abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:56:04 #176
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_83882992
Misschien gewoon aan je vrienden vertellen dat je niet zo'n vleesfanaat bent? hoef je het ook niet elke keer weer uit te leggen
pi_83883918
Ik zeg liever dat ik het niet lust dan dat ik tegen de bio-industrie ben
Sommigen zijn gewoon zo bekrompen daarover, en ik hoef niet aldoor een discussie.

Het is trouwens wel zo dat ik af en toe vlees eet, vooral bij mijn ouders. Maar het hoeft niet elke dag. Als ik zelf kook eet ik nooit vlees.
pi_83887824
Ik moest het deze week wel uitleggen, maar ik eet normaal gesproken dan ook gewoon vlees - voor mij was het echt een uitzondering om een paar dagen geen vlees te eten, dus ook wel logisch dat het verbazing opwekte.
pi_83967983
Nog steeds niks gekocht op het station en vandaag een nieuw gerecht gemaakt: pizza's gemaakt van pitabroodjes

Pizza 1 met tomatensaus, snijworst, cherrytomaatjes, brie en rucola

Pizza 2 met tomatensaus, katenspek, cherrytomaatjes, brie, Italiaanse kruiden en rucola

maandag 12 juli 2010 @ 18:50:37 #180
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_83968541
Dank je

Heb ook mijn 10e compliment aan een onbekende gegeven, dus dat doel heb ik ook gehaald
pi_83969783
Ik kom allemaal nieuwe leuke mensen tegen enzo wat erg helpt bij mijn doel: 3 nieuwe vrienden maken. Natuurlijk is het wel vaag want wanneer noem ik iemand een vriend? Nou voor mij is dat als je diegene ook ziet buiten hetgeen waar je elkaar van kent zoals buren, collega's enz. Of gewoon goeie gesprekken hebt. Ik weet niet.

En ik heb het niet als doel omdat ik geen vrienden heb omaar meer om juist een keer uit mijn vertrouwde vriendengroep te komen en meer tijd steek in nieuwe relaties, das ook weer interessant!
  maandag 12 juli 2010 @ 20:10:42 #183
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_83971413
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kom allemaal nieuwe leuke mensen tegen enzo wat erg helpt bij mijn doel: 3 nieuwe vrienden maken. Natuurlijk is het wel vaag want wanneer noem ik iemand een vriend? Nou voor mij is dat als je diegene ook ziet buiten hetgeen waar je elkaar van kent zoals buren, collega's enz. Of gewoon goeie gesprekken hebt. Ik weet niet.

En ik heb het niet als doel omdat ik geen vrienden heb omaar meer om juist een keer uit mijn vertrouwde vriendengroep te komen en meer tijd steek in nieuwe relaties, das ook weer interessant!
Ik had die ook als doel op mijn eerste lijst, maar had hem weggehaald omdat ik het ook moeilijk vond om te bepalen wanneer iemand nou een vriend was of niet, ik heb het afgelopen jaar zeker veel nieuwe mensen leren kennen, maar of ik ze echt vrienden kan noemen, ik vind het altijd eng om iemand een vriend te noemen omdat ik niet weet of dat ook wederzijds is
pi_83986988
Ik heb die ook op mijn lijst staan. Vanaf september ga ik met een nieuwe studie beginnen, dus dan kan ik misschien nieuwe vrienden maken Want daarbuiten ontmoet ik niet echt veel nieuwe mensen.
pi_83988146
Ja ik ben ook wel bang dat het niet wederzijds is, maar tot nu toe vragen ze mij steeds mee naar dingen enzo dus ik neem aan dat ik wel leuk gezelschap ben
pi_84017629
Ik doe mee! Bezig met een blog
pi_84047552
Net weer een doel gehaald, een nieuw kapsel genomen:

En heb mijn 17e nieuwe gerecht gemaakt, goulash Dus nog maar 3 en dan heb ik het doel gehaald

[ Bericht 45% gewijzigd door _Hestia_ op 14-07-2010 19:25:43 ]
pi_84207079
En inmiddels Nieuw gerecht #18 gemaakt en voor de 7e keer uit eten geweest in een restaurant waar ik nog niet eerder ben geweest

En het niets kopen op het station gaat ook goed

Hoe gaat het bij de rest?
pi_84208062
Ik vind dat die pony je leuk staat Sylvana, alleen de lengte vind ik niet zo bij je gezicht passen, ik denk dat tot je schouder je iets mooier staat. Maar erg dapper, bij mij komt er geen schaar in

Bij mij gaat het prima, ik ben nu vooral met het doel bezig #011: 3 kilo of 1 broekmaat afvallen. Heb geen overgewicht maar voel me wat lekkerder als ik weer in maatje 38 pas. Verder moet k nog wat doelen aanpassen en eigenlijk nog 10 doelen bedenken
  zondag 18 juli 2010 @ 20:24:13 #190
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_84208804
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef Sylvana het volgende:
Net weer een doel gehaald, een nieuw kapsel genomen:

[ afbeelding ]

En heb mijn 17e nieuwe gerecht gemaakt, goulash Dus nog maar 3 en dan heb ik het doel gehaald
Ik word blij van je hoofd.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_84236632
@Shinydiscoball: Ja, ik vind het ook wel wat kort, maar de kapster zei dat als ik het tot op mijn schouder zou houden het om zou krullen naar buiten en dat is ook geen gezicht. Dus dan maar iets korter

@ L-ascorbinezuur: Haha thnx
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 20 juli 2010 @ 08:00:54 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84262381
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 11:54 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Even een beetje offtopic.
Ik eet ook heel weinig vlees omdat ik het gewoon niet lekker vind, maar moet me telkens op een bbq verontschuldigen, verklaren waarom ik geen vlees hoef. Steeds komen ze met een lapje aandragen en dan krijg ik steeds commentaar. Eet toch eens wat... Terwijl ik t brood en salades en groentes wel gewoon eet. Daar word ik best moe van.
Hebben jullie dat dan ook (nu met jullie challenge), dat als je nee zegt tegen vlees dat je je dan moet verklaren??
Gewoon vegaburgers meenemen, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:44:53 #193
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84265198
Ja die zijn wel lekker he, heb ik laatst ook gehad.

K kom trouwens uit een boeren dorp, misschien dat mensen me daarom raar aankijken als ik geen vlees eet...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_84290604
Weer 2 doelen behaald van mijn lijst: een nieuwe kledingkast gekocht en een nieuwe keukenkast waardoor ik alles ook meteen heb opgeruimd.
Nu niet echt bezig met mijn doelen, waarschijnlijk als ik vakantie heb.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:19:28 #195
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_84296907
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja die zijn wel lekker he, heb ik laatst ook gehad.

K kom trouwens uit een boeren dorp, misschien dat mensen me daarom raar aankijken als ik geen vlees eet...
Ik denk dat het voor je omgeving gewoon wennen is na een tijdje zullen ze het wel begrijpen

Ik ben ook met een lijstje begonnen.. het wil alleen nog niet zo vlotten

1Picknicken
2Naar het strand gaan
3In het zwembad van de universiteit zwemmen

4Met vriendje naar het Zoniënwoud
5Naar Groot-Brittannië gaan
6Boterkoek bakken
7In het Jubelpark joggen
8Quiche maken
9Regelmatig gitaar spelen
10BF:BC2 singpleplayer uitspelen
11Zorgen dat ik weer ps2 op de pc kan spelen
12Kingdom Hearts 2 uitspelen
13Alle foto's t/m 2010 in een album plakken / scrappen
14Brood in de supermarkt snijden
15Leren breien
16Leren haken
17Een nieuw kapsel nemen

De vet gedrukte dingen heb ik nu gedaan.. maar tja.
Ik moet meer doen en meer doelen bedenken!
pi_84303967
Beetje rondsurfen op andere DZP-blogs, daar doe je inspiratie van op!
pi_84305971
Idd surfen op andere blogs helpt enorm bij het verzinnen van nieuwe doelen. Ook creatieve communities bekijken is leuk voor ideeën (www.photojojo.com, www.craftster.com etc) als je een beetje creatief aangelegd bent.
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:19 schreef Niara het volgende:

9Regelmatig gitaar spelen
Ik zou je doelen wel iets concreter formulieren. Bv. ipv. Regelmatig gitaar spelen, 1x per week gitaar spelen voor 6 maanden (ofzo)
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:47:00 #198
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_84328633
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef PiperMaru het volgende:
Idd surfen op andere blogs helpt enorm bij het verzinnen van nieuwe doelen. Ook creatieve communities bekijken is leuk voor ideeën (www.photojojo.com, www.craftster.com etc) als je een beetje creatief aangelegd bent.
[..]

Ik zou je doelen wel iets concreter formulieren. Bv. ipv. Regelmatig gitaar spelen, 1x per week gitaar spelen voor 6 maanden (ofzo)
Allebei bedankt voor de tips ik heb hem weer wat aangevuld.
En tja.. concreter plannen zal het wel wat makkelijker maken
pi_84328829
Ja dat is idd wel makkelijker ja, want wat is regelmatig? Op zich is 1 keer per jaar, 3 jaar lang ook regelmatig

Ik heb weer een doel gehaald, heb het afgelopen half jaar elke maand met een vriend(in) afgesproken
pi_84430443
Ik zie dat iedereen hier hartstikke goed gaat! Vooral Sylvana volgens mij, hoeveel doelen heb je al gehaald? En hoe lang heb je nog?

Ik heb mijn blog een beetje verwaarloosd.. Maar met mijn doelen gaat t wel goed! Ik merk dat ik veel te veel grote doelen heb, van bijvoorbeeld 3x dit doen, 5x dat doen etc. Dus bij mij duurt het even voor ik al m'n doelen daadwerkelijk gehaald heb ;) Ik heb er nu denk ik een stuk of vier compleet. Best weinig nog, eigenlijk.

Heb trouwens wel twee huisgenootjes ook zo enthousiast gekregen dat ze dit ook gaan doen, zijn nu allebei bezig met een lijst! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')