Leuk voor mijn feestje, kom maar hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:06 schreef Juminelle het volgende:
http://www.asos.com/Lipsy/Lipsy-Jewelled-Chiffon-Grecian-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=995545&cid=11057&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Oyster+Pink
Ik twijfel over dit jurkje.
Leuk voor een feestje, of is 'ie een beetje trashy?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:05 schreef Juminelle het volgende:
Thanks all.
Ik ga 'em dan toch maar halen denk ik
Staat er niets leuks tussen bij de jersey basics?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:18 schreef Stefanovich het volgende:
Iemand nog een tip voor een mooi basic t-shirtje, bijvoorbeeld een witte met V-hals of zo?
Wat zijn dat?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Staat er niets leuks tussen bij de jersey basics?
basics natuurlijk (simpele shirts in effen kleuren etc)quote:
http://www.asos.com/Men/J(...)egory.aspx?cid=10550quote:
Binnengekregen, sneller dan ik had verwacht eigenlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 19:01 schreef MB23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staan op m'n lijstje, moet nog wel schoenen hebben, maar ik weet niet welkeEven in dit topic kijken of er nog wat staat
Hoe is die short? Komt ie ook echt over je knieën?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:40 schreef MB23 het volgende:
[..]
Binnengekregen, sneller dan ik had verwacht eigenlijk
Ja, hij is eigenlijk nét iets te lang naar mijn smaak, maar zit verder prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Hoe is die short? Komt ie ook echt over je knieën?
Ik hoorde op een ander forum ook al problemen over bestellen. NL zou even niet bij de mogelijkheden horen!? Ik weet er verder het fijne niet van.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:38 schreef ViscaBarca het volgende:
Ik probeer al sinds gisterenavond te bestellen, maar steeds als je naar de shopping bag gaat, kan ik enkel kiezen uit UK verzend methodes. Geen Europe delivery dus. Als ik dan op pay securely now druk, geeft hij nog steeds aan dat de verzendkosten maar 3 euro bedragen. Als ik dan weer verder druk, accepteert paypal de betaling niet. Iemand dit (ooit) ook tegengekomen? Zo ja, enig idee what to do?
Hmm, er is al 20% af maar dan is het jurkje net zo duur als in de winkel (alleen kan ik hem hier niet vinden).quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:01 schreef dotKoen het volgende:
Geen code, wel http://www.asos.com/Men/Features/20-Off-Branded-Promotion/Cat/pgecategory.aspx?cid=6109&affId=2646.
Nice.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:43 schreef G-NiLES het volgende:
kan je zo checken ;-) (ff omrekenen via paypal)
Ik heb gister op de valreep nog ff deze besteld:
http://www.asos.com//Supe(...)duct.aspx?iid=991370
[ afbeelding ]
ze hebben nu voor 3 euro verzenden naar NL
Vind ik persoonlijk te duur, als ik hem zou nemen zou ik ZEKER moeten wetten dattie goed past, want anders kan je voor 250 euro een mooi maatjasje kopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Nice.
Ik wil deze halen, maar 210 is best nog aan de prijzige kant vind ik.
[ afbeelding ]
Nee idd, dat vind ik dus ook... 190 nog steeds prijzig:pquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk te duur, als ik hem zou nemen zou ik ZEKER moeten wetten dattie goed past, want anders kan je voor 250 euro een mooi maatjasje kopen.
edit: hij is nu 168pond, dus nog een krappe 190 euri.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:26 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Nee idd, dat vind ik dus ook... 190 nog steeds prijzig:p
I like it! Wel jammer van de prijs inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Nice.
Ik wil deze halen, maar 210 is best nog aan de prijzige kant vind ik.
[ afbeelding ]
viscose? dan moet ik altijd gelijk denken aan:quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
I like it! Wel jammer van de prijs inderdaad.
Heb zelf deze op het oog, maarja... 43 euro incl.
Niet heel duur opzich, maar voor viscose is het ook niet goedkoop:
[ afbeelding ]
Doen of niet doen?
gewoon doorgaan met bestellenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Chapelle het volgende:
Wtf zie ik nu alleen maar uk delivery staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |