abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82148126
Nadat ik erachter kwam dat een aantal van de pokemonkaarten die ik heb liggen toch wel wat waard zijn nog, heb ik besloten ze hier te plaatsen voor de verzamelaar. Ik houd hierbij rekening met de prijzen gegeven op: PokeOrder In tegenstelling tot deze site zijn hier de verzendkosten al inbegrepen. De kaarten die te koop zijn:

- Pokemon Team Rocket - Dark Blastoise Holofoil ¤10,-
- Pokemon Team Rocket - Dark Machamp Holofoil ¤8,-
- Pokemon Team Rocket - Dark Magneton Holofoil ¤8,-
- Pokemon Jungle - Wigglytuff Holofoil ¤4,-
- Pokemon Neo Genesis - Jumpluff Holofoil ¤8,-
- Pokemon Neo Genesis - Slowking Holofoil ¤11,-
- EX Ruby & Sapphire - Rainbow Energy ¤3,-
- Pokemon Neo Discovery - Umbreon Holofoil Card ¤19,-
- Pokemon Neo Discovery - Forretress ¤5,-
- Pokemon Basic - Poliwrath Holofoil ¤7,- (bijzonderheden: kaart is in het Duits)
- Pokemon Basic - Machamp Holofoil (1st Edition) ¤5,-
- Gym Challenge - Lt. Surge's Raichu Holofoil Card ¤11,-

Alle kaarten samen niet ¤99,- maar ¤70,- (daarbij krijg je dan ook nog gratis de kaarten "Rocket's Sneak Attack (holofoil)", "Forretress", "Darkness Energy", "Magcargo" en "Anorith".

Graag alleen reageren bij echte interesse! Foto's kunnen uiteraard op aanvraag gemaakt worden.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:24:30 #2
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_82148285
Zijn ze zeldzaam?
pi_82148381
Machamp holofoil voor 5 euro !!!

Die kreeg je met miljoenen tegelijk destijds
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_82148451
Het zijn richtprijzen die ik heb gevonden op de aangegeven site, dat verzin ik niet zelf. Bieden staat uiteraard vrij.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:32:48 #5
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_82148748
Ik ben nog op zoek naar Rattata, alleen ik ben niet zo van de termen uit je OP....
Heb je die nog?
  maandag 31 mei 2010 @ 16:34:51 #6
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_82148839
Dat die dingen te verkopen zijn joh. Dat moet ik ook eens gaan doen, ik heb hier nog charizard liggen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_82149090
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Inverted_World het volgende:
Dat die dingen te verkopen zijn joh. Dat moet ik ook eens gaan doen, ik heb hier nog charizard liggen.
Ik had ook geen idee, kwam ze tegen net met het opruimen en ben voor de gein eens gaan zoeken online wat die dingen waard zijn. Toen ik de prijzen zag dacht ik: "ach, die wil ik best verkopen dan."

Nogmaals: het zijn kaarten voor de verzamelaar, dus ik begrijp dat anderen hier verder geen interesse in hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')