quote:
oh noes... wie is er overvallen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef lynda het volgende:
En nu rijd er weer een politieauto vol gas richting winkelcentrum
Daar zijn ze toch voorquote:
quote:
met je koffiemolen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Kon weer lekker zonder jas fietsen vandaag.
volgens mij wel... ben er nog niet geweest...quote:
Da's bij de vest ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
volgens mij wel... ben er nog niet geweest...
ik ga vanaf de vic met thijsquote:
jeujquote:
Nou ik had met Thijs kleine zaal afgesproken, daar zou een dance-iets zijn ofzo. Maar volgens het rooster stond ik opeens in het bovencafé, alleen. Dus ik teruggemaild dat het me niet zo handig leek dat ik de eerste keer alleen staquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
jeuj... waar sta je? misschien dat ik even kom kijken.
gezellig met dewi... klein blond meisje... 1 windvlaag en ze ligtquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef Bart het volgende:
Ah, lees net een mail van Thijs, sta in de kleine zaal, samen met Dewi (?).
af en toe kan ze een kreng zijnquote:
Niet bij mij, ik gooi mijn charmes in de strijd.quote:
Tegen mij is ze altijd heel lief hoor.quote:
wat je doet bij alle vrouwen... altijd gelijk geven?quote:
De bushokjes sloperquote:Door politie aangereden Alkmaarder overleden
Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) bekend. De man werd verdacht van het plegen van vernielingen.
Een agent in een dienstauto zag hem op zijn bromfiets rijden en wilde hem aanhouden. Daarbij ontstond een aanrijding. De Rijksrecherche doet onderzoek naar de toedracht van het ongeval.
niet echt verrassend, als ik die tekeningen op de grond mocht geloven...quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef lynda het volgende:
Heeft alsnog nog wel een tijdje geduurd!
Wat leer je dan.. Sloop nooit bushokjes als er smeris in de buurt rijd
En aangezien die hier nu dagelijks rijden... ga maar in een andere buurt buiten spelen
quote:
ff kijken of ik ze kan zien vanaf hier.quote:
Wat doe jij in Oudorp?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:06 schreef Dionysiou het volgende:
Bart was jij met je Liander bus in Oudorp aan het werk?
Nee, mijn werkgebied is niet in Alkmaar... Hoezo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:06 schreef Dionysiou het volgende:
Bart was jij met je Liander bus in Oudorp aan het werk?
Da's niks nieuws, jij mist toch altijd alles.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
gebeurt er een keer wat... ben ik er niet...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En woei. Meeuw. http://podiumvictorie.nl/(...)oedende_meeuwen_live
Ach ja, de vorige politie-achtervolging was mijn auto in puin gereden, dus ik was allang blij dat die scooterjosti zich mooi in de bosjes parkeerdequote:
ik mis vrij veel idd..quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niks nieuws, jij mist toch altijd alles.
En woei. Meeuw. http://podiumvictorie.nl/(...)oedende_meeuwen_live
Gemenerds. Was 't nog gezellig gister?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik mis vrij veel idd..
de broedende meeuw had ik gezien echt grappig...
dat kutbeest heeft me al een keer aangevallen...
gister gebeurde er weinig, we wouden thijs j. de raam open laten maken zo dat er wat gebeurde...
hij wou niet... dus niets gebeurdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gemenerds. Was 't nog gezellig gister?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:55 schreef MdMa98 het volgende:
M M ogh h![]()
I ik S tt uiter h heen e n n weer r r Hierr r r! !
Ze zijn het voegwerk aan het vernieuwen in de straat
Succes! Beetje goed voorbereid?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hij wou niet... dus niets gebeurd![]()
ik was half 11 thuis ofzo....
woei zo tentamen
Môgge. Ik zit naar andermans vakantieplannen te luisteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:55 schreef MdMa98 het volgende:
M M ogh h![]()
I ik S tt uiter h heen e n n weer r r Hierr r r! !
Ze zijn het voegwerk aan het vernieuwen in de straat
van wie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Succes! Beetje goed voorbereid?
[..]
Môgge. Ik zit naar andermans vakantieplannen te luisteren.
jawel... het is er maar 1 dus tijd zat.quote:
Geen idee. (Serieus niet. Is van m'n werk.)quote:
werk je niet thuis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee. (Serieus niet. Is van m'n werk.)
Jawel. Maar dat was een of ander geval dat tijdens het maken van dat ding d'r vakantieplannen aan het bespreken was.quote:
juist ja...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat was een of ander geval dat tijdens het maken van dat ding d'r vakantieplannen aan het bespreken was.
Het is nog wel mijn vrije dagje ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
schiet niet op... lang leve werkzaamheden
Was een maffe ervaring. Maar kan niet té expliciet worden erover.quote:
ach...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was een maffe ervaring. Maar kan niet té expliciet worden erover.
Succes!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach...
maar ik ga tentamen doen... tot straks...
wat voor tentamen heb Je gehad?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach...
maar ik ga tentamen doen... tot straks...
waterscootersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:24 schreef Bart het volgende:
Nou, alles denk ik.
Maar verder weinig gebeurd hier gisteren, af en toe beetje getoeter met scooters enzo.
inkoop- en verkoopadministratiequote:
is wel aardig gegaan. kon beter en kon slechter. ik had maar anderhalve uur. had m gemaakt op schoolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:56 schreef lynda het volgende:
Goed gegaan? enne nu al klaar? Hmm waar heb je tentamen gemaakt?
welke school? MBOquote:
Zit er niet zulks in hhw/middenwaard?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef lynda het volgende:
Iemand die nog een copyshop/repro in Alkmaar weet die geen belachelijke prijzen vraagt en toch in goede kwaliteit print?
Ging altijd naar A'dam..
Fietsen naar hhw of de trein naar a`dam?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:09 schreef lynda het volgende:
Genoeg net als in Alkmaar, maar ik ga niet naar HHW fietsen en ik heb geen idee welke hier een beetje redelijk qua prijs en kwaliteit is!
Die Star Kopie bij de AH heb ik zo mijn twijfels over..
Geen zin om een rapport uit te printen a 80/90 pagina's en de kwaliteit is nog slechter dan thuis..
Nog even en ik pak gewoon maar de trein naar A'dam en regel het daar.. Weet ik zeker dat het er goed uit komt te zien.. dilemma
ik was nog op school. zit nog in gouda op schoolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef lynda het volgende:
Nou aangezien je binnen 2 uur heen en weer was + tentamen gemaakt.
Roc / Horizon Alkmaar/HHW dus..?:P
Ik denk misschien zit je ook op het Inholland
in de breedstraat zit er 1 ik weet alleen niet of hij goed is... zit naast de victorie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef lynda het volgende:
Iemand die nog een copyshop/repro in Alkmaar weet die geen belachelijke prijzen vraagt en toch in goede kwaliteit print?
Ging altijd naar A'dam..
Jawel, alleen een beetje duurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef lynda het volgende:
En ken jij de kwaliteit daar en weet dat die goed is?
het boeit me niet welke copycentre/repro in de hele omgeving als het maar een goede is..
Zit een hoop crap tussen namelijk.
* lynda is mierenneuker wat rapporten betreft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |