Ik reed net door die ghetto heen (collega van mijn broer ophalen, ze hebben een bowling/zuip avondje)...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef douche-eendje het volgende:
Zie hier, de ghetto van Alkmaar onder Bart zijn raam
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik reed net door die ghetto heen (collega van mijn broer ophalen, ze hebben een bowling/zuip avondje)...
Wie wilt me aanraken?
doe je goed. ik was had nog een broodje shoarma gehaald... op de bank opgegeten en toen in slaap gevallen werd half 6 weer wakker op de bankquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:12 schreef Bart het volgende:
Ik lag om 03.00 uur in bed, en om 09.00 uur was ik weer wakker.
als je links de victorie uitgaat... eind van de straat weer links zit een shoarma tent. die tot 2 uur open ofzo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:02 schreef Bart het volgende:
Waar had je dan shoarma gehaald dat je het thuis opeet? In de stad halen dan is het koud als je thuis komt.
viel wel mee. ik was in tien minuten thuisquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:13 schreef Bart het volgende:
ja maar dan moet je het helemaal meenemen, dan is het toch koud
Net trouwens ff Thijs gevraagd of ie nog iemand achter de bar zoekt voor 3 juli
nou zo bijzonder vond ik die standaard flats anders nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Maar echte mannen wonen daar natuurlijk gewoon.
Je hebt ze ook niet van binnen gezienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:56 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
nou zo bijzonder vond ik die standaard flats anders niet
dank jequote:
Ah, die kan mooi naast de streep van de koekenpan op mijn arm!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef MdMa98 het volgende:
Vandaag de wedstrijd tegend de strijkbout verloren!
Strijkbout 1 - 0 Jeroen
Dat was heet! Nu een mooi streepje op mijn hand
Da's mooiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:26 schreef Bart het volgende:
Nachtje ter observatie in het ziekenhuis geweest, maar het lijkt mee te vallen. Ze houden er in ieder geval geen blijvende dingen aan over.
Oeh da's altijd tof manquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's mooi
Whehehe, vanavond bij een schoolfeest werken.
Mwah, volgens mij gaat dat voor mij tegenvallen, Thijs heeft me bij de jassen gezet. Vind ik niet heel erg (helemaal niet nu ik het wachtwoord van het netwerk weetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh da's altijd tof man. Het is dat ik morgen moet werken anders had ik ook wel gewild
.
Mwah, met een lekker drukke avond is het garderobehok ook leuk hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:25 schreef Bart het volgende:
Ja uiteraard, bar is enige wat leuk is. Internetten kan ik thuis ook
.
Maar wat is het wachtwoord?
Het worden er steeds meer lijkt wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:24 schreef Ener-G het volgende:
Whaha zit hier allemaal Victorie-volk?Robin heeft me een rooster gemailed voor juni, maar ik vrees dat ik het deze maand te druk heb om te knipperen.. misschien dat ik ad-hoc nog even langs hop deze maand voor wat concertfoto's
Nog lekker over je geroddeld met Maurice.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef Bart het volgende:
Mja, wordt wel eng inderdaad, ik denk dat ik er maar mee stop. Straks word ik nog met bepaalde dingen geassocieerd.
Oh vertel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog lekker over je geroddeld met Maurice.
Natuurlijk nietquote:
Ik zit net bij de organisatie en word nu al buitengeslotenquote:
Natuurlijk, anders is het toch geen roddel meer!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zit net bij de organisatie en word nu al buitengesloten.
Je kan het ook tegen mijn kloon vertellen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders is het toch geen roddel meer!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef Bart het volgende:
Mja, wordt wel eng inderdaad, ik denk dat ik er maar mee stop. Straks word ik nog met bepaalde dingen geassocieerd.
quote:Ik gooi wel een bak... kiezelsteen tegen het raam
PM openbaar maken is ban, dat weet je?quote:
Dat doe ik pas als onze poezen weer thuis zijnquote:
banaanvraag stond ook gelijk aan ban hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als onze poezen weer thuis zijn.
Het was positiefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef Bart het volgende:
Maar je hoeft het ook niet tot in detail te vertellen hoor. De onderwerpen en of het positief/negatief was is genoeg.
quote:
quote:
OMG je gaat me toch niet vertellen dat je die fokgrap van ongeveer 3,5 jaar oud nu voor het eerst ziet hequote:Op woensdag 9 juni 2010 07:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je moet dit niet lezen als je net wakker bent...
banaan-vraag!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je moet dit niet lezen als je net wakker bent...
banaan-vraag!
Dat jij nou al jaren op fok! zitquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:20 schreef Bart het volgende:
[..]
OMG je gaat me toch niet vertellen dat je die fokgrap van ongeveer 3,5 jaar oud nu voor het eerst ziet he
Ik ook, als ik niet in de buurt van internet benquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat jij nou al jaren op fok! zitIk had ten minste nog een leven.
Jaja....quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook, als ik niet in de buurt van internet ben.
Over 8 dagen vertrek ik naar Frankrijk, dan moet ik welquote:
Toch jammer dat we in zo'n PVDA-bolwerk wonenquote:
Mag jij al stemmen dan?quote:
Dat vermoeden had ik alquote:
sorry.. ik hoorde wel toeteren maar ik kon niet zien wie het was... en het was kut weer dus ik wou snel naar binnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:13 schreef Bart het volgende:
Erwin je mag ook reageren als iemand naar je toetert terwijl je de berging inloopt.
Er is maar één iemand met een Liander-auto hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
sorry.. ik hoorde wel toeteren maar ik kon niet zien wie het was... en het was kut weer dus ik wou snel naar binnen.
oh ben jij dat...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is maar één iemand met een Liander-auto hier.
Ja.quote:
dat wist ik niet...quote:
wat een luxequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
Nee, morgen werken en dan drie weken vakantie (dus ook van de victorie).
Vakantiequote:
Dus je bent pas 16?quote:
Stille tocht? Serieus? Wat een kolder.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef MdMa98 het volgende:
Zo druk dagje, eerst naar de stad, maar het was zo druk! te lang wachten om wat te zien. Direct op weg naar het festival hier in noord.. Was leuk! voor de kinderen dan..
Zo zo Wat zag ik nou net? Alkmaar helemaal in het nieuws ivm stille tocht?
Is dat niet vrij klein?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef lynda het volgende:
Hier bedachten wij om half een we willen even zwemmen.. tien voor een zette wij de fiets op slot bij zwembad de hout
idd kolder en het moet vlakbij mijn huis gebeurenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stille tocht? Serieus? Wat een kolder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |