Ik zal vanavond wel een K-1 topic aanmaken als daar animo voor is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kan wordt het hoog tijd dat iemand die aanmaakt
Animo genoeg lijkt me.. moet dan moet je er wel een centraal topic van maken.. geen eventquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel een K-1 topic aanmaken als daar animo voor is.
Nee was ik ook niet van plan, zal er iets van maken maar dan wel later vanavondquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Animo genoeg lijkt me.. moet dan moet je er wel een centraal topic van maken.. geen event
gerelateerd topic, die komen nooit van z'n leven vol.
quote:So it looks like UFC 121 will be held in Germany...
Good for ZUFFA to hold another event in Germany even despite the fact that UFC has been banned on German television. The reason given by the Bavarian Regulatory Authority for Commercial Broadcasting is that the 'massiveness of the violence' displayed is 'unacceptable' and 'standing taboos like hitting a prone opponent on the ground' is in contradiction with the Bayerische Rundfunk Constitution. Marshall Zelaznik, the managing director of international development at the UFC, planned to work with German authorities in reinstating the broadcast which can only mean a long 'slapping-in-the-face' session to make them realize that UFC 99 was held in Cologne, Germany.
Now according to GroundandPound.de, Germany's largest MMA site, UFC 121 will be held on November 13th at the König-Pilsener-Arena in Oberhausen. If we were more attuned to Dana White's behavioral patterns, then we should have all seen this coming from a recent interview he had with MMAJunkie:
"We don't curl up and climb into the closet when things don't go good. We're going to come out guns blazing. We're going to keep going. Again, our job is to build the sport, and we're not going to stop."
"Not getting TV isn't going to stop us. We're going to keep going. We can't get into Ontario, and we're opening an office there. So it doesn't bother us."
"One thing we don't do is back down,"
quote:"MMA Seminar met UFC Fighter!"
Beste MMA liefhebbers,
Bijna 3100 leden zijn lid van de Hyves: MMA. Hiermee laten jullie zien dat jullie geīnteresseerd zijn in de sport als beoefenaar, fan of op wat voor manier dan ook.
MMA staat in Nederland nog in de kinderschoenen, maar wordt steeds populairder en groeit razendsnel. Dit komt mede door de UFC als organisatie en The Ultimate Fighter Serie waarvan binnenkort seizoen 11 uitgezonden zal worden!
Helaas wordt MMA ( ook in ons land!) nog vaak vergeleken met straatvechten en andere illegale praktijken. Dat vindt ik jammer want de sport heeft zo veel meer te bieden!
Met mijn persoonlijke interesse in MMA en bachelor in sport(events)management is het mijn doel om een platform te creëren waarin:
- MMA liefhebbers de sport op het hoogste niveau kunnen beoefenen.
- Er meer kennis wordt gedeeld wat betreft training, voeding, etc.
- MMA sport in een positieve zin gepromoot wordt.
- MMA meer naamsbekendheid opbouwt (in positieve zin)
Momenteel ben ik het concept aan het uitwerken van mijn seminar en heb ik contact in het buitenland met een professionele UFC Fighter!
Niet alleen wil ik ?the best of the best? naar mijn seminar halen, ik wil dat JULLIE mee denken over hoe het eruit gaat zien.
Hiervoor heb ik een onderzoek opgesteld waarin jullie je mening kunnen geven over bepaalde onderwerpen. Het onderzoek duurt ongeveer 5 minuten en kan je vinden op de onderstaande link:
www.thesistools.com/web/?id=143415
Hier vinden jullie ook meer informatie over hoe het seminar eruit zal gaan zien.
Met vriendelijke groet,
Michael
Waarom zet het gewoon hierin! Zo hard gaan we ook weer niet en de sporten gaan elkaar telkens meer overlappen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Animo genoeg lijkt me.. moet dan moet je er wel een centraal topic van maken.. geen event
gerelateerd topic, die komen nooit van z'n leven vol.
quote:According to Dutch site Mixfight.nl, Strikeforce has signed Golden Glory fighters Valentijn Overeem and Sergei Kharitonov. This makes four recent Golden Glory signings for Strikeforce, who also added Siyar Bahadurzada and Dion Staring.
Leuk nieuws!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce signs Golden Glory Talent
[..]
Volgens Ubereem is Siyar een beest zoals hij in zijn laatste nieuwe documentary episode verklaarde!
Ik heb rond de 170/180 betaald voor UFC 99.. Had toen zeer goeie plaatsen. Maar hoe je het ook wend of keert... je ontkomt er vaak niet aan om mee te kijken op een scherm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef Voltreffer het volgende:
Erg intresant inderdaad. Hoeveel kosten de kaarten eigenlijk in de US. T'is natuurlijk wel een beleving en m'n maatje vind het ook erg tof.
Als het trouwens officieel wordt dat ze weer naar Duitsland komen kan cancel ik mijn London tripquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:14 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ik heb rond de 170/180 betaald voor UFC 99.. Had toen zeer goeie plaatsen. Maar hoe je het ook wend of keert... je ontkomt er vaak niet aan om mee te kijken op een scherm.
Goedkoopste kaarten waren rond de 80 euro dacht ik.
Dat hebben we wel vaker gezien in de aanloop na en dan valt het evenement tegen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
en hoe fucking pumped ben ik na het zien van de UFC 115 Countdown
Damn dat gaat een epic event worden
Klopt we hebben het er altijd nog wel 2 of 3 dagen over... Meestal is een rustige countdown juist een beter gevecht, kijk naar de hype van Rampage-Evans... Partij was ook kut met peren!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
klopt, daar zijn die countdown shows immers voor gemaakt maar mark my words over dit event zal nog lang gesproken worden
Hell yeah, ik heb er helemaal zin!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
en hoe fucking pumped ben ik na het zien van de UFC 115 Countdown
Damn dat gaat een epic event worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |