Ze ging op je hand zitten zeker? Eigen schuld, broah, je had aan haar lichaamsomvang kunnen zien dat er bepaalde risico's bij kwamen kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef under_cover het volgende:
[..]
gebroken toen ik je meoder ging vingeren
Kwam hij maar de Fok! knokploeg tegen dan wisten ze eindelijk een greintje respect eruit te halenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gokje: Hij stond op straat gangster te wezen met zijn "homies" of hoe die gasten elkaar ook noemen. Vervolgens moet hij naar huis om te eten en mag daarna van zijn moeder niet meer buiten spelen. Dus gaat hij verder met "gangstertje" spelen op Fok!.
Kom metrostation Slinge, ik bos je kapot mattie.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef under_cover het volgende:
[..]
hahah d8 je dat dat mijn echte naam was wella?
ahahahahahaa jeh domme acties
klacht : mensen hatenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar wat is dan je klacht? Je zit hier in Klaagbaak, dat weet je toch wel he?
Aaaaaaah! Hij loopt nieuwe bois te hosselen!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef under_cover het volgende:
oke niet verwijderen deze ding aub loveyou
Go o.usquote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom metrostation Slinge, ik bos je kapot mattie.
ja tfoo meteen niet meer betaaltquote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze ging op je hand zitten zeker? Eigen schuld, broah, je had aan haar lichaamsomvang kunnen zien dat er bepaalde risico's bij kwamen kijken.
mensen haten wát?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef under_cover het volgende:
[..]
klacht : mensen haten
oke niet verwijderen deze ding aub loveyou
Kut, weer een homo-opmerking, sorry Moira.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaaaaah! Hij loopt nieuwe bois te hosselen!
Kerel..quote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaaaaah! Hij loopt nieuwe bois te hosselen!
quote:
Oh, gelukkigquote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, weer een homo-opmerking, sorry Moira.
Blijkbaar heb je in je hutje op de hei in de balkan niet geleerd hoe je moet lezen.quote:
Een allochtoon die geen straattaal kentquote:
Doe dat wel verbaal, wanneer hij niet luistert gewoon rammenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom metrostation Slinge, ik bos je kapot mattie.
Eeeeeeey, ga sahbi. Wat doe je stoer tegen ous? Ik ga je neuke vriend.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je in je hutje op de hei in de balkan niet geleerd hoe je moet lezen.
trollen er minder mensen in je topic AP?quote:
Welke 'wijfen'?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
ik ga nog undercover plaatsen maar die wijfen gaan geil worden ikzweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |