Ik had die ook als doel op mijn eerste lijst, maar had hem weggehaald omdat ik het ook moeilijk vond om te bepalen wanneer iemand nou een vriend was of niet, ik heb het afgelopen jaar zeker veel nieuwe mensen leren kennen, maar of ik ze echt vrienden kan noemen, ik vind het altijd eng om iemand een vriend te noemen omdat ik niet weet of dat ook wederzijds isquote:Op maandag 12 juli 2010 19:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kom allemaal nieuwe leuke mensen tegen enzo wat erg helpt bij mijn doel: 3 nieuwe vrienden maken. Natuurlijk is het wel vaag want wanneer noem ik iemand een vriend? Nou voor mij is dat als je diegene ook ziet buiten hetgeen waar je elkaar van kent zoals buren, collega's enz. Of gewoon goeie gesprekken hebt. Ik weet niet.
En ik heb het niet als doel omdat ik geen vrienden heb omaar meer om juist een keer uit mijn vertrouwde vriendengroep te komen en meer tijd steek in nieuwe relaties, das ook weer interessant!
Ik word blij van je hoofd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef Sylvana het volgende:
Net weer een doel gehaald, een nieuw kapsel genomen:
[ afbeelding ]
En heb mijn 17e nieuwe gerecht gemaakt, goulashDus nog maar 3 en dan heb ik het doel gehaald
Gewoon vegaburgers meenemen,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Even een beetje offtopic.![]()
Ik eet ook heel weinig vlees omdat ik het gewoon niet lekker vind, maar moet me telkens op een bbq verontschuldigen, verklaren waarom ik geen vlees hoef. Steeds komen ze met een lapje aandragen en dan krijg ik steeds commentaar. Eet toch eens wat... Terwijl ik t brood en salades en groentes wel gewoon eet. Daar word ik best moe van.
Hebben jullie dat dan ook (nu met jullie challenge), dat als je nee zegt tegen vlees dat je je dan moet verklaren??
Ik denk dat het voor je omgeving gewoon wennen isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja die zijn wel lekker he, heb ik laatst ook gehad.
K kom trouwens uit een boeren dorp, misschien dat mensen me daarom raar aankijken als ik geen vlees eet...![]()
Ik zou je doelen wel iets concreter formulieren. Bv. ipv. Regelmatig gitaar spelen, 1x per week gitaar spelen voor 6 maanden (ofzo)quote:
Allebei bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef PiperMaru het volgende:
Idd surfen op andere blogs helpt enorm bij het verzinnen van nieuwe doelen. Ook creatieve communities bekijken is leuk voor ideeën (www.photojojo.com, www.craftster.com etc) als je een beetje creatief aangelegd bent.
[..]
Ik zou je doelen wel iets concreter formulieren. Bv. ipv. Regelmatig gitaar spelen, 1x per week gitaar spelen voor 6 maanden (ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |