quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Voorbeeld: komt er een leuk meisje aangelopen die ook met de lift meewil, dus ik wil heel galant de deur openhouden. Maarja, bij het zien van de knoppen <|> en >|< heb ik toch wel minstens 5 seconden nodig om te berekenen welke knop de deur openhoudt... met als gevolg dat de deur zonder pardon voor haar neus dichtzoeft.... En hoor je nog net een kreet door de deur dringen: ' lul '![]()
Dat, vindt dat meisje ook charmanter.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef Koenholio het volgende:
Zet gewoon je voet tussen de deur, dan gaatie weer open.
...
Lul.
Op jouw school geven ze zeker geen Nederlands?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het is toch makkelijk, die deuren komen van beide kanten als ze dichtgaan, waarbij >|< dus de beweging van dichtgaande deuren aangeeft. <|> staat voor deuren die naar de buitenkant gaan, dus open.
Wat trouwens irritant is, op m'n school is bij de ene lift het open knopje links en bij de andere rechts. Daardoor druk ik soms verkeerd.
Ja dat snap ik wel, maar ik heb moeite om heel snel te zien welke knop 'openen' is.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het is toch makkelijk, die deuren komen van beide kanten als ze dichtgaan, waarbij >|< dus de beweging van dichtgaande deuren aangeeft. <|> staat voor deuren die naar de buitenkant gaan, dus open.
Waar ik vandaan kom is lezen symbolen herkennen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Het spijt me, ik ben sneller met lezen dan met symbolen herkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |