welke school? MBOquote:
Zit er niet zulks in hhw/middenwaard?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef lynda het volgende:
Iemand die nog een copyshop/repro in Alkmaar weet die geen belachelijke prijzen vraagt en toch in goede kwaliteit print?
Ging altijd naar A'dam..
Fietsen naar hhw of de trein naar a`dam?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:09 schreef lynda het volgende:
Genoeg net als in Alkmaar, maar ik ga niet naar HHW fietsen en ik heb geen idee welke hier een beetje redelijk qua prijs en kwaliteit is!
Die Star Kopie bij de AH heb ik zo mijn twijfels over..
Geen zin om een rapport uit te printen a 80/90 pagina's en de kwaliteit is nog slechter dan thuis..
Nog even en ik pak gewoon maar de trein naar A'dam en regel het daar.. Weet ik zeker dat het er goed uit komt te zien.. dilemma
ik was nog op school. zit nog in gouda op schoolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef lynda het volgende:
Nou aangezien je binnen 2 uur heen en weer was + tentamen gemaakt.
Roc / Horizon Alkmaar/HHW dus..?:P
Ik denk misschien zit je ook op het Inholland
in de breedstraat zit er 1 ik weet alleen niet of hij goed is... zit naast de victorie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef lynda het volgende:
Iemand die nog een copyshop/repro in Alkmaar weet die geen belachelijke prijzen vraagt en toch in goede kwaliteit print?
Ging altijd naar A'dam..
Jawel, alleen een beetje duurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef lynda het volgende:
En ken jij de kwaliteit daar en weet dat die goed is?
het boeit me niet welke copycentre/repro in de hele omgeving als het maar een goede is..
Zit een hoop crap tussen namelijk.
* lynda is mierenneuker wat rapporten betreft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |