Omdat je in NL meer geld krijgt voor straatjoegoslaven?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef Moira. het volgende:
Wat motten straatjoegoslaven eigenlijk in Nederland?
Waarom gaan ze gewoon niet de straten terroriseren in hun eigen pauperlandje?
Gezien vanuit hun eigen standpunt dan hèquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je in NL meer geld krijgt voor staartjoegoslaven?
Ja, omdat het volgebaggerd isquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik denk dat dit topic voor half 10 dicht is.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef henrydg het volgende:
Quote dit berichtje als je mij een aidsleijer vind
ik vind henrydg een aidsleijer
Fail.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef o.us het volgende:
Er vindt momenteel een vurige PM-sessie tussen mij en TS plaatsimg]http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_schamen.gif[/img].
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef henrydg het volgende:
Quote dit berichtje als je TS een lamlul vind!
TS is een lamlul
Ik hoop dan dat je dáár beter in bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef o.us het volgende:
Er vindt momenteel een vurige PM-sessie tussen mij en TS plaatsimg]http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_schamen.gif[/img].
Dat is Yes-r man.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die zeggen ik doe nep met wat moet ik nep doen dan , jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Kom dan naar metrostation Slinge dan kk flikker.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die zeggen ik doe nep met wat moet ik nep doen dan , jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Jij zit daar halfnaakt naar een kat te kijken...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Waarom paint je je ogen weg?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe jij hier nog dan ga iets doen met een touw en een krukquote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |