Ik vond het meelopen bij de verpleeghuisarts nog verrassend leuk eigenlijk. Maar snap wel dat er weinig actie zal zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:18 schreef Merel1808 het volgende:
Zucht, verpleeghuisgeneeskunde is echt het saaiste dat ik ooit heb gedaan
Had jij niet een hele leuke verpleeghuisarts als begeleidster?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik vond het meelopen bij de verpleeghuisarts nog verrassend leuk eigenlijk. Maar snap wel dat er weinig actie zal zijn
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Had jij niet een hele leuke verpleeghuisarts als begeleidster?
En verpleeghuisartsquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
Maar helaas, helaas....bezet
....en tukker
Twentequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
....en tukker
Ja, daar zijn ze goed inquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Pluizel het volgende:
Ik heb ooit een dag met een verpleeghuisarts meegelopen en het enige leuke was het verwijderen van een pacemaker bij een dode patiënt.
’t Is amper-an da-j d’r wat van begriepen könt.quote:
ik ben ook tukkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
....en tukker
die dingen hebben toch een soortement van afstandsbediening?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze goed in![]()
Ik kan me nog wel een telefoontje van een verpleeghuisarts (of zoiets, niet helemaal goed gehoord hoe hij zich voorstelde, misschien was het toch wel een huisarts) nog wel herinneren: "Mevrouw Jansen ligt te overlijden en haar ICD is nu al voor de 4e keer af gegaan, hoe zet ik dat ding uit?"
Auscultatie en percussie hart BH-loos is wat in onze werkgroep meestal gebeurde. Maar ik vond het wel irritant dat de docent daar niet even een duidelijke richtlijn voor gaf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:27 schreef fusionfake het volgende:
[..]
’t Is amper-an da-j d’r wat van begriepen könt.
Morgen lichamelijk onderzoek op elkaar, iemand tips ofzo? Ik weet nog steeds niet of het bh-loos is of niet
Jij mag je BH wel aanhouden hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:27 schreef fusionfake het volgende:
[..]
’t Is amper-an da-j d’r wat van begriepen könt.
Morgen lichamelijk onderzoek op elkaar, iemand tips ofzo? Ik weet nog steeds niet of het bh-loos is of niet
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jij mag je BH wel aanhouden hoor.
Hier met BH aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Auscultatie en percussie hart BH-loos is wat in onze werkgroep meestal gebeurde. Maar ik vond het wel irritant dat de docent daar niet even een duidelijke richtlijn voor gaf.
Kun jij hartgrenzen percuteren over een BH dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef Repeat het volgende:
Ik vind BH uit doen nog steeds overdreven trouwens. Zou ik ook weigeren als ik vrouw was.
Dat is obsoleet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Kun jij hartgrenzen percuteren over een BH dan?
Wie doet dat dan ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Kun jij hartgrenzen percuteren over een BH dan?
Waar wacht je op ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |