Aahahaha sukkel ik ben daar ook samen met ous, jij klote boeler. we gaan je neuke vriend. kut aap, je gaat er aan. ben daar in fijv min.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
hahahaha op mijn moeder ik kom , ik ben daar in 5 min a hoerejong , maar ik weet dat je alleen praat
Het is: "ik kom op mijn moeder" en ik denk niet dat het slim is om zoiets zo op een forum te zetten. Bovendien denk ik dat je professionele hulp nodig hebt. Wat jullie met elkaar doen is niet echt natuurlijk.quote:
Vermetel, hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef ManianMan het volgende:
Oh ja, TS STERF
* ManianMan krijgt een ban maar dat boeit hem niet
Kom dan, kansjongquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
hahahaha op mijn moeder ik kom , ik ben daar in 5 min a hoerejong , maar ik weet dat je alleen praat
Zeg je nou dat je in 5 minuten op je moeder komt? Hoax! Kan niet geloven dat ze nog zo lekker is.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
Dat is baas.quote:
Ik hoef er verder trouwens geen bewijs van ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je in 5 minuten op je moeder komt? Hoax! Kan niet geloven dat ze nog zo lekker is.
Hoe weet je dat? o.us is een man van de daad bij het woord voegen!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
Pics!quote:
Whahaha, jij komt klaar op lelijke dikke wijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef under_cover het volgende:
mensen die hier soort van met mij willen afspreken lullen de boel
als je echte man bent pm je mij , je zoekt aand8 in deze topic
net zo iemand zei ook geef je naam , gaat hij hier zetten ik wist deze mensen zijn allemaal peop onder mij kk schoen
Waarom ga je dan ook in poep staan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef under_cover het volgende:
net zo iemand zei ook geef je naam , gaat hij hier zetten ik wist deze mensen zijn allemaal peop onder mij kk schoen
Want echte mannen doen dat soort dingen achterlangs, hm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey gozer, ik steel altijd de show op FOK!, dus gtfo. Ik ben de enige eckte eckte baas. Peace out bro! (L)quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef under_cover het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want echte mannen doen dat soort dingen achterlangs, hm?Ik vergeef jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ah, gezellig.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef under_cover het volgende:
voeg me toe we gaan groepsgesprek @ msn
rwinaindetent@live.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |