quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Remia in de haren smeren, niets meer aan de hand.
Hij is mooi he.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik lig echt serieus dubbel nu, hoe vaker je de video kijkt hoe leuker ie wordt!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I vind het vooral mooi als je er een beeld bij hebt van iemand anders, zoals iBenny dusquote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is mooi he.Deze 10-seconden durende clip verwoordt vaak wat ik in 32 alinea's nog niet eens krijg omschreven.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Topic?
Forum willen we
Wat een mooi postaantal heb ik nu: 15551
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier!
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Willem-Jan van Puffelen
Boven het tekstveld(de plek waarin je typtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
hmmm.. ik ben dan weer zo'n n00b die niet snapt hoe ik die hier kan posten
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
I vind het vooral mooi als je er een beeld bij hebt van iemand anders, zoals iBenny dusAlleen jammer dat ie niet op repeat kan
!
oké, maar had jij die van mij ook niet aangepast?? (dacht daarom dat je het zelf deed)quote:
Nee, dat moet iemand zijn geweest die veel op me lijkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oké, maar had jij die van mij ook niet aangepast?? (dacht daarom dat je het zelf deed)
Dat was iemand andersquote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oké, maar had jij die van mij ook niet aangepast?? (dacht daarom dat je het zelf deed)
Er staat gelukkig 'kan' anders had ik gedacht dat je zou stoppen met Fok!kenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Prrr.... zo alle rekeningen zijn nu betaald.. ik loop nergens meer mee achter..... nu kan m'n leven eindelijk weer op de rails komen
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
ik zoek een tent
wel beetje goedkoopVab 10 meter lang en 3 meter breed
Iemand tips?
Misschien heeft Jaap nog kleding over van een paar jaar geleden.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
ik zoek een tent
Iemand tips?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien heeft Jaap nog kleding over van een paar jaar geleden.
mja zo kwam het wel over idd, ze is sindsdien niet meer online geweestquote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kan me trouwens goed voorstellen dat dit Marlalala's reactie was:
[ afbeelding ]
Financieel bedoel ik natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staat gelukkig 'kan' anders had ik gedacht dat je zou stoppen met Fok!ken![]()
tip 1quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
ik zoek een tent
Iemand tips?
[..]
[..]
why do you need a tent like that big?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben aan het googlen, maar ik dacht misschien heeft 1 van jullie wel eens een tent gehuurd.
(wat een faal link eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben aan het googlen, maar ik dacht misschien heeft 1 van jullie wel eens een tent gehuurd.
Voor kamperen, of party?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
ik zoek een tent
Iemand tips?
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
een springkussentaarttent
[ afbeelding ]
Mijn mannetje wordt 30quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
why do you need a tent like that big?
1 uur gerend, 1 uur gewandeld. Een ijsje met twee bolletjes gehaald om alles weer ongedaan te makenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
1 uur gerend, 1 uur gewandeld. Een ijsje met twee bolletjes gehaald om alles weer ongedaan te maken
[..]
1 uur gerend, 1 uur gewandeld. Een ijsje met twee bolletjes gehaald om alles weer ongedaan te maken
hehe, hoeveel km loop je per keer eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
moet ook wel een stevige tent zijn met zijkantenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooooooh
Daar heb je er nu genoeg van, vanwege het WK
Blokker, Marskramer
You got that right!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was jouw reactie op het sluiten van het XFA subforum, naar mijn mening.
[..]
Dat kan heulemaal niet! Als je 1 uur rent, dan kom je verder dan wanneer je 1 uur wandelt, zeker met tussenstop! Dus je bent van A naar B gegaan en post nu vanuit locatie B!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
[..]
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hoeveel km loop je per keer eigenlijk?
Heuj, Mar wandelt veel sneller dan dat ze rent.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat kan heulemaal niet! Als je 1 uur rent, dan kom je verder dan wanneer je 1 uur wandelt, zeker met tussenstop! Dus je bent van A naar B gegaan en post nu vanuit locatie B!
Ik heb je door.
je bent te slimquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat kan heulemaal niet! Als je 1 uur rent, dan kom je verder dan wanneer je 1 uur wandelt, zeker met tussenstop! Dus je bent van A naar B gegaan en post nu vanuit locatie B!
Ik heb je door.
Wuuuuut?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb je door.
ah dacht ms vaste route ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkWe rennen maar gewoon of ik ren maar gewoon en let meer op tijd dan afstand. Ik zal het even opmeten de volgende keer
Ohh superquote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Marlalala ik heb binnenkort Shameless seizoen 7wel divx
quote:
Nee een vaste route heb ik niet echt maar meestal doen we wel een paar rondjes in het park en dan verzinnen we er wat om heenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dacht ms vaste route ofzo
maar uur hardlopen en uur wandelen zal wel l km of 15 zijn
ah k. ik ben een stuk minder fanatiek dan jijquote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee een vaste route heb ik niet echt maar meestal doen we wel een paar rondjes in het park en dan verzinnen we er wat om heen
Das niet liefquote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
Kleine voorspelling voor de meet!
Rauzer - Marlalala
[ afbeelding ]
Oh ik ben nu echt benieuwd! Zul je zien dat we maar 5 kilometer rennenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik ben een stuk minder fanatiek dan jij
ik loop meestal 7.5 km. vorig jaar deed ik altijd 10, maar 7.5 is ook wel lekker
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
Kleine voorspelling voor de meet!
Rauzer - Marlalala
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat dit realistischer is...:
iBenny - Marlalala
[ afbeelding ]
hehe dat is meer wandelen danquote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik ben nu echt benieuwd! Zul je zien dat we maar 5 kilometer rennen
haha ik ben in het echt veul aardiger natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
iBenny - Marlalala
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
iBenny - Marlalala
[ afbeelding ]
jij pakt die pistool uit rauzers smiley en schiet ibenny neer?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha ik ben in het echt veul aardiger natuurlijk
schoenen moet je idd niet te lang mee doen imoquote:Op maandag 31 mei 2010 22:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha oh ik ga het uitzoeken.
Ik moet wel nieuwe schoenen hebben denk ik, want au
zie pmquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oeeeh jaaa! Kun je die versturen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |