van een tintjequote:
Ik heb d'r al in het echt gezienquote:Op maandag 31 mei 2010 23:32 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Doutzen is schandalig lekker. Wie wilt er nou niet zo een chick, plus ze houdt van een tintje
Hier kan je der stalken op twitter: http://twitter.com/MissDK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Ik heb d'r al in het echt gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fokt op, maar stalken is verboden heaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta boven de wetquote:Op maandag 31 mei 2010 23:46 schreef superdrufus het volgende:
[..]
fokt op, maar stalken is verboden hea
Zo iets moeten ze opsluitenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Oja en die neger uit de jury van America's Next Top Model, Miss J Alexander ofzo, wat een verschijning is dat. Ik lach me elke keer kapot om die gast.
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat het modellenwerk niet zwaar werk is.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef Piktussendedeur het volgende:
Mensen die denken dat het modellen werk zwaar werk is
Ik ben fotograaf, wat wil je kwijt?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef RickoKun het volgende:
Wie haalt effe wat mensen uit het Fotograaf - modellen topic hier heen!? Dat tuig MOET afgezeken worden.
die is echt zwaar naar de klote inderdaad, helemaal van het pad afquote:
Dat jij slecht in je werk bent wil niet zeggen dat het moeilijk isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het modellenwerk niet zwaar werk is.![]()
Echt, jullie hebben geen benul hoe het allemaal in zijn werk gaat.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:32 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Dat jij slecht in je werk bent wil niet zeggen dat het moeilijk is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |