Je ziet inderdaad wat lijntjes maar ik vind het niet storend, en dit is ook niet makkelijk te voorkomen denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef Omniej het volgende:
In de verfpot lijkt de hele ruimte waarin je 'm gefotografeerd hebt gereflecteerd te worden...
De kwastfoto is niet echt heel erg scherp geloof ik. Sowieso is het mooier denk ik als de hele kwast gewoon scherp in beeld is; nu is de scherptediepte toch vrij klein.
Lijkt me juist dat je bij productfotografie gewoon alles van voor tot achter scherp zou willen hebben?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef Daantke het volgende:
Nu is 'ie inderdaad alleen scherp op het middelste deel, maar dat is ook gelijk 1 van de belangrijkste delen van een kwast volgens mij
Goede tip, had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Zal het morgen ff proberenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat je bij productfotografie gewoon alles van voor tot achter scherp zou willen hebben?
En mocht je trouwens een polarisatiefilter hebben, dan zou ik die ook gebruiken denk ik.(vooral voor de spiegelende verfpot dus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |