maar wat houd full-led dan inquote:Op maandag 31 mei 2010 18:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Edge-lite en full-Led? In principe mag een edge-lit ook FULL LED noemen
Koop een bril, er staat Full HD LED TV, oftewel een LED TV met full HD specs.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Easy_genius het volgende:
En zoiets: http://www.redcoon.nl/ind(...)/15029/refId/tweak/#
Staat wel bij: full LED.
....
Een misvatting van TS.quote:
Dat.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:57 schreef Cahir het volgende:
Beste blijven de Bravia's met RGB LED's. Panasonic en Pioneer Plasma's
Pioneer plasma bestaat helaas niet meer, maar Panasonic heeft hun technieken min of meer overgenomen.quote:
Ben je nou een trollquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Easy_genius het volgende:
LED is toch wel mooier dan LCD!
Als je hem laat kalibreren ziet het er goed uit, wat bij heel veel tv's een groot verschil oplevert.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:48 schreef Blinker het volgende:
Plasma kan heel mooi zijn, maar dan moet je wel een fatsoenlijk model kopen en dan zit je al snel boven > 1000 euro.
Alles daaronder zou ik voor LCD kiezen. Ik vind goedkope plasma's vaak erg donker en de kleuren komen ook niet goed tot hun recht daardoor.
Mooie Sony voor +- 800/1000 euro ziet er prachtig uit en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik zou als ik jou was hier even mee beginnen: LCD et LED, entre mythe et réalitéquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Easy_genius het volgende:
LED is toch wel mooier dan LCD!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |