Ik vond alleen dit: http://link.marktplaats.nl/345738287quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef electronique het volgende:
misschien op marktplaats zetten en dan gratis af te halen?
al vraag ik me af of mensen naar sondevoeding gaan zoekenop marktplaats
Balen, want ik heb echt veel over en ik vind het erg zonde om het zomaar weg te doen. Ik heb wel een keer een site gevonden dat men sondevoeding mee had genomen naar Suriname, voor een project daar. (kinderen met aids). Ik heb ze gemaild, maar er niets meer van gehoord. Vandaar dat ik het ook hier vraag. Misschien weet iemand net zo'n goed doel.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:14 schreef kwiwi het volgende:
M'm oma heeft dit laatst ook geprobeerd met voeding die m'n opa moest hebben tot aan z'n overlijden. Maar niemand (ziekenhuis, apotheek etc) wilde het aannemen om weg te geven omdat er mee geknoeid zou kunnen zijn. Nu is dit natuurlijk wel logisch ergens, maar ook zonde.. Dus ik weet niet of je het überhaupt ergens kwijt zou kunnen raken.
Das wel sonde ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:14 schreef kwiwi het volgende:
M'm oma heeft dit laatst ook geprobeerd met voeding die m'n opa moest hebben tot aan z'n overlijden. Maar niemand (ziekenhuis, apotheek etc) wilde het aannemen om weg te geven omdat er mee geknoeid zou kunnen zijn. Nu is dit natuurlijk wel logisch ergens, maar ook zonde.. Dus ik weet niet of je het überhaupt ergens kwijt zou kunnen raken.
Mooi zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef lionessa het volgende:
Ik heb er toch iemand blij kunnen maken, die het meeneemt naar een ziekenhuis in Roemenie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |